Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vittig at hun utfordrer CBE til å dele forslaget/videoen videre også, hehe.

Når griser flyr...

Frister å legge ut på Bloggen hennes:) :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fått med dere bloggen til Trine Grung idag?? Syns dette er utrolig bra, men CBE må vel skjelve i undikken hvis dette lovforslaget kommer igjenom.

Gå inn og skriv under folkens, er ikke god på linker men det går på å få ett lovforslag der ALL retusjering skal merkes med varseltrekant..

Og likevel var Trine Grung en av de som støttet opp om CBE etter bilderetusjeringen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bilder på blogg av en glitrende og glatt frue :)

Litt redigerigsfail på bildet der hun drikker drink? Eller skygge? Eller skjegg? :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og likevel var Trine Grung en av de som støttet opp om CBE etter bilderetusjeringen.....

Det reagerer jeg også på, forsvarer henne med nebb og klør.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bilder på blogg av en glitrende og glatt frue :)

Litt redigerigsfail på bildet der hun drikker drink? Eller skygge? Eller skjegg? :)

Et lys foran henne lager skygge av fingrene på kinnet. Det samme har skjedd bak henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

For min del kan CBE redigere på seg enhjørninghorn, sommerfuglvinger, og engleglorie - men vær da for svarte svingende ærlig om det! 

Forskjellen mellom egne og andres bilder er såpass påfallende at det forundrer meg ikke at dette er et tilbakevendende tema. Eller skal man måtte ty til konspirasjonsteorier om at det er de andre som redigerer CBE på deres respektive blogger og IG-kontoer osv. ?!?

Disse skrønene om "Neida, her redigeres bare lys og kontrast" spenner bein på ethvert forsøk på å skape troverdighet. Hvert redigerte bilde på bloggen er et regelrett "Up yours!" til de som faktisk trodde på CBEs lovnader etter bilderedigeringa ble kjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene CBE har lagt ut på bloggen fra eventet er ikke bare redigerte, de er ekstremt dårlig redigerte. Selv mitt relativt utrente øye ser det. Det må ha vært svært hardt og "uheldig" lys der, og igjen sier det vel sitt om hvor godt kontrollert alle ytre forhold er før det tas bilder i regi av ekteparet selv. 

Det må være uhyre anstrengende å leve opp til det kunstig perfekte bildet man har skapt av seg selv. Jeg syns CBE er pen uten alle filtrene. Det er trist at hun ser ut til å føle at Caroline "au naturel" ikke er bra nok. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de lyver også.... "De hundretusen som klikker seg inn på bloggen..."

Ser ikke navn på "journalisten"...

Jadda!!!

Kildekritikk!

Forresten...dette er jo kommersielt innhold. Da trenger man ikke kildekritikk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hold the door

Lurer på hvem som betaler denne massive annonseringen i alle bladene, og i Nettavisen. Egmont?

Dårlig språk er det òg.

http://shopping.side2.no/her-er-kolleksjonen-alle-snakker-om/

Jeg tenkte at siden det er masse annonselenker der så er det ikke en betalt annonse, bare noe de skriver om selv og satser på å håve inn på lenkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Disse skrønene om "Neida, her redigeres bare lys og kontrast" spenner bein på ethvert forsøk på å skape troverdighet. Hvert redigerte bilde på bloggen er et regelrett "Up yours!" til de som faktisk trodde på CBEs lovnader etter bilderedigeringa ble kjent. 

Svaret på denne kommentaren for noen dager siden er en god innrømmelse på at det er tilbake til gamle vaner for dem ;)

(kommentar fra dette innlegget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninne av meg jobber rett over gaten, det var langt fra kø helt til Karl Johan. Hun sa det var utelukkende svært unge jenter i kø, antakeligvis rundt 60-80, maaaks 100.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...