Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Det hun skriver mellom linjene er egentlig at fremover blir redigeringen passordbeskyttet, hun kommer til å legge ut "selvfølelse kommer innenifra"-bilder og hun satser på at fansen nå omfavner henne og synes så synd på henne som får kommentarer på utseendet sitt, som hun selv har valgt å leve av og det på en falsk måte. Jeg synes absolutt synd på henne, men nå hadde hun sjansen til å være ærlig, også må hun lyve igjen. Siste redigerte bildet er faktisk fra 22. desember, var hun ikke mamma da? Hun hadde virkelig fått all min respekt hadde hun bare vært ærlig nå som hun hadde muligheten.

Hun har i mange år vært lei seg når hun får kommentarer om de tynne armene og den svaie ryggen, også er det hun selv som redigerer seg slankere..

Endret av Siyha
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har nå lagt seg flat, innrømmet og beklaget, så jeg trekker meg ut av diskusjonen. Det kan være deler av forklaringen hennes er pyntet på, men synes det er et stort steg videre og at vi lesere skal ta til oss dette og tilgi. Slik jeg har forstått det skyldte hun på hacking sist, så dette er ihvertfall mye bedre! Og ifølge mine observasjoner der jeg har lett etter bilder, har de fleste bildene vært fra før hun ble mamma, så det kan stemme.

Skjønner, men husk, hun innrømmet det fordi hun var NØDT til å gjøre det, hun fant ingen utvei, og hadde det gjort det så hadde hun fortsettet med lyvinga. Nå er hun blitt kontaktet av mange, kanskje også VG og derfor ser hun seg nødt til å gjøre dette. Hun lyver fortsatt så det renner løgn av hele innlegget. For ikke så lenge siden la hun et heftig-redigert bilde av seg selv fra ujevn til porselenhud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lyger nok en gang, for å få seg ut av alle sine alle løgner.. De som har lagret bildene har jo bilder som er etter hun ble mamma, hu lyger nok en gang direkte til leserne sine.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, men husk, hun innrømmet det fordi hun var NØDT til å gjøre det, hun fant ingen utvei, og hadde det gjort det så hadde hun fortsettet med lyvinga. Nå er hun blitt kontaktet av mange, kanskje også VG og derfor ser hun seg nødt til å gjøre dette. Hun lyver fortsatt så det renner løgn av hele innlegget. For ikke så lenge siden la hun et heftig-redigert bilde av seg selv fra ujevn til porselenhud.

Det er sant det du sier, men nå har hun ihvertfall beklaget seg, selv om det kan være noen huller i forklaringen. Hva mer skal man forvente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så mange misunnelige mennesker her.. Skaff dere et liv, og la Caroline få være fred :-)

Jeg tror de færreste her er særlig misunnelige. Jeg er glad for at jeg har såpass selvtillit som kommer innenfra at jeg klarer å legge ut et bilde av meg der låret mitt kanskje ser litt større ut enn jeg selv hadde likt, at det noen ganger ser ut som gravidmagen min er i 7. måned istedenfor 3. og at håret er litt flatt en del ganger. Og heldigvis deler jeg ikke bilder av meg selv og familien hver dag til flere tusen lesere, jeg tror de fleste hadde blitt ganske forstyrret av å være så selvsentrert.
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentarfeltet på det siste innlegget hennes er jo helt rart? For det første er det jo nesten bare støttende kommentarer, men...folk skriver at hun er en inspirasjon til kosthold og utseende. Og dette skriver de nå, rett etter at de har fått vite at hun redigerer seg selv? Jeg skjønner ikke, de vet jo nå at de IKKE faktisk vet hvordan hun ser ut. Jeg syns Caroline ser flott(ere) ut på de uredigerte bildene, men jeg gidder jo for søren ikke å ha en "falsk" person som forbilde. Det gir ikke mening.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder dere å bruke energi på å rakke ned på Caroline? Hadde dere likt hvis noen rakket ned på dere? Alle gjør feil, og hun har innrømmet det, så da er det vel ikke så mye mer å si om den saken...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun valgte å ikke publisere mine kommentarer.. sjokk. Sjokk at det bare er et par negative som hun har silet ut og latt bli offentlige på bloggen

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har Caroline skrevet innlegget på en måte som gjør at hun ser ut som et offer. Av 52 kommentarer så var en en de kritiske. Så det at hun redigerer seg tynnere er greit for fansen? At hun selv er med på å skape et enormt kroppspress. Jeg blir matt av de folkene som hyller henne i kommentarfeltet til de siste innlegget.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gidder dere å bruke energi på å rakke ned på Caroline? Hadde dere likt hvis noen rakket ned på dere? Alle gjør feil, og hun har innrømmet det, så da er det vel ikke så mye mer å si om den saken...

Enig! Jeg har selv funnet noen bilder og delt noen, men har ikke rakket ned på Caroline. Og synes at nå som hun har kommet med en forklaring, om enn noe mangelfull, så er det beste å tilgi, eller i det minste avslutte diskusjonen.

Endret av kvm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor?

Fordi hun lar slike som deg gå løs på de som forteller sannheten bl.a.

Hva har hun innrømmet? At hun gjorde det tilbake i tid. 22. desember defineres ikke som tilbake i tid og at det er leserne som har presset henne til det.

Hadde hun ikke redigert, så hadde dette skjedd.

Hadde hun vært ærlig om det, så hadde ingen kunne tatt henne for det.

Hvem har ansvaret? Hun eller leserne?

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun innrømmet det ja, men allikavel lyver hun.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som kan finne eksempler på hvordan hun har svart når lesere har spurt om hun redigerer bildene?

Ja, men sitering fra kommentarfeltet blir vel ryddet vekk fra tråden?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan hun både følt seg presset til å fremstå perfekt og latt seg påvirke av kommentarer, men hun har selv både lagt opp til og poengtert at det er en glanset versjon hun viser frem.

Da blir det for dumt å skylde på leserne, men det som er aller dummest er å lyve om at dette stammer fra tilbake i tid.

Det er å lyve for å dekke over en annen løgn!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...