Pigaloppen Skrevet 19. oktober 2017 #41421 Skrevet 19. oktober 2017 25 minutter siden, Anne B skrev: 49 snapper til nå på tur?? Har hun tid til noe annet , tro. Hun er på jobb i Paris, og jobben går ut på å være turist stakkars Ikke rart hun er sliten av det travle livet... 18
loffen Skrevet 19. oktober 2017 #41422 Skrevet 19. oktober 2017 49 ja.. på et døgn tror jeg, orker ikke se en gang til for å sjekke. 3
Gjest Sirkustjukk Skrevet 19. oktober 2017 #41423 Skrevet 19. oktober 2017 (endret) Ang merking på snap/instastorys; paret påstår stadig de har dialog med Forbrukerombudet og ber stadig om dokumentasjon når andre kommer med påstander. Så hvor er dokumentasjonen for at greit å kun merke EN snap/instastory når veilederen klart sier noe helt annet er gjeldene merking? Endret 19. oktober 2017 av Sirkustjukk
Irja Skrevet 19. oktober 2017 #41424 Skrevet 19. oktober 2017 Hva er jobben de gjør? Være turister? En betalt tur til Paris? Jeg skjønner det ikke. Hva får sponsoren ut av dette?! 6
Gjest Asti Skrevet 19. oktober 2017 #41425 Skrevet 19. oktober 2017 (endret) 4 timer siden, Chillpill skrev: Hun lenker jo til den? Som andre har svart, så var det ikke lenke da oppskriften ble lagt ut. Skjermbilder som viser før og etter redigering av blogginnlegget: https://imgur.com/a/Ao7SU De viser tydelig at bloggeren har lagt inn lenke i ettertid. Det ble altså gjort etter jeg skrev om det her. Og etter at CBE skrev at hun forsøker å være kreativ (i kommentarfeltet / https://imgur.com/a/cMqOH ). Endret 19. oktober 2017 av Asti
Anonym90059005 Skrevet 19. oktober 2017 #41426 Skrevet 19. oktober 2017 Dette er businesstrip og "work mode", ikke noe ferietid her må vite. Beinhard jobbing, betraktelig mer arbeid enn de 8-16 jobbene deres. Lang dag på guida turbuss på ulike museum, lunsjer/middager, antrekk, bilder skal tas. Dere skulle bare visst. Måtte starte dagen 06.00 i dag for å få gjennomført alle morgenforberedelser, før avreise 08.30. Skal bli deilig å komme hjem til fred og ro, og litt kvalitetstid med mannen, for det har vært ikke-eksisterende denne uken. 42
Lopploella Skrevet 19. oktober 2017 #41427 Skrevet 19. oktober 2017 Det er bare så gjennomført usympatisk. Juks og lureri i alle ledd. Ta æren for andres oppskrifter, og så linke når det blir oppdaget, uten kommentar? Føyer seg skikkelig inn i rekken. 23
Gjest formula Skrevet 19. oktober 2017 #41428 Skrevet 19. oktober 2017 19 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Dette er businesstrip og "work mode", ikke noe ferietid her må vite. Beinhard jobbing, betraktelig mer arbeid enn de 8-16 jobbene deres. Lang dag på guida turbuss på ulike museum, lunsjer/middager, antrekk, bilder skal tas. Dere skulle bare visst. Måtte starte dagen 06.00 i dag for å få gjennomført alle morgenforberedelser, før avreise 08.30. Skal bli deilig å komme hjem til fred og ro, og litt kvalitetstid med mannen, for det har vært ikke-eksisterende denne uken. Kommer sikkert et innlegg om den vanvittig travle uken hun har hatt, med reising til både Budapest og Paris
Gjest Asti Skrevet 19. oktober 2017 #41429 Skrevet 19. oktober 2017 3 timer siden, formula skrev: "På en slik tur må ikke alle snapper ol. merkes. Det holder å merke før den første og når turen er over. Om turen er lang, sånn som nå, så kan man merke jevnlig, typ 1-2 ganger pr. dag. Jeg kommer til å informere om det senere i dag :)" Dette kan da ikke stemme?! Og hva er o.l som heller ikke må merkes? Ja, leser det i kommentarfeltet her . Jeg er spent på forklaringen deres, siden Forbrukerombudet svarer noe helt annet her enn det CBE skriver. Skjermbilde fra kommentarfeltet + svaret til Forbrukerombudet på lignende spørsmål: https://imgur.com/a/vQ2FU
Gjest Newroz Skrevet 19. oktober 2017 #41430 Skrevet 19. oktober 2017 6 timer siden, LilleSnupp skrev: Ikke i går. #CopyCatCaroline Oi, det er jo bare flaut. Først si at man "har vært litt kreativ" og deretter være nødt til å lenke til orginalen.... Jaja, godt bloggeierne leser her så de får med seg hvordan ting skal gjøres riktig i hvert fall.
