Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
13 minutter siden, Carali skrev:

Jeg skjønner ikke hva det betyr en gang.

Nettopp. Det er ikke sjelden jeg må lese enkelte setninger på bloggen flere ganger for å forstå hva hun muligens mener.

Endret av Sol79
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger henne på snap jeg, det er ikke akkurat inspirerende å kun se bilde av pulsklokka og ungen deres akkurat. :laugh: 

(Jada jeg vet jeg kan la være å følge henne og ikke irritere meg, men jeg irriterer meg ikke, jeg synes bare det er fascinerende at det går an å være så kjedelig og forutsigbar, og får bekreftet at det ikke er noen vits i å gå inn på bloggen. :P ) 

• Liker 9
Skrevet (endret)
Den 11. januar 2016 at 10.03, Amafalathiel skrev:

det mandagsinnlegget tok mandagsvåset til nye høyder. Det er igrunnen lenge siden jeg har lest så mye vås på bare ett minutt. Mandag er bra fordi du har 4 netter på deg til å drømme om helgen. Wtf?

Ble svar på feil innlegg, beklager. 

Endret av Trosten
Skrevet
14 timer siden, LilleSnupp skrev:

Tror rett og slett hun er blitt litt blind for mengden hun påfører. Som de fleste andre får hun ikke korrigert mengden ift kollegaer vi møter på til daglig. Hun får sine input fra andre blogger med samme mengde, nelly og andre glossy steder.

Det forbausende er at Caroline ikke tar til seg kunnskap og råd fra proffer hun jobber sammen med. Hun har jo ganske mange oppdrag i løpet av året med stylister, make-up-artister og fotografer som sminker og styler henne etter alle kunstens regler. I de fleste av disse kampanjene ser hun da også meget bra ut, men hun viderefører ikke noe av denne stilen til blogghverdagen. Jeg tror fansen liker henne spjåket ut på den måten der, vulgært og overdrevet og uten profesjonell finish. 

• Liker 6
Skrevet
41 minutter siden, Trosten skrev:

Det forbausende er at Caroline ikke tar til seg kunnskap og råd fra proffer hun jobber sammen med. Hun har jo ganske mange oppdrag i løpet av året med stylister, make-up-artister og fotografer som sminker og styler henne etter alle kunstens regler. I de fleste av disse kampanjene ser hun da også meget bra ut, men hun viderefører ikke noe av denne stilen til blogghverdagen. 

Signerer denne, hun blir jo så flott med profesjonelle folk rundt seg. Poseringene blir også mye mer naturlige og ekte, det blir langt mer kunstig og stivt på bloggen. Rart at hun ikke tar det til seg og viderefører det til bloggen.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Profesjonelle fotografer har jo endel flere virkemidler enn Team CBE har til bruk på hjemmebane, så å forvente at private opptak skal matche de profesjonelle eller være mer i nærheten av det proffe er å forvente mye.

De profesjonelle bildene er som regel tatt i et studio, med alt som tenkes kan av utstyr for mest mulig flatterende lys og flatterende bilder, se f.eks her:

http://www.erikbolding.com/studio.htm

Sminken er sikkert gjort av profesjonelle/folk med erfaring i studiosminke (hva som fungerer i ulike lyssettinger mm), og bildebehandling i etterkant er også foretatt av profesjonelle.

Det er ikke rart hvis CBE ser ganske annerledes ut på private bilder enn på profesjonelle bilder, og det er langt fra gitt at det ikke de profesjonelle bildene som er redigert mer enn de private er. Jeg tror nok heller proffene redigerer, det er bare det at de er dyktige med redigeringsverktøy og dessuten lettere ser hva som bør justeres.

Endret av MinnaMilanda
Skrivefeil
Skrevet

Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner, persondebatt og latterliggjøring, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Sol79 skrev:

Hun skriver at et mandagstrøtt tryne og en frossen kropp inntullet i en pysjamas føles nesten sexy når hun får ukens aller første kaffekopp...

Språket flyter så dårlig og de språklige virkemidlene er så pompøse, nesten eventyraktige.

Kanskje inspirert av Aune Sand...? Jeg innbiller meg folk som tror de kan skrive, men ikke gjør det, skriver pompøst.

