AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1241 Del Skrevet 9. september 2014 Forstår ikke helt hvorfor FF vil ta imot bloggeråd fra Camilla Pihl, som har en brøkdel av leserne hennes? Anonymous poster hash: bdf3c...c3d Fordi Camilla Pihl jobber som manager utenom å drive blogg? Anonymous poster hash: ba47e...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1242 Del Skrevet 9. september 2014 Fordi Camilla Pihl jobber som manager utenom å drive blogg? Anonymous poster hash: ba47e...217 Joda, men hvorfor velge seg en manager som er mindre flink til å drive blogg enn en selv? Anonymous poster hash: bdf3c...c3d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 9. september 2014 #1243 Del Skrevet 9. september 2014 Til alle som forsvarer fotballfrue og lurer på hva som egentlig er så ille med henne. Jeg snakker bare selvsagt for meg selv. Jeg synes hun er irriterende. Det er irriterende at hun er med på å øke kroppsfokuset, det er irriterende at hun tolker reglene fritt ang merking av reklame på bloggen og alltid slipper unna med det, og det er irriterende at en kvinne på 27 (?) år kan fraskrive seg nærmest alt ansvar for leserne på bloggen. Men det jeg direkte misliker med fotballfrue er hennes livsstil. Hun representerer det vannvittige forbruket som unge folk driver idag. Det er helt forkastelig hvor mye unødvendig hun kjøper. Jeg vet hun ikke er det eneste, men hun fremprovoserer reaksjon hos meg ivertfall når hun skryter av det. Forbruket i Norge idag er helt sinnsykt, og mens andre folk i verden sulter, konkurrerer nordmenn nærmest om å ha flest designervesker eller kjoler. Og er det noen som representerer den kvalme bruk-og-kast generasjonen for meg så er det fotballfrue. Hvordan hun er personlig vet jeg ikke, jeg har aldri truffet henne. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søtpai Skrevet 9. september 2014 #1244 Del Skrevet 9. september 2014 Liker fotballfrua jeg. Syns også at Nelia er suuuuuper søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1245 Del Skrevet 9. september 2014 Til alle som forsvarer fotballfrue og lurer på hva som egentlig er så ille med henne. Jeg snakker bare selvsagt for meg selv. Jeg synes hun er irriterende. Det er irriterende at hun er med på å øke kroppsfokuset, det er irriterende at hun tolker reglene fritt ang merking av reklame på bloggen og alltid slipper unna med det, og det er irriterende at en kvinne på 27 (?) år kan fraskrive seg nærmest alt ansvar for leserne på bloggen. Men det jeg direkte misliker med fotballfrue er hennes livsstil. Hun representerer det vannvittige forbruket som unge folk driver idag. Det er helt forkastelig hvor mye unødvendig hun kjøper. Jeg vet hun ikke er det eneste, men hun fremprovoserer reaksjon hos meg ivertfall når hun skryter av det. Forbruket i Norge idag er helt sinnsykt, og mens andre folk i verden sulter, konkurrerer nordmenn nærmest om å ha flest designervesker eller kjoler. Og er det noen som representerer den kvalme bruk-og-kast generasjonen for meg så er det fotballfrue. Hvordan hun er personlig vet jeg ikke, jeg har aldri truffet henne. Signerer på denne. Det forbruket som folk har er helt vanvittig, og dette er sånne som ff med på og fronte i og med at så mange ser opp til henne. Hun er også med på å fronte et enormt fokus på kropp og slanking, noe som er livsfarlig for de unge jentene som har henne som sitt forbilde. Sånn som ff ser ut, er langt ifra noe sunt og pent. Anonymous poster hash: 2c7e2...6ea 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1246 Del Skrevet 9. september 2014 En annen ting som jeg ikke liker ved henne, er at alt skal være så perfekt hele tiden, det er så rosa og klissklass som man kan få det. Virker veldig selvsentrert, det er liksom se på meg, meg og atter meg. Sånne personer ofrer nok ikke de som har lite og lever i krig og fattigdom en eneste tanke. Så lenge de har all den luksusen de "trenger" og litt til, så driter de i andre. Dessuten er sånne blogger bygd på lureri, dem skryter av diverse vidundermiddler som skal gjøre underverker for både hud og hår, folk biter på og kjøper. Det folk ikke skjønner, er jo at disse bloggerne gjør dette utelukkende for å tjene penger, ikke for å være snill og oppriktig hjelpe andre med gode tips og produkter. Anonymous poster hash: 2c7e2...6ea 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1247 Del Skrevet 10. september 2014 Joda, men hvorfor velge seg en manager som er mindre flink til å drive blogg enn en selv? Anonymous poster hash: bdf3c...c3d Det handler nok ikke om at Fotballfrue ønsker flere lesere, men få et image som fører til mer cred i f.eks mote-Norge. Hun er ingen trendsetter og har heller ikke en kulhetsfaktor som av de leserne med mye mindre lesere har. Å ha mange lesere betyr ikke nødvendigvis at det fører til stor suksess. Camilla Pihl og Peter Peters skal nok sørge for at folk ikke har et flåsete inntrykk av Fotballfrue og at folk ser på henne som en smart og seriøs foretningskvinne fremfor en Siljan-fru som tar bloggbilder på et jorde. En annen ting som jeg ikke liker ved henne, er at alt skal være så perfekt hele tiden, det er så rosa og klissklass som man kan få det. Virker veldig selvsentrert, det er liksom se på meg, meg og atter meg. Sånne personer ofrer nok ikke de som har lite og lever i krig og fattigdom en eneste tanke. Så lenge de har all den luksusen de "trenger" og litt til, så driter de i andre. Dessuten er sånne blogger bygd på lureri, dem skryter av diverse vidundermiddler som skal gjøre underverker for både hud og hår, folk biter på og kjøper. Det folk ikke skjønner, er jo at disse bloggerne gjør dette utelukkende for å tjene penger, ikke for å være snill og oppriktig hjelpe andre med gode tips og produkter. Anonymous poster hash: 2c7e2...6ea Det jeg syntes er utrolig er at hun har rekamert for så uendelig mange hårkurer opp gjennom, men likevel sitter hun der med så slitt hår at det står små, små hårstrå ut av skallen på henne. Jeg er oppriktig bekymret for det håret! Anonymous poster hash: b3d69...55a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. september 2014 #1248 Del Skrevet 10. september 2014 Skal ikke se bort ifra at håret hennes er tynt nå pga amming. Mange mister mye hår, og sånne småtuster som stikker opp er gjerne hår som begynner å vokse ut igjen. Uansett hvilke vidunderhårkurer man prøver så funker det ikke på ammehår pga det er hormonelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1249 Del Skrevet 10. september 2014 Skal ikke se bort ifra at håret hennes er tynt nå pga amming. Mange mister mye hår, og sånne småtuster som stikker opp er gjerne hår som begynner å vokse ut igjen. Uansett hvilke vidunderhårkurer man prøver så funker det ikke på ammehår pga det er hormonelt. Hun skriver i kommentarfeltet at hun ikke har opplevd det i forbindelse med amming. Det er det som er irriterende med henne, hun benekter alt selv om det er småting som alle kvinner får.Anonymous poster hash: ff0ba...d0e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. september 2014 #1250 Del Skrevet 10. september 2014 Hun skriver i kommentarfeltet at hun ikke har opplevd det i forbindelse med amming. Det er det som er irriterende med henne, hun benekter alt selv om det er småting som alle kvinner får.Anonymous poster hash: ff0ba...d0e Mulig hun skriver det, og mulig hun ikke har lagt merke til det. Utifra bilder så ser man jo tydelig de hårtustene, og det er jo en klassisk bieffekt av amming. Om hun nekter så er det jo teit av henne, men poenget mitt var at man kan ikke skylde på at hårkurer ikke virker når man får sånt ammehår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1251 Del Skrevet 10. september 2014 Mulig hun skriver det, og mulig hun ikke har lagt merke til det. Utifra bilder så ser man jo tydelig de hårtustene, og det er jo en klassisk bieffekt av amming. Om hun nekter så er det jo teit av henne, men poenget mitt var at man kan ikke skylde på at hårkurer ikke virker når man får sånt ammehår. Jeg syntes ikke det ser ut som nytt hår som vokser ut igjen, men skadet og brukket hårstrå fra for mye varmebehandling og oppsett. Du husker vel den stramme sveisen hun hadde på første sendingen av SVD? Alle som har hatt extentions vet hvor mye en sånn frisyre kan slite og dra i ditt eget hår. Anonymous poster hash: b3d69...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. september 2014 #1252 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg syntes ikke det ser ut som nytt hår som vokser ut igjen, men skadet og brukket hårstrå fra for mye varmebehandling og oppsett. Du husker vel den stramme sveisen hun hadde på første sendingen av SVD? Alle som har hatt extentions vet hvor mye en sånn frisyre kan slite og dra i ditt eget hår. Anonymous poster hash: b3d69...55a Hun har jo hatt sånn hår lenge før SVD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1253 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg skjønner meg ikke på mennesker som engang gidder å bruke tiden sin på å irritere seg over mennesker de ikke engang kjenner. Få dere en hobby Anonymous poster hash: 216b9...370 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1254 Del Skrevet 10. september 2014 Folk som går så ofte til frisøren som FF, og striper, farger, setter på hår etc, får slitt hår.. Samme hvor mange mirakelprodukter Coverbrands selger til håret. Ingen hemmelighet... Anonymous poster hash: 0b1b1...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 10. september 2014 #1255 Del Skrevet 10. september 2014 Hadde vært befriende om hun EN gang kunne skrevet f.eks. at "LK kom hjem og var dritsur fordi laget tapte.." eller "Nelia har vært grinete i hele dag, har ikke fått tatt en dusj engang" eller "i dag har jeg følt meg pyton: gusten hud og flatt hår, fant heller ingen rene klær jeg ville ha på meg..", eller noe lignende! Det er vel sånne dager alle utenom FF har... :-) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1256 Del Skrevet 10. september 2014 Hun har nok sånne dager, men hadde du om du jobbet i klesbutikk sagt til kundene dine at du har en dårlig dag eller klaget over det flate håret ditt? Nei. Bloggen er jo på en måte et magasin, og det er jobben hennes. Det er ikke meningen at hun skal være totalt ærlig om livet sitt, det er meningen at det skal være en markedsføringskanal og et inspirerende "magasin". Anonymous poster hash: 17c2a...98e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1257 Del Skrevet 10. september 2014 Hun har selvsagt ikke sånne dager. Nelia har nok aldri grått en tåre, og LK har aldri vært sur (på andre enn de som kritiserer kona). Hadde vært befriende om hun EN gang kunne skrevet f.eks. at "LK kom hjem og var dritsur fordi laget tapte.." eller "Nelia har vært grinete i hele dag, har ikke fått tatt en dusj engang" eller "i dag har jeg følt meg pyton: gusten hud og flatt hår, fant heller ingen rene klær jeg ville ha på meg..", eller noe lignende! Det er vel sånne dager alle utenom FF har... :-) Anonymous poster hash: 9527e...2c0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1258 Del Skrevet 10. september 2014 Men hvorfor leser og skriver du i tråden egentlig? Har du ikke annet å gjøre? Jeg skjønner meg ikke på mennesker som engang gidder å bruke tiden sin på å irritere seg over mennesker de ikke engang kjenner. Få dere en hobby Anonymous poster hash: 216b9...370 Anonymous poster hash: 9527e...2c0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1259 Del Skrevet 10. september 2014 FF er fjollete og har matrester på gulvet EN gang i året. Ferdig snakka!!!Anonymous poster hash: 0105d...32d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 10. september 2014 #1260 Del Skrevet 10. september 2014 kommentarfeltet er dobbelt så mye underholdning som bloggen i seg selv 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg