Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Snøsøta
18 minutter siden, Viktualia skrev:

Hva er poenget med å diskutere antall rom og bruk av dem? I denne bloggerens tilfelle er jo huset også mer eller mindre arbeidsplassen, og inneholder utstyr og kulisser for å lage et glanset magasin. 

Ingen har vel diskutert antall rom, og hva er galt med å diskutere overforbruk og signaler? Den totale mangelen på miljøhensyn er jo også en del av bloggen. Å ha så mye treningstøy framstår som nok et uttrykk for dette. For en blogger hvor treningsinspirasjon er et hovedtema synes jeg også at det er et uheldig signal å sende at man trenger et helt rom til treningstøyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, Mahnaz skrev:

Men, å henge opp treningstøy enkeltvis på kleshengere blir litt for dukkehus, men alle vet jo at hun er sånn og da må hun få lov til det ;) 

Det syns jeg er veldig praktisk, faktisk! Det er litt fordi jeg egentlig ikke har lyst til å brette klær (latskap? ;) ) og fordi jeg da bare kan "bla" gjennom klærne i stedet for å flytte stabler med klær for å finne det jeg vil ha.

Hadde jeg hatt god plass ville alle klærne mine hengt på hengere. Har såpass med plass nå at gensere og kjoler kan henge. Veldig greit!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59
2 minutter siden, lisamari skrev:

Det syns jeg er veldig praktisk, faktisk! Det er litt fordi jeg egentlig ikke har lyst til å brette klær (latskap? ;) ) og fordi jeg da bare kan "bla" gjennom klærne i stedet for å flytte stabler med klær for å finne det jeg vil ha.

Hadde jeg hatt god plass ville alle klærne mine hengt på hengere. Har såpass med plass nå at gensere og kjoler kan henge. Veldig greit!

Joda, har sånne stativ jeg også til kjoler, bluser osv men ikke til treningssingletter, det var det jeg mente. Treningstøy blir jo ikke akkurat skrukkete ;) Men, samme det, hennes valg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mahnaz skrev:

Joda, har sånne stativ jeg også til kjoler, bluser osv men ikke til treningssingletter, det var det jeg mente. Treningstøy blir jo ikke akkurat skrukkete ;) Men, samme det, hennes valg :) 

Jeg henger de ikke opp fordi de blir skrukkete, men fordi det går fortere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snøsøta skrev:

Å ha et rom til klær, ett til trening, ett til turutstyr, ett barnerom, klart man kan ha det om man har rom til det. Jeg kunne også tenke meg et walk-in closet, uten tvil. Men to rom til klær til en person illusterer også et vilt overforbruk. Jfr diskusjonen om julegavene så drukner det som måtte finnes av verdier i et berg med treningssko for min del. Jeg synes det fremstår som luksushoarding, at man må ha alt. Selv blir jeg langt mer motivert til trening når man ikke trenger 20 par sko og et eget rom til treningsutstyret før man løper en tur.

Hvis noen får inntrykk av at man trenger 20 par sko for å drive med løping, er det ikke bra for motivasjonen til leserne. De som da faller ut/fra løping vil likevel kompenseres av de som kjøper 10 par sko i året av GI og ikke 2 par slik de gjorde før. Bra for businessen til de involverte bedriftene, ikke like bra for folkehelsa og miljøet.  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Virkelighetsfjernt for noen, virkelighetsnært for andre. Hva annet skal man bruke et så lite rom til, om ikke oppbevaring. At dette ikke er normalen for alle, er vel ikke grunn nok til å latterliggjøre og diskutere det. Hva så om dama henger opp treningstøy, eller legger det i en skuff, who cares:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 1. januar 2016 at 23.33, Bergensia skrev:

Endret av MiniMjau
Feil med sitering fra mobil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en tråd på KG om samme tema. Du kan jo blåse liv i den om du vil. 

http://forum.kvinneguiden.no/topic/875759-caroline-berg-eriksen/?page=1

Jeg tror absolutt at hun har fullført de to årene som det er. Det er vel ikke noe som skulle tilsi at hun ikke har gjort det. At hun ikke har fullført andre utdannelser betyr ikke at hun ikke fullførte akkurat det. Syns det blir tullete å spekulere i slik uten å ha noen holdepunkter for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! jeg er overrasket over hvor fort innleggene forsvant så seint på kvelden ;):P fikk jo ikke lest noen av svarene =( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Fredrik29 skrev:

Mye tant og fjas her som ødelegger en viktig og bra tråd 

Vanskelig å være uenig i det...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Fredrik29 skrev:

Mye tant og fjas her som ødelegger en viktig og bra tråd 

Helt enig. Kleshengere, gafler, hva slags rom det er i huset - hvorfor ha treningstøy på et rom osv får tråden til å virke ekstremt useriøs og den kritikken folk retter mot KG blir derfor legitim. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, MamaQuilla skrev:

CBE bruker fotoer uten tillatelse og har gjort det i en årrekke.

Har du eksempler? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...