Alvea Skrevet 15. januar 2016 #21921 Skrevet 15. januar 2016 1 minutt siden, Bootybuilder skrev: Det er nok make up artistene som har bomma på HD pudderet, det reflekteres i kamera blitzen. Noe de som er profesjonelle burde vite! Ellers så er det det lyset de har på denne presseveggen😁 Det var slik på snapper fra en biltur også så veggen var det nok ikke. Hva er HD pudder? ;p 1
Butternut Skrevet 15. januar 2016 #21922 Skrevet 15. januar 2016 Uff, sminken til frua var ikke heldig. Lignet mest på sånn sminke som mimere bruker. Sophie Elise sitt antrekk og sminke var stunning! 13
Sol79 Skrevet 15. januar 2016 #21923 Skrevet 15. januar 2016 Hun vil vel ikke svare på spørsmål på direkten. Sikkert redd for å få ubehagelige spørsmål uten at mannen eller Magnus Rønningen får sagt til henne hva hun skal si. Legger også merke til at hun er den eneste som poser sammen med sin bedre halvdel. Ingen andre bortsett fra komikerparet gjør det, og de er jo bloggere begge to. 20
Gjest Lalalala59 Skrevet 15. januar 2016 #21924 Skrevet 15. januar 2016 3 minutter siden, Sol79 skrev: Hun vil vel ikke svare på spørsmål på direkten. Sikkert redd for å få ubehagelige spørsmål uten at mannen eller Magnus Rønningen får sagt til henne hva hun skal si. Legger også merke til at hun er den eneste som poser sammen med sin bedre halvdel. Ingen andre bortsett fra komikerparet gjør det, og de er jo bloggere begge to. Egentlig er jo LK bloggen da, så de kunne jo bedt CBE gå til side
Bootybuilder Skrevet 15. januar 2016 #21925 Skrevet 15. januar 2016 (endret) 13 minutter siden, Alvea skrev: Det var slik på snapper fra en biltur også så veggen var det nok ikke. Hva er HD pudder? ;p Det er et setting powder. Det du bruker for å sette concealeren der du highlighter. Tingen er at hvis du vet du skal på eventer som det her hvor det skal brukes blitz burde du ikke bruke HD setting powder, da reflekteres det tilbake pga blitzen og det blir seende veldig lite heldig ut. Ser flere har falt i den fella der. Og flere som ikke har fått blenda ut konturen skikkelig😁 Vanskelig å forklare hvis du ikke er interessert i sminke selv, men jeg prøvde😉 Det er også en god del lys ved den presseveggen, det hjelper heller ikke på. Endret 15. januar 2016 av Bootybuilder 5
Keaton Skrevet 15. januar 2016 #21926 Skrevet 15. januar 2016 (endret) Jenny Skavlan: "mye counturing og hårspray her".☺️ Endret 15. januar 2016 av Francis 16
Gjest bnanny Skrevet 15. januar 2016 #21927 Skrevet 15. januar 2016 26 minutter siden, LilleSnupp skrev: Nei, men hun vil vel neppe svare på det i dagbladet sin artikkel. Eller er det det at hun ikke har fått spørsmålene på forhånd?
