Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Ja. Hun har vel en garderobe FULL av vakre plagg. På reise til en så flott by kan man jo utfolde seg og dra på litt i klesveien.  Også tar hun på seg noe som ligner en søppelsekk. På hodet. Svart og rødt blir for hardt på henne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest formula
11 minutter siden, Blondinbolla skrev:

i Paris-innlegget mangler hun bare en baguette under armen før det grenser til ren komikk.

Ja, ikke sant:fnise:ser for meg at det må bli varmt med den "skinnlua", er vel ikke mye under 20 grader i Paris på denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, blåbærpai skrev:

Ja. Hun har vel en garderobe FULL av vakre plagg. På reise til en så flott by kan man jo utfolde seg og dra på litt i klesveien.  Også tar hun på seg noe som ligner en søppelsekk. På hodet. Svart og rødt blir for hardt på henne.

Men la oss nå heller fokusere på det som er interessant/viktig her.... Barna, merking, hvilket budskap hun formidler på bloggen. Om hun kler seg dårlig spiller da ingen rolle i det store og det hele?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
12 minutter siden, Grønnmaling skrev:

Men la oss nå heller fokusere på det som er interessant/viktig her.... Barna, merking, hvilket budskap hun formidler på bloggen. Om hun kler seg dårlig spiller da ingen rolle i det store og det hele?

Nei det spiller ikke noen stor rolle, men all den tid hun er lidenskapelig opptatt av mote (hennes egne ord på bloggen), og i tillegg lever av å vise fram klær som vi skal bli fristet til å kjøpe,  så må det absolutt være innafor å diskutere hva hun har på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, formula skrev:

Nei det spiller ikke noen stor rolle, men all den tid hun er lidenskapelig opptatt av mote (hennes egne ord på bloggen), og i tillegg lever av å vise fram klær som vi skal bli fristet til å kjøpe,  så må det absolutt være innafor å diskutere hva hun har på seg.

For all del, jeg ser heller ikke en person som er lidenskapelig opptatt av mote i CBE... Synes bare ikke stilen hennes er så viktig for denne debatten, men heller hvordan hun reklamerer for klærne, forbruket hennes osv. Kanskje er jeg ekstra kritisk fordi jeg lever i jobbuniformen og trene/chilleklær stor sett og sjeldent kjøper klær selv ;) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, nå var jeg innom instagramen hennes og tenkte jeg skulle gi det et forsøk på å telle hvor mange bilder det til sammen er lagt ut av barna. Det var så mange bilder at til slutt gadd jeg ikke mer, men jeg telte altså 280 bilder til da jeg ga opp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kollontaj skrev:

Er det en slags parodi på fransk mote hun bedriver? 😳

Det er som om hun kler seg ut. Har tenkt den tanken mange ganger før også,  i forhold til antrekk. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Vernis skrev:

Det er som om hun kler seg ut. Har tenkt den tanken mange ganger før også,  i forhold til antrekk. 

Hun gjør nok også det tror jeg. Hadde hun gått for hverdagsantrekk, og heller pyntet opp de litt tror jeg det ville falt i smak hos veldig mange flere. Ellers har hun kropp som kan kle en typisk skandinavisk klesstil, og kunne med fordel fått en stylist til å hjelpe seg litt på veien mot det. Det kan enkelt kombineres med hverdagsantrekk uten at det blir "mannekeng oppvisning" hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke å gå inn å se, er hun mimeaktig kledd? Ha ha. Svart og hvit stripete kledd? Med en sånn merkelig hatt?

Endret av miagunda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
9 minutter siden, Newroz skrev:

Hun gjør nok også det tror jeg. Hadde hun gått for hverdagsantrekk, og heller pyntet opp de litt tror jeg det ville falt i smak hos veldig mange flere. Ellers har hun kropp som kan kle en typisk skandinavisk klesstil, og kunne med fordel fått en stylist til å hjelpe seg litt på veien mot det. Det kan enkelt kombineres med hverdagsantrekk uten at det blir "mannekeng oppvisning" hver dag. 

Jeg tenker også at hun kunne hatt god nytte av en stylist, og kanskje kunne det blitt litt mer inspirerende på klesfronten.

Men det kommer nok aldri til å skje. Det ville vært det samme som å innrømme at hun ikke kan kle seg, og må ha hjelp. Og hun framstår jo som en som kan og vet best i alle sammenhenger. Dessuten tviler jeg på at hun vil ha ett menneske til på lønningslista...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gillians

Ja, stil er ikke CBEs sterke side. Det ser man både på interiør og klær. Ikke noe galt i det, men det er jo litt funny når man faktisk driver en blogg som handler masse om nettopp de to tingene. Paris-outfiten er virkelig komisk og viser med all tydelighet at hun ikke klarer å la seg inspirere, det blir too much og alt for bokstavelig. Derfor er hun alltid finest når hun går i festantrekk, ikke så lett å mis-matche en lang kjole. 
MEN, den gule jakka hun har i flyinnlegget er faktisk fin, hvor er den fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
2 minutter siden, miagunda skrev:

Gidder ikke å gå inn å se, er hun mimeaktig kledd? Ha ha. Svart og hvit stripete kledd?

Svarte slacks, rød bluse, svart alpelue i skinn. Og baguette under armen.:fnise: (se bort fra baguetten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gillians skrev:

Ja, stil er ikke CBEs sterke side. Det ser man både på interiør og klær. Ikke noe galt i det, men det er jo litt funny når man faktisk driver en blogg som handler masse om nettopp de to tingene. Paris-outfiten er virkelig komisk og viser med all tydelighet at hun ikke klarer å la seg inspirere, det blir too much og alt for bokstavelig. Derfor er hun alltid finest når hun går i festantrekk, ikke så lett å mis-matche en lang kjole. 
MEN, den gule jakka hun har i flyinnlegget er faktisk fin, hvor er den fra?

Helt enig at det ikke er noe feil i det, akkurat som det ikke er noe feil at man drar på sydenferie hvert år fordi det passer ens livsstil og er noe man liker. Men da bør man som du skriver, ikke promotere seg selv som noen som har peiling på akkurat det. 

For å følge opp: Bloggen er veldig god på å lage en fiktiv virkelighet, hvor alt er travelt men alt samtidig er på stell, alt er perfekt osv. Men akkurat når det kommer til mote klarer ikke bloggen denne fiktive virkeligheten. Der faller den rett og slett sammen. 

Endret av Newroz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...