Pikachuchu Skrevet 19. oktober 2017 #41431 Skrevet 19. oktober 2017 Sånn er det å leve i en alternativ virkelighet 🙈 hvor etikk, moral, etterrettelighet og lovverk tolkes etter eget forgodtbefinnende. Lurer på hva "dialog med Forbrukerombudet"egentlig betyr.... 16
Gjest Anne B Skrevet 19. oktober 2017 #41432 Skrevet 19. oktober 2017 1 time siden, Asti skrev: Ja, leser det i kommentarfeltet her . Jeg er spent på forklaringen deres, siden Forbrukerombudet svarer noe helt annet her enn det CBE skriver. Skjermbilde fra kommentarfeltet + svaret til Forbrukerombudet på lignende spørsmål: https://imgur.com/a/vQ2FU Ja, dette er jo helt riktig det står jo svart på hvitt. Du burde legge igjen denne linken i kommentarfeltet hennes og spørre hvordan hun tolker den. Hvis jeg ser snap nr 500 bare fra denne turen hennes så vet jo ikke jeg at den er reklame.
Gjest Anna Nas Skrevet 19. oktober 2017 #41433 Skrevet 19. oktober 2017 Det burde være en selvfølge at en profesjonell blogger merket all reklame uten unntak. Veiledningen burde egentlig bare vært at alt skal merkes med reklame øverst, bortsett fra reklamefrie innlegg som skal merkes med "inneholder ikke reklame".
Gjest Anne B Skrevet 19. oktober 2017 #41434 Skrevet 19. oktober 2017 2 minutter siden, Anna Nas skrev: Det burde være en selvfølge at en profesjonell blogger merket all reklame uten unntak. Veiledningen burde egentlig bare vært at alt skal merkes med reklame øverst, bortsett fra reklamefrie innlegg som skal merkes med "inneholder ikke reklame". Ja, kan det være så vanskelig og hvorfor er hun så opptatt av å skjule reklamen sin?
Gjest Asti Skrevet 19. oktober 2017 #41435 Skrevet 19. oktober 2017 (endret) 4 timer siden, Anne B skrev: Ja, dette er jo helt riktig det står jo svart på hvitt. Du burde legge igjen denne linken i kommentarfeltet hennes og spørre hvordan hun tolker den. Hvis jeg ser snap nr 500 bare fra denne turen hennes så vet jo ikke jeg at den er reklame. Jeg regner faktisk med at de leser her inne siden de redigerte oppskriftsinnlegget (etter jeg skrev om manglende kreditering). Selv skriver jeg ikke i kommentarfeltet. Endret 19. oktober 2017 av Asti
Miranda16 Skrevet 19. oktober 2017 #41436 Skrevet 19. oktober 2017 (endret) Hun har lagt ut en video med nyinnkjøpte sko. De blomstrete skoene, blomstrete lår støvlettene og de grønne skoene? Endret 19. oktober 2017 av Miranda16 7
Gjest Zeitgeist Skrevet 19. oktober 2017 #41437 Skrevet 19. oktober 2017 5 minutter siden, Miranda16 skrev: Hun har lagt ut en video med nyinnkjøpte sko. De blomstrete skoene, blomstrete lår støvlettene og de grønne skoene? O'lala, tres chic, vet du. Akkurat som ei alpelue i "skinn" når man er i Paris ...
Gjest Skribent Skrevet 19. oktober 2017 #41438 Skrevet 19. oktober 2017 1 time siden, Pikachuchu skrev: Sånn er det å leve i en alternativ virkelighet 🙈 hvor etikk, moral, etterrettelighet og lovverk tolkes etter eget forgodtbefinnende. Lurer på hva "dialog med Forbrukerombudet"egentlig betyr.... Det betyr lange, intense dialoger med ForbrukerÅge
Emilie112 Skrevet 19. oktober 2017 #41439 Skrevet 19. oktober 2017 (endret) Det er to ting ved denne bloggen som irriterer med veldig. Eksponering av barn og at bloggen redigerer kommentarfeltet sitt slik at bloggen fremstår enda mer glanset. La igjen en kommentar i kommentarfeltet som beviser akkurat dette, den ble typisk ikke publisert,men slettet. https://imgur.com/a/9pldE Endret 19. oktober 2017 av Emilie112 Tilleggsinfo 17
Gjest xx girl xx Skrevet 19. oktober 2017 #41440 Skrevet 19. oktober 2017 (endret) 21 minutter siden, Emilie112 skrev: Det er to ting ved denne bloggen som irriterer med veldig. Eksponering av barn og at bloggen redigerer kommentarfeltet sitt slik at bloggen fremstår enda mer glanset. La igjen en kommentar i kommentarfeltet som beviser akkurat dette. https://imgur.com/a/9pldE Helt enig! Pluss merking av reklame. Hadde hun fått orden på de 3 tingene, hadde jeg nok lest bloggen. Flott og konstruktiv kommentar forresten 😊 Endret 19. oktober 2017 av xx girl xx
Fremhevede innlegg