Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest nickandj

Jeg er ikke spesielt fan av FF lenger, og jeg misliker henne heller ikke som mange her. Jeg er midt i mellom, fordi jeg er generelt veldig skeptisk til måten bloggerne rosamaler livet sitt, tjener penger osv. Jeg har lest bloggen til FF siden bryllupet, og da syntes jeg hun var inspirerende. De siste årene har bloggen (i mine øyne) blitt såå kjedelig. Jeg kjeder meg hver gang jeg leser den, men likevel klikker jeg meg innom hver dag.. Hvorfor er det sånn? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun kan gi til Fretex så mye hun orker, hun brukte fortsatt 5000 på perlekleshengere. Og det er bare ett eksempel. Jeg gir også bort på Fretex og på finn.no og lignende. Og nei, jeg er ikke sjalu eller misunnelig. Og nei, jeg vil ikke ha perlekleshengere heller.

Veldig bra at hun gir bort til Fretex og lignende. Bra å fronte sunne verdier, og å være såpass positiv og energisk som hun nok er. Men det tar likevel ikke BORT det forbruket hennes. Selv om andre sikkert er enda verre.

Endret av Gunvald
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan gi til Fretex så mye hun orker, hun brukte fortsatt 5000 på perlekleshengere. Og det er bare ett eksempel. Jeg gir også bort på Fretex og på finn.no og lignende. Og nei, jeg er ikke sjalu eller misunnelig.

Veldig bra at hun gir bort til Fretex og lignende. Bra og fronte sunne verdier, og å være såpass positiv og energisk som hun nok er. Men det tar likevel ikke BORT det forbruket hennes. Selv om andre sikkert er enda verre.

Man er da fri til å bruke sine egne penger på det man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. Jeg prøver bare å fremheve hva som får folk til å reagere. Endret av Gunvald
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner jeg spyr av alle barberhøvel-reklamene til alle bloggere. Så utrolig uinteressant!

Venninnen min hadde en ganske stor blogg tidligere og fikk reklamere for den høvelen der. Husker jeg ikke feil fikk hun 50kr hver gang noen bestilte høvel gjennom hennes link. TENK hvor mye FF drar inn på den reklamen der i dag da.....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. Så kan vi andre også ha lov til å synes hva vi vil om overforbruk ( inkludert ff sitt) og den endeløse reklameringen for all slags produkter.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. Så kan vi andre også ha lov til å synes hva vi vil om overforbruk ( inkludert ff sitt) og den endeløse reklameringen for all slags produkter.

Hehe. For all del, fyr løs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

jeg er helt enig i deres kritiske blikk på antrekket hennes.

Men, det rare er at i forrige uke kommenterte jeg at jeg syntes det så utrolig dumt ut med åpne sko med ganske høye hæler når vi andre går med skikkelig sko, litt varm jakke og paraply. FF bor nemlig ikke så langt unna meg.

Den kommentaren min her inne ble jaggu slettet for hets.

Godt jobbet....

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan si mye rart om FF, men å kle seg eller å "matche", akkurat det har hun vel aldri vært særlig god til.

Ei heller å bruke såkalt praktisk bekledning. Går selv stort sett rundt med gummistøvler, strikkegensere og regnjakker om dagen. Ut fra hva jeg ser på andre mennesker rundt meg på trikken osv. Er visst ikke det helt uvanlig på denne tiden av året.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sikkert mer på seg, men tar det av seg for at mannen hennes skal få tatt de 4-500 bildene, så hun kan velge seg ut 5-6 stykker.

Når det er sagt må hun jo få kle seg som hun vil, men hva skjedde egentlig? Før kledde hun seg jo som hun skulle på Playboy Mansion når hun pynta seg. Nå ser det ut som hun nærmer seg 50 eller noe. Helt normalt å forandre stil i løpet av åra, men hun minner jo litt om frøken Bibelstripp der hun står.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merkverdig antrekk. Hvis man skal style det skjørtet fint må man i det minste ha en ensfarget overdel til som toner det litt ned. Å mixe det med en kontorshorte er jo helt sprøtt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickandj

Det er en ting jeg ikke skjønner med FF. Hun sier hun bruker veldig lang tid på blogginnleggene, og mange ganger flere timer. I lang tid nå har det vært veldig lite imponerende innlegg. Det er ingen dype og reflekterende innlegg. Det er korte innlegg som handler om enten morgenkaffen, at hun er ferdig med dagens trening eller at hun og LK skal spise mat og se på TV ol. I tillegg påstår hun selv at de ikke redigerer bildene, de justerer kun på lys og kontraster. Det vil si at det skal ikke gå med så mye tid til bilderedigering heller. Det ser heller ikke ut som at hun bruker lang tid til å sette sammen antrekkene sine. Så hva er det som tar lang tid med blogginnleggene da? De sponsede innleggene er heller ikke særlig imponerende, og det virker ofte som det er *kopier og lim inn produktinformasjon fra leverandøren.* En annen ting jeg lurer på er hvorfor det ofte er minst en skrivefeil/slurvefeil i innleggene? Det er slurvefeil i form av at et ord mangler en bokstav. Dersom hun bruker så lang tid på bloggen bør hun vel bruke noe av den tiden på å korrekturlese før hun publiserer? I mine øyne ser det ut som at hun bare kaster sammen et innlegg og publiserer det ukritisk.

Hva er det da hun bruker så mye tid på i sin jobb? Alle møtene i Oslo?

Jeg er ganske sikker på at hun bruker mye tid på velvære og trening.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske morsomt at hun har glemt hva hun reklamerte for tidligere, og når noen påpeker det så "må det jo være lov å endre mening etter 5 år".

Hun skrev også at hun ikke slet med nupper ved barbering så det var et spm hun ikke kunne svare på, så påpeker en at hun har reklamert for et nuppeprodukt tidligere, også skriver hun " ja, stemmer det, her er link!".

Rart en glemmer produktene en har reklamert for tidligere hvis de er så fantastiske og en bruker de i årevis som hun fremstiller det som.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...