Gjest Articuno Skrevet 20. oktober 2018 #62601 Del Skrevet 20. oktober 2018 1 time siden, bnanny skrev: Hvordan kan Dagbladet skrive om retusjering, og unngå å nevne den største skandalen her til lands i denne sammenhengen? https://www.dagbladet.no/kjendis/svensk-toppblogger-viste-fram-luksurios-ferietur-sa-ble-hun-avslort/70338293 Jeg sendte likegodt en mail til journalisten og påpekte nettopp dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 21. oktober 2018 #62602 Del Skrevet 21. oktober 2018 På 20.10.2018 den 14.47, Articuno skrev: Jeg sendte likegodt en mail til journalisten og påpekte nettopp dette. Har du fått noe svar? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Articuno Skrevet 21. oktober 2018 #62603 Del Skrevet 21. oktober 2018 5 timer siden, MorUgle skrev: Har du fått noe svar? Nei, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 22. oktober 2018 #62604 Del Skrevet 22. oktober 2018 Måker er grusomme (!) og grådige (!!) dyr (!!!) fordi de spiser små andunger... Det kan bli brutalt når rosa sukkerspinnverden møter livets harde realiteter. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 22. oktober 2018 #62605 Del Skrevet 22. oktober 2018 (endret) 8 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Måker er grusomme (!) og grådige (!!) dyr (!!!) fordi de spiser små andunger... Det kan bli brutalt når rosa sukkerspinnverden møter livets harde realiteter. Jeg er ikke fra en rosa sukkerspinnverden, men hater å se dyr spise hverandre. Jeg vet det er sånn det fungerer i dyrenes verden, men det er jo vondt å se på allikevel. Endret 22. oktober 2018 av Macimba Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 22. oktober 2018 #62606 Del Skrevet 22. oktober 2018 (endret) 2 timer siden, Macimba skrev: Jeg er ikke fra en rosa sukkerspinnverden, men hater å se dyr spise hverandre. Jeg vet det er sånn det fungerer i dyrenes verden, men det er jo vondt å se på allikevel. Selvsagt er det ubehagelig og hjerteskjærende å se, men at rovdyrene er grusomme vesener som dreper uten grunn er vel en god overdrivelse? Det betraktningen sier bare så mye om den priviligerte verden bloggeren lever i. Livets realiteter er harde, men voksne folk må tåle å stå i det. Endret 22. oktober 2018 av Mrs O'Donell 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 22. oktober 2018 #62607 Del Skrevet 22. oktober 2018 6 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Selvsagt er det ubehagelig og hjerteskjærende å se, men at rovdyrene er grusomme vesener som dreper for å spise er vel en god overdrivelse? Det betraktningen sier bare så mye om den priviligerte verden bloggeren lever i. Livets realiteter er harde, men voksne folk må tåle å stå i det. Det er bare ord. Legg i det hva du vil, men det var ubehagelig å se på for henne, og hun formidlet det kanskje på en «klossete» måte. Det hsr absolutt ingenting med i at man lever i en priviligert verden. Det gjør seg nok utlag på mange andre måter, men ikke her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 22. oktober 2018 #62608 Del Skrevet 22. oktober 2018 7 minutter siden, Macimba skrev: Det er bare ord. Legg i det hva du vil, men det var ubehagelig å se på for henne, og hun formidlet det kanskje på en «klossete» måte. Det hsr absolutt ingenting med i at man lever i en priviligert verden. Det gjør seg nok utlag på mange andre måter, men ikke her. Jesus! Man må da kunne le av at dronningen synesmåker er helt grusomme dyr og livredd fordi hun trodde en måke skulle ta hårbøylen til en av døtrene. En ting er å synes det er ubehagelig en annen ting er at hun mener dette er verdt å skrive om. Det er jo sikkelig komisk! 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 22. oktober 2018 #62609 Del Skrevet 22. oktober 2018 1 time siden, Mrs O'Donell skrev: Måker er grusomme (!) og grådige (!!) dyr (!!!) fordi de spiser små andunger... Det kan bli brutalt når rosa sukkerspinnverden møter livets harde realiteter. Hun får kose litt ekstra med rovdyrene sine hjemme så hun kommer seg over traumet 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 22. oktober 2018 Forfatter #62610 Del Skrevet 22. oktober 2018 Akkurat nå, Inocybe skrev: Hun får kose litt ekstra med rovdyrene sine hjemme så hun kommer seg over traumet Jammen kjøttet i maten deres kommer jo fra hyllene i matbutikken og ikke fra ordentlige dyr liksom! 