Gjest Dorey Skrevet 18. januar 2016 #22021 Del Skrevet 18. januar 2016 De hadde litt om Vixen på kulturnytt i Nyhetsmorgen på P2 i morges. Det var ift at SE blogget om palmeolje, flyktninger etc og nå tenkte andre bloggere på det samme. De snakket med CBE som hadde tenkt å begynne med dette, men på spørsmål om hva hun engasjerte seg i var svaret "Ingenting jeg vil svare på på strak hånd" (sic). Det foreligger som podcast i løpet av dagen antar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 18. januar 2016 #22022 Del Skrevet 18. januar 2016 I følge Caroline er VG og Dagbladet bitre for at hun ikke snakket med dem, men heller TV2 og NRK, jfr. http://carolinebergeriksen.no/2016/01/17/jeg-er-i-ferd-med-a-miste-grepet/comment-page-1/#comment-1736337 / skjermbilde: http://imgur.com/ByZjuFc Det merkelige er jo at Dagbladet skrev sak før Vixen. Og VG hadde planlagt å skrive om lesertall osv. før Vixen. Slik at disse sakene kom uavhengig av at CBE lot seg intervjue av TV2 og NRK. At pressen siterer en person på at hun ikke ville la seg interjvue, handler ikke om bitterhet. Jeg vil påpeke at Dagbladet sin journalist på Vixen ikke er den som skrev sak om ettermerking i Dagbladet, så hvorfor skulle denne journalisten være bitter på henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 18. januar 2016 #22023 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) 34 minutter siden, Dorey skrev: De hadde litt om Vixen på kulturnytt i Nyhetsmorgen på P2 i morges. Det var ift at SE blogget om palmeolje, flyktninger etc og nå tenkte andre bloggere på det samme. De snakket med CBE som hadde tenkt å begynne med dette, men på spørsmål om hva hun engasjerte seg i var svaret "Ingenting jeg vil svare på på strak hånd" (sic). Det foreligger som podcast i løpet av dagen antar jeg https://radio.nrk.no/serie/kulturnytt-radio#t=7m15s Tilføyelse: MinMote Martine Lunder uttaler seg: https://radio.nrk.no/serie/kulturnytt-radio#t=10m4s Endret 18. januar 2016 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WalkerTexas Skrevet 18. januar 2016 #22024 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) For å si noe positivt om innlegget der hun kommenterer MinMote - artikkelen: det er fint at hun har endret taktikk. Nå ønsker hun i alle fall å gi inntrykk av at hun møter kritikken head on, og ikke bryr seg. Men... (og dette får jeg dårlig samvittighet av å skrive, for jeg tror oppriktig hun har prøvd å gjøre det "rette" denne gangen, noe som igjen viser at hun faktisk prøver å justere seg etter de negative tingene hun leser om seg selv) Men.... selv i et innlegg som dette, som like godt kunne hett "sjå kor da bryr meg!" - så er bildene ekstremt kunstig oppstilt og gjennomredigerte i kjent stil. Det hele er like troverdig som en produktbeskrivelse i Select - katalogen. Jeg beklager, men jeg kjøper den ikke. Det bekrefter kanskje det inntrykket mange har, meg selv inkludert, at Caroline får kritikk uansett hva hun gjør. Det er urettferdig, kanskje. Samtidig får jeg mer og mer følelsen av at de har malt seg selv inn i det hjørnet de nå sitter i. Det uknuselige "perfekte, rosa imaget" som Caroline prøver å ironisere over i innlegget, har vist seg å være nettopp det - uknuselig. Så selv når de prøver å tre ut av det, blir det kunstig, altfor polert og påtatt, som i dette innlegget. Det er på grensen til parodisk. Også kommer vi nok en gang tilbake til dette med troverdighet. Bloggen har mistet den fullstendig; uansett hva som kommer derfra, vil det være gjenstand for skepsis og jakt på vikarierende motiver. Så også i dette. Dessverre. Endret 18. januar 2016 av WalkerTexas Rettet skrivefeil 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 18. januar 2016 #22025 Del Skrevet 18. januar 2016 Enig med deg @WalkerTexas og jeg får også en liten bismak fordi hun får kritikk uansett hva hun gjør. Problemet er som du skriver at det perfekte rosa imaget ikke lenger er interessant. Så hvordan skal de klare å komme ut av det? For de klarer ikke det med dette ironiske innlegget. Å ta seg en bolle er tydeligvis ikke nok Innpakningen er jo den samme, alt er linet opp i kjent stil. Uansett så tror jeg "perfekt pike" tiden står for fall. Det har ikke noe med CBE å gjøre, men tiden vi lever i. Hennes blogg er jo bare et symbol på hva slags tid eller boble vi har levd i. Luksusgenerasjonen som vi er. Vi går inn i en ny tid og nå er det kulere å være utenfor boksen. Sophie Elise er rett og slett mer aktuell enn henne, hun er yngre, friskere og mer nyskapende. Hun tekkes ikke andre og hun er tydeligvis heller ikke redd for å sjokkere. Jeg tror nok uansett at det perfekte idealet CBE forfekter alltid vil ha noen tilhengere, men storhetstiden er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 18. januar 2016 #22026 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Jeg tror ikke de vil komme seg helskinnet ut av dette nå, uansett hvilken strategi de enn måtte velge. Med tanke på hvilken energi de har lagt inn på å motbevise påstander om feilmerking, ettermerking, eksponering av barn og manglende samfunnsengasjement, så tror ikke jeg de kan vinne noe særlig nå, selv om de kanskje endrer taktikk. Måten både forumet og enkeltkritikere er blitt herset med i kommentarfelt og til og med i eget blogginnlegg dedikert til det, viser at de ikke har tatt kritikken til seg underveis. De har hele tiden forsøkt å latterliggjøre den, og langt på vei har de lykkes med det. Ei jeg kjenner sammenlikner fansen til Fotballfrue med minions. De er mange og de følger sin "leder". Her har CBE og LKE gått langt i å nærmest perfeksjonere det å la andre i kommentarfeltet sitt ta seg av kritikken av "motstanderne". Sannsynligvis for å kunne fortsette narrativet om et mer sympatisk selv enn det som er tilfelle. Nå kommer altså kritikken fra flere hold. Når både Dagbladet, VG og Kulturnytt sier noe om at bloggen taper terreng og at bloggeren selv har "mistet grepet", så hadde det vært beleilig for CBE og LKE om kritikken hadde vært fundert omkring noe annet enn det man kan lese i denne KG-tråden. Men det er ikke noe annet. De får nå kritikk for akkurat det samme som har vært kritisert her over lang tid. Da må de finne en ny historie - for dersom de fortsetter å skylde på misunnelse, jantelov og at noen vil "ta dem", så utviser de ekstremt dårlig evne til selvrefleksjon. Jeg er glad for at det finnes så mange eksempler på hvordan de har møtt kritikk på enormt dårlig vis, både på egen blogg og på facebook. For det vil gjøre det umulig å skulle snike seg til en endring - for så å late som om denne endringen er naturlig og en villet handling. Det er noe av det samme de har gjort med merking også. Fra å være innbitte i sin motstand til nå å være "sjokkert :-O" dersom noen påpeker at det også nå skjer feil. De later som om de har villet gjøre det rett hele tiden. Og "flokken av minions" - de går rett på. Men nå spørs det, da. Hvordan de redder seg ut av denne situasjonen. 2015 ble et strålende år for fokus på innholdsmarkedsføring og skjult reklame. Nå blir det viktigere å være samfunnsengasjert og ikke minst - det holder ikke bare å mene "noe" - det vil nok også bli viktigere å leve litt som man preker. Og det vil bli svært vanskelig å opprettholde bloggens livsgrunnlag dersom hun skal måtte endre fokus - for hvem tror vel nå, etter alle disse årene, at CBE og LKE har meninger om bærekraft og samfunnsspørsmål? De har et management. Som optimalt sett burde ha forberedt dem bedre på det som ville komme. Men det har de åpenbart ikke gjort. Jeg lurer på hva de skal gjøre nå? Det må være bittert å svelge at kritikken ikke kom fra en gjeng antisosiale folk på et forum. Den kom fra en hel del folk som ønsket en endring - og som nå får den. Endret 18. januar 2016 av mamsi tegnsetting 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 18. januar 2016 #22027 Del Skrevet 