Ultiva Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #21928 Skrevet 15. januar 2016 (endret) 32 minutter siden, Sol79 skrev: Hun vil vel ikke svare på spørsmål på direkten. Sikkert redd for å få ubehagelige spørsmål uten at mannen eller Magnus Rønningen får sagt til henne hva hun skal si. Legger også merke til at hun er den eneste som poser sammen med sin bedre halvdel. Ingen andre bortsett fra komikerparet gjør det, og de er jo bloggere begge to. Syns ikke det var så unaturlig at hun poserte sammen med ektemannen sin jeg, mange kjendiser poserer jo sammen med ektefellene sine på premierer osv. Og for en vakker kjole, hun så elegant ut i forhold til veldig mange av de andre bloggerne. Jeg ble ikke imponert av SE sin puppe-topp og stylte-/klovnebukse som subbet i gulvet, Linnis blondegardin-jumpsuit imponerte meg heller ikke. Og Kristin Gjelsvik... I have no words. Men smaken er tydeligvis som baken og godt er det 😊 Endret 15. januar 2016 av Ultiva 14
Keaton Skrevet 15. januar 2016 #21929 Skrevet 15. januar 2016 Kjolen var nydelig, sminken var svært uheldig. 3
Sol79 Skrevet 15. januar 2016 #21930 Skrevet 15. januar 2016 Kjolen var veldig fin. Hun er så mye finere når hun ikke bruker typisk skjønhetskonkurransekjoler som passer på skoleball i USA. Jeg likte antrekket til Sophie Elise også. Syns hun ser ung, fresh og kul ut. 6
Cavatina Skrevet 16. januar 2016 #21931 Skrevet 16. januar 2016 (endret) Hvilken lenke kan jeg få, for alle ser helt heslige ut! Det må da finnes en lenke der de ser flotte ut, for det jeg har sett av bloggerne i kveld er ikke bra. De ser minst 15 år eldre ut, alle mann :-O Endret 16. januar 2016 av Cornucopia skrivefeil 11
Keaton Skrevet 16. januar 2016 #21932 Skrevet 16. januar 2016 Ingeborg Heldal som er 42-43 så langt yngre ut enn CBE. Rart hun ikke ser det selv, blir vel blind. 8
Cavatina Skrevet 16. januar 2016 #21933 Skrevet 16. januar 2016 Jeg kan med min beste vilje ikke forstå hvordan CBE ikke selv ser at sminken hun bruker, og mengden av den, gjør henne 15 år eldre enn hun er. Uhemmet og litt kunnskapsløs "studiosminke" på bloggen er én ting. Men når hun stiller på rød løper? Men det er vel kanskje akkurat derfor. Det er vel registrert i det Siljanske hus, at CBE ute i offentligheten ikke er den velpreparerte CBE man ser på bloggen, slik det ble vist til i tråden tidligere i forbindelse med veskelanseringen på Steen og Strøm. I går var hun bedre forberedt på andre fotografer enn LKE, men endte med å se eldre ut. Hun er 29(?) men velger å sminke seg 45, når hun ser regelrett smashing og ung ut på forsiden av Det Nye eller for Get Inspired. (Og ja, også de bildene redigeres. Men det fokuseres ikke like mye på enkeltdetaljene som paret gjør.) 5
BlendaSensitive Skrevet 16. januar 2016 #21934 Skrevet 16. januar 2016 Jeg forundres hva får bloggerne ut av sine managere? Og hvilken kunnskap har managmentet bak egentlig? Eller er det bloggerne som gir blaffen i råd derfra? Om sminke: når man har dette som jobb, så skulle man tro man la ned noen kroner på en profesjonell sminkør, som vet hvordan sminke infor røde løper, blizforografering, etc. JEG har ikke peiling på sånt, men ikke stiller jeg i blogg eller rød løper. Igår gikk forresten ELLE gallan av i stockholm. Mye mer sobert, elegant, morsomt. (og en god del mye mer penger bak så klart). ps. om jeg noensinne blir invitert til ELLE galla i egenskap av mitt fremtidige yrke, så lover jeg at profesjonell sminkør bestilles. Og style hjelp. Og ingen "nettingkjole". Ok, nok off topic. 5