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 22. oktober 2018 #62611 Del Skrevet 22. oktober 2018 (endret) Eg beklaga å måtte sei det, men noe så tåpelig fra et voksent menneske! Ingen fugler (eller dyr) er grusomme. Det er kampen for å overleve, og tipper den kampen kunne fått fram uante sider i enhver av oss. Kanskje til og med i CBE. Endret 22. oktober 2018 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 22. oktober 2018 #62612 Del Skrevet 22. oktober 2018 Blir så provosert av enkelte innlegg at jeg spyr i vinkel! Grusomme fugler faktisk! Kanskje hun skulle tatt seg en tur på et slakteri, eller vært med i bilen på vei til et slakteri sammen med de dyra hun spiser? Da kunne hun omtalt mennesker som grusomme. Skjønner ikke at det går an å være så uvitende. Til om med små barn vet bedre. Hun har nok spist masse kjøtt i løpet av ferien sin, skal tro om hun noen gang tenker over hvordan de dyra blir behandlet og hvordan de blir avlivet? Tvilsomt. Men måker er grusomme, ferdig snakka. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 22. oktober 2018 #62613 Del Skrevet 22. oktober 2018 Men drit i det da, for TENK om de grusomme måkene hadde tatt hårbøylen til ungen, det hadde jo vært KRISE 😮 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Medici Skrevet 22. oktober 2018 Populært innlegg #62614 Del Skrevet 22. oktober 2018 Grusom og grådig? Måka? Den selger i hvert fall ikke ungene sine for annonseplass, komplimenter og publisitet for egen vinning 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 22. oktober 2018 #62615 Del Skrevet 22. oktober 2018 Jeg får bare mer og mer følelsen over at dama er mindre intelligent? Altså, å skrive at måker er grusomme og grådige? Tenker hun før hun skriver og publiserer? Hun lever jo virkelig i sin egen lille boble, der alt omhandler henne selv og ingenting annet. Blir litt uvel av sånne mennesker faktisk. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 22. oktober 2018 #62616 Del Skrevet 22. oktober 2018 Og plutselig fløy måkene videre til neste flokk med mennesker - heldigvis .. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 22. oktober 2018 #62617 Del Skrevet 22. oktober 2018 Skal ikke ha et Floydplagg i min garderobe heretter! Nå reklamerer Frua for Floydkjoler. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 22. oktober 2018 #62618 Del Skrevet 22. oktober 2018 1 time siden, Crash skrev: Og plutselig fløy måkene videre til neste flokk med mennesker - heldigvis .. 😂😂😂 ja, da kan den skrekkslagne frue se de he skremmer andre (noe hun tydeligvis syntes var helt greit) ,mens hun selv var grådig nok ette penger og solgte sine egne barn. Usikker på hvem som er mest grådig.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 22. oktober 2018 #62619 Del Skrevet 22. oktober 2018 Ja der kom årets første julekjoleinnlegg.. Får hun ikke dårlig samvittighet?? Jeg hadde ikke hatt samvittighet til det syke forbruket de har, og i tillegg prøve å påvirke andre til det samme? Syns det er kvalmt. Syns også det var komisk i måkeinnlegget at hun måtte påpeke at datteren hadde blitt våt (og til og med skitten!) på den hvite kjolen sin på stranda. De er jo først og fremst på utstilling, så det var raust av henne å tillate litt lek 😛 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 22. oktober 2018 #62620 Del Skrevet 22. oktober 2018 På 19.10.2018 den 17.07, Aricia skrev: Hvis utsagnet "billettene er dekket" skal kunne tolkes som "vi har betalt billettene selv", så er dette en helt ny og ukjent bruk av dette verbet for meg i hvert fall. Ser at du ikke liker å leke med språk 😉 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg