Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Men hva skjedde med alle kjolene fra i fjor? 

Åh vent ... de er jo blitt heeelt umoderne. Kan jo ikke bruke de mer, forstås. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, LizbethOsnes skrev:

Ser at du ikke liker å leke med språk 😉 

Nå ble jeg litt usikker. Var det ironisk som i at bloggeren leker med språket og gir ord ny betydning? Hjelp 🤔😎😬

Skrevet

En større kontrast til f.eks Jenny Skavland skal man lete lenge etter! Hva med å hive seg med på 7 days challange (eller hva den het den kampanjen med å bruke samme 5 plagg i en uke)? Men jeg tror hun hadde slitt med å finne så mange måter å bruke klærne på, hun har absolutt ikke evnen til å være kreativ med tilbehør og bruksområder på klærne. 

Ellers er det jo naturlig at hun kommer med julekjolene nå, bloggen en en utvidet katalog og man må jo legge inn leveringstiden på produktene. 

De fotoshoot'ene hjemme i stuen er bare så pinlige. Jeg ser for meg den stivpynta modellen og den engasjerte fotografen leke fotoshoot  i stuen mellom bleieskift og middagslaging. Så morsomt! 

• Liker 32
Gjest Zeitgeist
Skrevet
4 timer siden, Mrs O'Donell skrev:

En større kontrast til f.eks Jenny Skavland skal man lete lenge etter! Hva med å hive seg med på 7 days challange (eller hva den het den kampanjen med å bruke samme 5 plagg i en uke)? Men jeg tror hun hadde slitt med å finne så mange måter å bruke klærne på, hun har absolutt ikke evnen til å være kreativ med tilbehør og bruksområder på klærne. 

Ellers er det jo naturlig at hun kommer med julekjolene nå, bloggen en en utvidet katalog og man må jo legge inn leveringstiden på produktene. 

De fotoshoot'ene hjemme i stuen er bare så pinlige. Jeg ser for meg den stivpynta modellen og den engasjerte fotografen leke fotoshoot  i stuen mellom bleieskift og middagslaging. Så morsomt! 

Vel, det er jo et par (hode)plagg som har blitt brukt støtt og stadig i en del år da ... :fnise:

Hva fotoshoot'ene angår så tror jeg at CBE har et system på det som gjør at det kan foregå uforstyrret. Selv om det utad kan se aldri så snålt ut, så kan man ikke beskylde CBE for å overlate noe til tilfeldighetene. Ja, klærne og modellen er muligens en mismatch og bildene er like spennende som tørkende maling, men det er i det minste tydelig at CBE og LKE jevnt over legger mye flid i arbeidet sitt. Akkurat den synes jeg at de bør få.

Skrevet
40 minutter siden, Zeitgeist skrev:

Vel, det er jo et par (hode)plagg som har blitt brukt støtt og stadig i en del år da ... :fnise:

Hva fotoshoot'ene angår så tror jeg at CBE har et system på det som gjør at det kan foregå uforstyrret. Selv om det utad kan se aldri så snålt ut, så kan man ikke beskylde CBE for å overlate noe til tilfeldighetene. Ja, klærne og modellen er muligens en mismatch og bildene er like spennende som tørkende maling, men det er i det minste tydelig at CBE og LKE jevnt over legger mye flid i arbeidet sitt. Akkurat den synes jeg at de bør få.

Veldig enig i det siste. Ikke mye dårlige mobilbilder tatt på skeiva der i gården. 👍

• Liker 14
Skrevet

Hun skal ha skryt for at den svarte kjolen så ut til å være i riktig størrelse og satt fint på.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
19 hours ago, Zeitgeist said:

Men hva skjedde med alle kjolene fra i fjor? 

Åh vent ... de er jo blitt heeelt umoderne. Kan jo ikke bruke de mer, forstås. 

Særlig ikke den klassiske lille sorte, som hun garantert aldri har kjøpt en lignende variant av tidligere. :ironi: 

Skrevet
4 minutter siden, Kollontaj skrev:

Eller den blå som hun hadde i fjor? Mistenkelig lik den hun må ha i år. 

https://imgur.com/gallery/qMO5z1m

Bildene til høyre er fra november 2017. Venstre er årets julekjoler. 

Egentlig den enste forskjellen jeg ser er at brystene har blitt større..

• Liker 25
Skrevet
2 minutter siden, Emilie112 skrev:

Var det jeg la mest merke til også..

• Liker 8
Skrevet

I kommentarfeltet fastslår CBE at kjolene og kåpene fra i fjor ble brukt, men ikke vist frem fra disse anledningene. De som mente at klærne bare ble prøvd for å deretter å bli returnert, tok altså feil. Klart man trenger 10-15 nye kjoler til festsesongen. 

🙃

• Liker 31
Skrevet (endret)
24 minutter siden, Kollontaj skrev:

I kommentarfeltet fastslår CBE at kjolene og kåpene fra i fjor ble brukt, men ikke vist frem fra disse anledningene. De som mente at klærne bare ble prøvd for å deretter å bli returnert, tok altså feil. Klart man trenger 10-15 nye kjoler til festsesongen. 

🙃

Så alt ble altså brukt. Desto verre. Det er akkurat det verden ikke trenger, en negativ påvirker som går foran som dårlig eksempel. Ingen trenger _alt_ det de viste frem, og så er det på igjen i år. Jeg har så lite til overs for de i denne bransjen som holder på slik. :spy: 

Endret av Asti
Skrevet

Og jeg som har dårlig samvittighet fordi jeg vurderer å kjøpe én ny kjole til jul i år 🤪 Vet ikke hva jeg skulle gjort med 14-15.

• Liker 15
Skrevet
8 timer siden, Asti skrev:

Så alt ble altså brukt. Desto verre. Det er akkurat det verden ikke trenger, en negativ påvirker som går foran som dårlig eksempel. Ingen trenger _alt_ det de viste frem, og så er det på igjen i år. Jeg har så lite til overs for de i denne bransjen som holder på slik. :spy: 

Hun skriver at jeg brukte flere av både kåpene og kjolene fra i fjor, rett skal være rett. 

• Liker 4
Gjest tranedatter
Skrevet

Om hun er på så mange event som krever gallakjoler i alle mulige varianter, hvorfor ser vi ikke dette på bloggen da? DET hadde jo vært spennende, ikke å se fruas repetitive trening, kaffekopp eller dissing av mannen som spiser noe godt.

Når har hun brukt dette? Vixen, 2 bryllup, hva mer har hun vært på?

Åja, jeg glemmer jo at frua kler seg jo opp som kongelig bryllup når de skal spise på middels restaurant... eller barnas bursdager.

Skrevet
1 time siden, ssophie skrev:

Caroline Berg Eriksen bryter stadig alkoholreklameloven på sine plattformer. Hun har blitt refset for dette flere ganger, men ser ikke ut til å lære. Her er noen eksempler: 

Senest forrige uke (16. oktober) publiserte hun blogginnlegget "Den siste dagen ombord" (http://www.carolinebergeriksen.no/2018/10/16/den-siste-dagen-ombord/), som er reklame for Norwegian cruise line. Innlegget inneholder flere bilder hvor både drinker og vinglass er åpenbart blikkfang. Se imgur nederst i dette innlegget. 

For under to uker siden (13. oktober) la hun ut innlegget "Dinner and a show" (http://www.carolinebergeriksen.no/2018/10/13/dinner-and-a-show/). Også det er reklame for Norwegian cruise line, og også dette innlegget er illustrert med bilde av vindrikking. Se imgur nederst i dette innlegget. 

I midten av september publiserte Caroline Berg Eriksen innlegget "Fra Geilo til Skien" (http://www.carolinebergeriksen.no/2018/09/15/fra-geilo-til-skien/), som er reklame for Vestlia Resort. Innlegget er illustrert med bilde av middag med fylte rødvinsglass. Se imgur nederst i dette innlegget. 

28. august publiserte Caroline Berg Eriksen en YouTube-video som heter "House Tour: Første etasje" (https://www.youtube.com/watch?v=aflyzhqcteU&t=1s). Videoen er reklame for Desenio, og Berg Eriksen velger å snakke om Desenios produkter foran en tralle med alkohol. Se imgur nederst i dette innlegget. 

Dokumentasjon: https://imgur.com/MJjYifZ 

Jeg har meldt fra til Helsedirektoratet, og jeg anbefaler dere å gjøre det samme. Disse gjentakende lovbruddene må snart få konsekvenser. 

Så lenge ikke lovbruddene får andre konsekvenser enn advarsler, så kommer praksisen med den skjulte alkoholreklamen til å fortsette, både hos CBE og andre. Det må snart gis økonomiske konsekvenser som virkelig merkes for at det skal bli en slutt på det tror jeg. Tenkte at boten AR fikk bare var en begynnelse, men ser ikke ut som om det ble med mer enn denne ene. Det er mange bloggere, både små og store, som bryter alt av regler. Men hvorfor ikke...? Det får jo ingen konsekvenser. Og får de en advarsel som blir omtalt i media så er de vel kjempefornøyde, det medfører jo igjen økt fokus og trafikk til bloggen.   

• Liker 20
Skrevet
15 timer siden, Emilie112 skrev:

Ja, mye mer curvy overalt, synes jeg.

• Liker 8
Skrevet

Er hun noen gang observert i det samme antrekket mer en to ganger? 

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...