Bootybuilder Skrevet 16. januar 2016 #21935 Skrevet 16. januar 2016 1 time siden, BlendaSensitive skrev: Jeg forundres hva får bloggerne ut av sine managere? Og hvilken kunnskap har managmentet bak egentlig? Eller er det bloggerne som gir blaffen i råd derfra? Om sminke: når man har dette som jobb, så skulle man tro man la ned noen kroner på en profesjonell sminkør, som vet hvordan sminke infor røde løper, blizforografering, etc. JEG har ikke peiling på sånt, men ikke stiller jeg i blogg eller rød løper. Igår gikk forresten ELLE gallan av i stockholm. Mye mer sobert, elegant, morsomt. (og en god del mye mer penger bak så klart). ps. om jeg noensinne blir invitert til ELLE galla i egenskap av mitt fremtidige yrke, så lover jeg at profesjonell sminkør bestilles. Og style hjelp. Og ingen "nettingkjole". Ok, nok off topic. I følge snappingen hos mange av bloggerne i går så ble en del sminka av make up artist. Ser enkelte av disse også kom uheldig ut på presseveggen med reflektering tilbake på HD pudder. CBE la vel sminken selv, hun har jo lik sminke hver dag... Hun burde hatt noen til sminke seg, for hun legger winglineren helt feil med tanke på øyeformen hennes, dette gjør at hun kan se eldre ut. Ikke veldig heldig. Håper hun snapper opp noen tips neste gang hun blir stylet. 2
lulus Skrevet 16. januar 2016 #21936 Skrevet 16. januar 2016 (endret) Synes CBE hadde det desidert beste antrekket.. Gud så mye rart. Oversikt over alle antrekk i denne artikkelen : http://www.seher.no/kjendis/jenny-skavlan-vixen-blog-awards-84232 Endret 16. januar 2016 av lulus 6
Jenki Skrevet 16. januar 2016 #21937 Skrevet 16. januar 2016 11 minutter siden, lulus skrev: Synes CBE hadde desidert det beste antrekket.. Gud så mye rart. Oversikt over alle antrekk i denne artikkelen : http://www.seher.no/kjendis/jenny-skavlan-vixen-blog-awards-84232 Enig med deg! Noen så jo ut som de var utkledd i stedet for påkledd..... 5
Miranda16 Skrevet 16. januar 2016 #21938 Skrevet 16. januar 2016 19 timer siden, scrabble skrev: Jeg syns hele opplegget blir tullete. Livsstil, hvem sin livsstil? Det er jo en "wannabe" livsstil for de fleste. Finnes jo så mange flotte bloggere som hadde fortjent den tittelen bedre, som viser hva en "normal" livsstil er. Ja hun er flink til det hun driver med - delvis, men å leke med barna i stiletthæler eller bake med full make up PG Dolce klær (et eks bare) er ikke en livsstil jeg finner representativ for de fleste...... Kunne ikke vært mer enig. Egentlig så synes jeg ikke vi ser mye dybde av livsstilen hennes, men det er vel slik vanlige blogger skal uttrykke seg. Komikerfruen burde blitt vurdert til slik pris. Hun viser jo alle deler på en kjempegod måte og har i allefall selvironi i motsetning til de aller fleste bloggere som ikke havner i mødre blogg kategorien som Anna og Rannveig; -Barna mine er så fantastiske, jeg er velsignet`eller -dette er hva datteren min hadde på seg idag. Leser ikke Casa kaoes, men flere av disse burde kanskje blitt nominert, for viser de frem flere siden av medaljen? 7
Gjest Dwight Skrevet 16. januar 2016 #21939 Skrevet 16. januar 2016 Jeg ser ikke helt det dere ser med sminken. Sikkert for at jeg føler det hverken er noe ny stil eller noe totalt anderledes fra hun har gjort tidligere. Synes det var kjedelig, litt forutsigbart. Hadde vært mye kulere hvis hun hadde dukket opp i noe ala StyleConnection, noe litt kortere og mindre elegant osv. Men det er jo bare min smak.
Bootybuilder Skrevet 16. januar 2016 #21940 Skrevet 16. januar 2016 39 minutter siden, Miranda16 skrev: Kunne ikke vært mer enig. Egentlig så synes jeg ikke vi ser mye dybde av livsstilen hennes, men det er vel slik vanlige blogger skal uttrykke seg. Komikerfruen burde blitt vurdert til slik pris. Hun viser jo alle deler på en kjempegod måte og har i allefall selvironi i motsetning til de aller fleste bloggere som ikke havner i mødre blogg kategorien som Anna og Rannveig; -Barna mine er så fantastiske, jeg er velsignet`eller -dette er hva datteren min hadde på seg idag. Leser ikke Casa kaoes, men flere av disse burde kanskje blitt nominert, for viser de frem flere siden av medaljen? Casa kaos vant jo en pris i år. Komikerfrue vant folkets favoritt i fjor om jeg ikke husker feil, og var nominert i flere kategorier i år.
Fremhevede innlegg