18. januar 2016 56 minutter siden, WalkerTexas skrev: For å si noe positivt om innlegget der hun kommenterer MinMote - artikkelen: det er fint at hun har endret taktikk. Nå ønsker hun i alle fall å gi inntrykk av at hun møter kritikken head on, og ikke bryr seg. Men... (og dette får jeg dårlig samvittighet av å skrive, for jeg tror oppriktig hun har prøvd å gjøre det "rette" denne gangen, noe som igjen viser at hun faktisk prøver å justere seg etter de negative tingene hun leser om seg selv) Men.... selv i et innlegg som dette, som like godt kunne hett "sjå kor da bryr meg!" - så er bildene ekstremt kunstig oppstilt og gjennomredigerte i kjent stil. Det hele er like troverdig som en produktbeskrivelse i Select - katalogen. Jeg beklager, men jeg kjøper den ikke. Det bekrefter kanskje det inntrykket mange har, meg selv inkludert, at Caroline får kritikk uansett hva hun gjør. Det er urettferdig, kanskje. Samtidig får jeg mer og mer følelsen av at de har malt seg selv inn i det hjørnet de nå sitter i. Det uknuselige "perfekte, rosa imaget" som Caroline prøver å ironisere over i innlegget, har vist seg å være nettopp det - uknuselig. Så selv når de prøver å tre ut av det, blir det kunstig, altfor polert og påtatt, som i dette innlegget. Det er på grensen til parodisk. Også kommer vi nok en gang tilbake til dette med troverdighet. Bloggen har mistet den fullstendig; uansett hva som kommer derfra, vil det være gjenstand for skepsis og jakt på vikarierende motiver. Så også i dette. Dessverre. Wow, så bra det finnes sånne som deg som klarer å skrive akkurat det jeg også mener! Spot on! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 18. januar 2016 #22028 Del Skrevet 18. januar 2016 59 minutter siden, WalkerTexas skrev: For å si noe positivt om innlegget der hun kommenterer MinMote - artikkelen: det er fint at hun har endret taktikk. Nå ønsker hun i alle fall å gi inntrykk av at hun møter kritikken head on, og ikke bryr seg. Men... (og dette får jeg dårlig samvittighet av å skrive, for jeg tror oppriktig hun har prøvd å gjøre det "rette" denne gangen, noe som igjen viser at hun faktisk prøver å justere seg etter de negative tingene hun leser om seg selv) Men.... selv i et innlegg som dette, som like godt kunne hett "sjå kor da bryr meg!" - så er bildene ekstremt kunstig oppstilt og gjennomredigerte i kjent stil. Det hele er like troverdig som en produktbeskrivelse i Select - katalogen. Jeg beklager, men jeg kjøper den ikke. Det bekrefter kanskje det inntrykket mange har, meg selv inkludert, at Caroline får kritikk uansett hva hun gjør. Det er urettferdig, kanskje. Samtidig får jeg mer og mer følelsen av at de har malt seg selv inn i det hjørnet de nå sitter i. Det uknuselige "perfekte, rosa imaget" som Caroline prøver å ironisere over i innlegget, har vist seg å være nettopp det - uknuselig. Så selv når de prøver å tre ut av det, blir det kunstig, altfor polert og påtatt, som i dette innlegget. Det er på grensen til parodisk. Også kommer vi nok en gang tilbake til dette med troverdighet. Bloggen har mistet den fullstendig; uansett hva som kommer derfra, vil det være gjenstand for skepsis og jakt på vikarierende motiver. Så også i dette. Dessverre. Også litt som "tatt med buksa nede"-coveret på det nye - her ble CBE avslørt og tatt på senga; med en spretten perfekt trent rumpe uten et eneste steekkmerke eller celulitt, med perfekt styret hår med en liten prinsessekrone på toppen og perfekt styret sminke. Selv under offerinnlegg/artikler hvor hun skal være "menneskelig" blir det ikke annet enn perfekt, perfekt, perfekt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. januar 2016 #22029 Del Skrevet 18. januar 2016 At VG og Dagbladet skal være misunnelig og bitter på frua... Det blir ingenting annet enn for dumt. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 18. januar 2016 #22030 Del Skrevet 18. januar 2016 49 minutter siden, mamsi skrev: Jeg tror ikke de vil komme seg helskinnet ut av dette nå, uansett hvilken strategi de enn måtte velge. Med tanke på hvilken energi de har lagt inn på å motbevise påstander om feilmerking, ettermerking, eksponering av barn og manglende samfunnsengasjement, så tror ikke jeg de kan vinne noe særlig nå, selv om de kanskje endrer taktikk. Måten både forumet og enkeltkritikere er blitt herset med i kommentarfelt og til og med i eget blogginnlegg dedikert til det, viser at de ikke har tatt kritikken til seg underveis. De har hele tiden forsøkt å latterliggjøre den, og langt på vei har de lykkes med det. Ei jeg kjenner sammenlikner fansen til Fotballfrue med minions. De er mange og de følger sin "leder". Her har CBE og LKE gått langt i å nærmest perfeksjonere det å la andre i kommentarfeltet sitt ta seg av kritikken av "motstanderne". Sannsynligvis for å kunne fortsette narrativet om et mer sympatisk selv enn det som er tilfelle. Nå kommer altså kritikken fra flere hold. Når både Dagbladet, VG og Kulturnytt sier noe om at bloggen taper terreng og at bloggeren selv har "mistet grepet", så hadde det vært beleilig for CBE og LKE om kritikken hadde vært fundert omkring noe annet enn det man kan lese i denne KG-tråden. Men det er ikke noe annet. De får nå kritikk for akkurat det samme som har vært kritisert her over lang tid. Da må de finne en ny historie - for dersom de fortsetter å skylde på misunnelse, jantelov og at noen vil "ta dem", så utviser de ekstremt dårlig evne til selvrefleksjon. Jeg er glad for at det finnes så mange eksempler på hvordan de har møtt kritikk på enormt dårlig vis, både på egen blogg og på facebook. For det vil gjøre det umulig å skulle snike seg til en endring - for så å late som om denne endringen er naturlig og en villet handling. Det er noe av det samme de har gjort med merking også. Fra å være innbitte i sin motstand til nå å være "sjokkert :-O" dersom noen påpeker at det også nå skjer feil. De later som om de har villet gjøre det rett hele tiden. Og "flokken av minions" - de går rett på. Men nå spørs det, da. Hvordan de redder seg ut av denne situasjonen. 2015 ble et strålende år for fokus på innholdsmarkedsføring og skjult reklame. Nå blir det viktigere å være samfunnsengasjert og ikke minst - det holder ikke bare å mene "noe" - det vil nok også bli viktigere å leve litt som man preker. Og det vil bli svært vanskelig å opprettholde bloggens livsgrunnlag dersom hun skal måtte endre fokus - for hvem tror vel nå, etter alle disse årene, at CBE og LKE har meninger om bærekraft og samfunnsspørsmål? De har et management. Som optimalt sett burde ha forberedt dem bedre på det som ville komme. Men det har de åpenbart ikke gjort. Jeg lurer på hva de skal gjøre nå? Det må være bittert å svelge at kritikken ikke kom fra en gjeng antisosiale folk på et forum. Den kom fra en hel del folk som ønsket en endring - og som nå får den. Noen jeg kjenner innen denne bloggverden sa " jo mere pr CBE får i medier og på andre sosiale medier,jo mere tjener hun" er det noen andre bloggere som blir fulgt sånn med lupe som henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 18. januar 2016 #22031 Del Skrevet 18. januar 2016 @WalkerTexas og @mamsi : Takk for innlegg som oppsummerer situasjonen meget presist. Jeg hørte ellers også slutten av saken på Kuturnytt i P2 i morges, og humret litt for meg selv da CBE skulle uttale at hun framover hadde tenkt å bli mer samfunnsengasjert i bloggen, men måtte ta en pause for å lete etter ord da hun faktisk skulle si "samfunnengasjert". Symptomatisk, muligens. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 18. januar 2016 #22032 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) 2 timer siden, Asti skrev: At pressen siterer en person på at hun ikke ville la seg interjvue, handler ikke om bitterhet. Jeg vil påpeke at Dagbladet sin journalist på Vixen ikke er den som skrev sak om ettermerking i Dagbladet, så hvorfor skulle denne journalisten være bitter på henne? 