Litt som "livet er herlig" - klisjeene som florerer på facebook.

ps. printscreen anyone...? :P

• Liker 7
Skrevet
3 timer siden, MinnaMilanda skrev:

Profesjonelle fotografer har jo endel flere virkemidler enn Team CBE har til bruk på hjemmebane, så å forvente at private opptak skal matche de profesjonelle eller være mer i nærheten av det proffe er å forvente mye.

De profesjonelle bildene er som regel tatt i et studio, med alt som tenkes kan av utstyr for mest mulig flatterende lys og flatterende bilder, se f.eks her:

http://www.erikbolding.com/studio.htm

Sminken er sikkert gjort av profesjonelle/folk med erfaring i studiosminke (hva som fungerer i ulike lyssettinger mm), og bildebehandling i etterkant er også foretatt av profesjonelle.

Det er ikke rart hvis CBE ser ganske annerledes ut på private bilder enn på profesjonelle bilder, og det er langt fra gitt at det ikke de profesjonelle bildene som er redigert mer enn de private er. Jeg tror nok heller proffene redigerer, det er bare det at de er dyktige med redigeringsverktøy og dessuten lettere ser hva som bør justeres.

Veldig gode poeng. Men de burde likevel ha snappet opp det samme som oss; det vil si å unngå mengder av hard/tung sminke og å gå for naturlige smil i stedet for stiv og kunstig posering. Trenger jo ikke å ha et profesjonelt studio for å gjøre om på akkurat det ☺ 

• Liker 6
Skrevet
58 minutter siden, Ultiva skrev:

Veldig gode poeng. Men de burde likevel ha snappet opp det samme som oss; det vil si å unngå mengder av hard/tung sminke og å gå for naturlige smil i stedet for stiv og kunstig posering. Trenger jo ikke å ha et profesjonelt studio for å gjøre om på akkurat det ☺ 

Hun syns vel det er fint sånn da :)

• Liker 4
Skrevet

Ingen av øvelsene for armer som hun blogger om, trener vel egentlig armene?! 

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, MiniMjau skrev:

Jeg har sittet på hendene mine, men du sa det! Takk!

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Skrevet (endret)

Å skrive at CBE er avbildet på instagramkontoen til redaktøren i DetNye er ikke spekulasjon. Ei heller at hun er overraskende ofte avbildet mtp at ingen andre intervjuobjekter/forsidepiker er like mye avbildet.

link: https://www.instagram.com/karinethyness/

Endret av LilleSnupp
  • Liker 14
Skrevet

Ser at hun pakker til blog awards, kan tyde på at hun vet at hun får pris i år? Spesielt siden det er en kopling til UI i juryen....

Skrevet
1 time siden, bnanny skrev:

Ser at hun pakker til blog awards, kan tyde på at hun vet at hun får pris i år? Spesielt siden det er en kopling til UI i juryen....

Det er vel ingen som vet på forhånd om de får pris... Hun er jo nominert i 4 kategorier og da bør hun jo være der,og ha med klær

Skrevet (endret)
Den 12.1.2016 at 23.11, MiniMjau skrev:

Jo. Push-ups trener både bryst og triceps. I kettlebell-øvelsen trener du både biceps (når du løfter vekta opp til skulderhøyte) og skulder når du strekker armen opp i været.

Men jeg ville tatt med en dra-øvelse i tillegg da.

Endret av lisamari
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Atp skrev:

Det er vel ingen som vet på forhånd om de får pris... Hun er jo nominert i 4 kategorier og da bør hun jo være der,og ha med klær

Hun har vært nominert flere ganger tidligere uten å være til stede...

Gjest Zeitgeist
Skrevet
12 minutter siden, bnanny skrev:

Hun har vært nominert flere ganger tidligere uten å være til stede...

Leste inne på Vixen-Awards-tråden at semifinalister og finalister er invitert, samt at det visstnok festen etterpå som skal være årets* store begivenhet. Så her tror jeg at vi får la tvilen komme "tiltalte" til gode. I allefall inntil videre. 

*Noen må visstnok ha djevelsk mye tro på sitt eget arrangement hvis de allerede nå kan gå ut og erklære Vixen-festen for årets begivenhet :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...