Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Burde ikke dette innlegget der hun viser til intervjuet om henne i Costume vært merket?

Seff. Der er mer veskebabbel allerede i ingressen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle andre utgaver får hun, det med seg selv i må hun kjøpe. Griser flyr og vi er domme i hode.

Kanskje hun har sølt Froosh smoothie på det eksemplaret hun FIKK, slik at hun måtte KJØPE et nytt til å fotografere for et skryte/reklame-for-seg-selv-innlegg?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle andre utgaver får hun, det med seg selv i må hun kjøpe. Griser flyr og vi er domme i hode.

Jeg fatter ikke at absolutt alt fra den kanten enten nektes for eller lyves om. Hver minste lille filleting.

Ofte bare for å slippe å merke, og generelt bare for å slippe å være menneskelig.

Jeg tror ikke på noe av det som kommer derfra. Heller ikke karakterer eller "utdannelsene".

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i vin selv jeg altså, men jeg drikker på langt nær så ofte som hun gjør. Jeg må si at jeg stusser litt på all denne vindrikken hver eneste dag, virker det som?

I kveld har jeg tatt to små glass og det er flere uker siden sist. Ikke har jeg småbarn i hus lenger heller..

Anbefaler et glass brus som 'kos' til en forandring. :icon_lol:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet med å drikke ofte vin jeg da. Drikkekulturen I Norge er litt annerledes enn i resten av Europa. Andre plasser kan man ta øl eller vin til maten hver dag uten å bli sett på som en alkis. Mens her i Norge forbinder vi alkohol med fylla.

Man må ikke drikke seg full av alkohol altså! Jeg koser meg ofte med et glass vin på kvelden selv jeg, uten at jeg har noen form for problem.

Endret av Unagi
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser heller ikke det store problemet med at hun tar seg et glass vin eller to flere kvelder i uka. Så lenge hun nyter vin for kosen og smaken sin del og ikke pga andre årsaker, som f.eks at hun er stresset og trenger vin for å roe seg ned. 

Bruker selv å ta meg et glass vin flere kvelder i uka hvis jeg ikke skal på tidligvakt dagen etter, eller mannen min og meg kan dele ei flaske vin mens vi koser oss med ost, kjeks og ser en film på en helt vanlig onsdag. Mannen min liker å ta seg ei øl av og til på kvelden etter at minsten har kommet seg i seng, ser ikke noe galt i det heller. Likedan synes jeg det er superkos å sette meg foran peisen en vintekveld med ei god bok og en skotsk malt. Men det blir med den ene.  Vin/alkohol er ikke ensbetydende med helg og større inntak. 

Nå er jeg så og si aldri ute på fest lengre heller, kanskje en gang i året, og drikker større mengder alkohol, så det blir med den kosen her hjemme. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du vite at alle drikker og at det ikke er alkoholfri vin i noen av glassene?

hvorfor drar du frem et innlegg fra desember i fjor? :vetikke:
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan du vite at alle drikker og at det ikke er alkoholfri vin i noen av glassene?

Jeg ser ikke noe galt i at alle voksne tar seg et glass vin eller øl etter at barnet har lagt seg. De er hos foreldrene til Caroline, de bor sentralt og det er fort gjort å ta taxi til lege hvis noe skulle skje med barnet. 

Man trenger ikke barnevakt for å ta seg et glass vin i sitt eget hjem.

(nå snakker jeg ikke full fest altså. Skal man ha fest så bør barnet sove hos noen andre, f.eks besteforeldre. Pga det fort blir høyere lydnivå, høyere musikk, mere alkohol)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok pga de vil tape troverdigheten når lesere ser at så og si alt de har og anbefaler er sponset og ikke kjøpt pga det virkelig er noe de liker og som de vil anbefale videre. Lettere å "gå fem på" å kjøpe produktet hvis de tror det er "venninnen" som anbefaler det kontra at bloggeren er kjøpt og betalt for å anbefale det.

Jo, men nå har tidene forandret seg siden bloggfenomenet var nytt, leserne er mer og mer bevisste. Vil nesten si bloggerne mister mer troverdighet ved å ikke merke slik de skal. Jeg kan forstå at merkingen kan ødelegge noe av leseropplevelsen, men et par opplysende linjer øverst i innlegget går jo fint ann.

En måte å løse det på er jo å dele opp innleggene, at man har et reklameinnlegg/annonse/ annonselenke per femte/sjette innlegg feks. Det hadde jo sett bedre ut enn at noe er reklame/sponset i hvert eneste innlegg, feks fra dagliglivet. Tror jeg ville løst det slik selv ihvertfall..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager at jeg tråkket deg på 16 andre på tærne. Beklager, beklager.

Her var det vel heller du som framsto som tråkket på tærne uten grunn, vil jeg si?

Hva med å heller svare uten avledende sarkasmer på et enkelt og helt legitimt spørsmål, o helt aldeles nye bruker?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det hende dette spørsmålet er dumt,men er hun aldri alene hjemme? Virker som at hver gang LK reiser et sted, så reiser hun til mor&far?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det hende dette spørsmålet er dumt,men er hun aldri alene hjemme? Virker som at hver gang LK reiser et sted, så reiser hun til mor&far?

Hun er redd etter episoden med bloggleser/stalker utenfor huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...