2 timer siden, Asti skrev: nå er ikke jeg journalist, men jeg har alltid trodd at de skrev slik for å dokumentere at de har forsøkt å hente inn et annet standpunkt, og gitt personen det handler om en fair mulighet til å kommentere. Jeg ville tenkt at det var uetisk å ikke forsøke å innhente en kommentar, og uryddig og uetisk å ikke informere om at de har gjort det. Men som sagt, jeg er ikke journalist, mulig de lærer noe annet på CBEs journalistskole? lagt til: Og en annen ting - dette handler om at VG og Dagbladet har gjort et redelig forsøk på å innhente hennes kommentar før de publiserer artikkelen sin, og at de har prøvd å få en kommentar når de møtte henne på Vixen. I presseområdet no less. At hun da har har snakket med et annet medium (tv2?) er da virkelig irrelevant, er det ikke?? Endret 18. januar 2016 av Amafalathiel 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 18. januar 2016 #22033 Del Skrevet 18. januar 2016 Et øyeblikk siden, Amafalathiel skrev: nå er ikke jeg journalist, men jeg har alltid trodd at de skrev slik for å dokumentere at de har forsøkt å hente inn et annet standpunkt, og gitt personen det handler om en fair mulighet til å kommentere. Jeg ville tenkt at det var uetisk å ikke forsøke å innhente en kommentar, og uryddig og uetisk å ikke informere om at de har gjort det. Men som sagt, jeg er ikke journalist, mulig de lærer noe annet på CBEs journalistskole? Akkurat det samme tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 18. januar 2016 #22034 Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg tror ellers at CBEs og LKEs arroganse og undervurdering både av sine entusiastiske og ikke minst av sine kritiske lesere nå blir et stadig mer skadelig og uløselig problem for dem. På den ene siden er all positiv feedback tilsynelatende har blitt tatt imot uten filter, og tolket som indikasjoner på at det de gjør med bloggen er strålende, i stedet for å i blant ta et skritt tilbake og forsøke å granske egen virksomhet med mer objektivt og kritisk blikk, med tanke på stadig potensiale for endring og forbedring (slik vi jo alle må i jobbene våre). Og på den andre siden er all kritikk utenfra blitt møtt med å gå etter mannen heller enn ballen (siden vi nå er i Fotballfrueland her ), dvs ved å trekke kritikernes motiver og integritet i tvil, og diskvalifisere dem på alle tenkelige vis, heller enn å faktisk vurdere substansen i argumentene de målbærer. At media nå tar opp nøyaktig de samme kritiske poengene gjør det derimot litt verre. Og at andre bloggere med suksess med ett blir vurdert iht faktisk innhold og substans i innleggene sine er et tilsvarende skudd for baugen. Kanskje må man, når alt kommer til alt, faktisk ha noe å si og formidle også når man blogger for at det skal nytte og bære seg i lengden? Kanskje er det ikke nok å navigere etter likes og klikk og poste nye varianter av de samme polerte innleggene om luft, vind, ingenting? Man kan håpe. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. januar 2016 #22035 Del Skrevet 18. januar 2016 43 minutter siden, MarianneE skrev: At VG og Dagbladet skal være misunnelig og bitter på frua... Det blir ingenting annet enn for dumt. Enig. To av Norges største aviser konspirerer altså nå i mot bloggen. Jadda ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 18. januar 2016 #22036 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) 11 minutter siden, Amafalathiel skrev: nå er ikke jeg journalist, men jeg har alltid trodd at de skrev slik for å dokumentere at de har forsøkt å hente inn et annet standpunkt, og gitt personen det handler om en fair mulighet til å kommentere. Jeg ville tenkt at det var uetisk å ikke forsøke å innhente en kommentar, og uryddig og uetisk å ikke informere om at de har gjort det. Men som sagt, jeg er ikke journalist, mulig de lærer noe annet på CBEs journalistskole? Det stemmer, dette er grunnleggende prinsipper i journalistikken for å etterstebe balansert framstilling. Man opererer vel med begreper som "samtidig imøtegåelse" og "tilsvarsrett": http://presse.no/wp-content/uploads/2014/10/Veileder-for-samtidig-im%C3%B8teg%C3%A5else.pdf Når journalisten i Min mote gjør et poeng i en kronikk ut av at CBE konsekvent avviser å uttale seg til pressen blir det imidlertid noe mer og annet. Endret 18. januar 2016 av Aricia 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileAtMeBaby Skrevet 18. januar 2016 #22037 Del Skrevet 18. januar 2016 Jada. De delte sikkert bollene den kvelden de to. Samme frua som måtte påpeke at hun, dattera og mannen DELTE en kakao. Du prøver å være gøyal, CBE, men du får det alldeles ikke til. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 18. januar 2016 #22038 Del Skrevet 18. januar 2016 1 time siden, Aricia skrev: @WalkerTexas og @mamsi : Takk for innlegg som oppsummerer situasjonen meget presist. Jeg hørte ellers også slutten av saken på Kuturnytt i P2 i morges, og humret litt for meg selv da CBE skulle uttale at hun framover hadde tenkt å bli mer samfunnsengasjert i bloggen, men måtte ta en pause for å lete etter ord da hun faktisk skulle si "samfunnengasjert". Symptomatisk, muligens. Kan man plutselig bare bli samfunnsengasjert? Hun engasjerer seg jo ikke engang i debatten rundt egen blogg, det er det LK som gjør. Hvis man plutselig skal bli samfunnsengasjert bør det jo komme fra noe annet enn det å ha mistet lesere? Man må jo brenne for noe. Hun har jo hatt Norges største blogg over flere år, nådd ut til lesere som andre medier bare kan drømme om. Hvis hun hadde vært engasjert burde hun jo ha brukt det fantastiske talerøret hun har hatt? Ett eksempel er jo flyktningerkatastrofen, hun viste ikke noe engasjement før flere lesere etterspurte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. januar 2016 #22039 Del Skrevet 18. januar 2016 59 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Enig. To av Norges største aviser konspirerer altså nå i mot bloggen. Jadda ... Det sier jo litt om hvor mye du setter deg selv i verdens sentrum når man kommer med slike uttalelser. (CBE asså, ikke deg @Lafemmemauvaise 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 18. januar 2016 #22040 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Jeg synes de tre siste oppslagene om at bloggen holder på å miste grepet illustrerer det snubletråden bloggerne har lagt ut for seg selv ved å titulere bloggene med sine private navn. Hvis man leser kommentaren fra MinMote som omtale om to magasiner, ikke to jenter så er det en god analyse utviklingen til to blogger som begge har vært pionerer, CBE mer enn SE. Mange har etterlyst mer journalistikk om bloggfenomenet så dette er et lyspunkt som forhåpentligvis peker framover mot mer seriøs bloggjournalistikk. CBE går derimot nok engang i fella og tar det personlig, og svarer med å putte en bolle i munnen og vri på det Dagbladet sier. Istedet burde hun lytte. To sitater fra store menn som ikke lengre er med oss som ble langt mer enn døgnfluer: "Critics should be your best friend because if they are good they show you your faults and where you lay yourself down". David Bowie i intervju med Per Sundnes "Don´t be a jerk, people remember". Alan Rickman i Daniel Radcliffes ord. Hun hadde tidenes sjanse til å redefinere bloggen etter redigeringsskandalen. Hun grep ikke sjansen. Hun får ingen ny sjanse som det. Vi kan altså med en god dose spenning se fram til hva det er for et samfunnsengasjement hun har holdt så godt skjult for oss lesere gjennom alle disse årene som skal snu bloggen mot nye høyder igjen. For å bli samfunnsengasjert for å tjene penger, det høres jo særdeles tillitsvekkende ut. Men det er kanskje ikke så farlig... Endret 18. januar 2016 av Snøsøta endret et uttrykk som kanskje var mer trøndersk enn godt norsk :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg