Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Det er nettopp dette jeg tror blir problematisk, for selv om FF ønsker å bli CBE, tror jeg ikke det er en del av den bevisste strategi å "avperfektisere" det. Isåfall burde hun også vært flinkere til å innrømme "feil" i SVD, istedenfor å bedyre at "jeg skjønner ingenting av de tilbakemeldingene for jeg har jo ikke dårlig selvtillit!"

Resultatet av å vise en noe mer personlig og ikke-perfekt Caroline tror jeg likevel kan være positivt for imaget hennes. Hvis folk endelig får følelsen av å komme litt mer nær og kunne relatere seg til henne, vil dette kanskje gjøre at hun favner et bredere publikum.

Magebildet, bloggen og diverse oppslag i media om snuskete markedsføring og drift av både blogg og Treasures har nok fått det norske folk til å føle en viss distanse til denne jålete dolla som poserer i stylteheler på alt fra Siljan-jordet til den lokale kirkegården.

En ting jeg reagerer litt på er all denne hjelpen hun skal få av det nye managementet sitt for å fornyes seg. Slik jeg har skjønt det går det på alt fra klesstil til interiør. Men i såfall, vil ikke da overgangen fra FF til CBE gjøre bloggen mer upersonlig? Jeg mener, nå er det jo ikke engang hennes egen stil vi skal få se, men klær og interiør som andre har hjulpet henne med. Hva er vitsen med det? Ikke at jeg syns noe om stilen hennes fra før av, spesielt ikke interiøret, men det er i det minste hennes stil, ikke Camilla Phil sin.

Anonymous poster hash: dfdb5...8a3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting jeg reagerer litt på er all denne hjelpen hun skal få av det nye managementet sitt for å fornyes seg. Slik jeg har skjønt det går det på alt fra klesstil til interiør. Men i såfall, vil ikke da overgangen fra FF til CBE gjøre bloggen mer upersonlig? Jeg mener, nå er det jo ikke engang hennes egen stil vi skal få se, men klær og interiør som andre har hjulpet henne med. Hva er vitsen med det? Ikke at jeg syns noe om stilen hennes fra før av, spesielt ikke interiøret, men det er i det minste hennes stil, ikke Camilla Phil sin.

Anonymous poster hash: dfdb5...8a3

Det må være lov for FF å endre interiøret sitt, slik som de fleste andre. Hun MÅ ikke være stuck i 2000-tallet selv om det var den stilen hun har hatt.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Herregud så godt hun holder seg, håper jeg klarer å se så fantastisk ut som henne når jeg blir like gammel. Utrolig flott dame :)

Hun er i 20-årene, det er ikke en prestasjon å se pen ut i den alderen, dessuten er hun ikke spesielt pen, hun ser eldre ut enn hun er og har ikke heldige ansiktstrekk, men hun er flink til å redigere bildene sine, det skal hun ha.

Anonymous poster hash: 14b54...97f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Jeg derimot tror det er en både smart og god strategi av henne å rive ned bildet av glansbildet hun har brukt svært mye tid og energi på å skape. Hun vil nå fremstå som mer menneskelig og vil derfor kunne nå ut til en større andel av folket - ikke bare jenter på 12-19 år som drømmer seg bort.

Dog tror jeg det forutsetter at hun fremstår mer ydmyk og ikke-perfekt, noe jeg tror kan bli den vanskeligste biten for FF.

Hun har skrevet utallige ganger at bloggen er å se på som et glanset magasin og at den ikke viser hennes mest private side.

Jeg har måttet kikke på bloggen for å se om det dere skriver her stemmer og jeg sitter igjen med et HELT annet inntrykk enn dere.

Hun virker snill og god tvers igjennom. Legger ikke skjul på at hun elsker sine nærmeste. Vi ser at datteren og hundene virker å ha det som plommen i egget. Hun er utrolig dyktig på å invitere venner og familie til middager og andre sammenkomster og virker som en perfekt vertinne. Jeg som er eldre enn henne har blitt imponert av å se hvor flink hun er til å gjøre det fint og trivelig rundt seg og hvor godt hun virker å ta vare på sine gjester og sin familie.

Når det kommer til "Skal vi danse" så hadde hun litt feil med fotarbeidet - resten var supert - både holdning og utseendet.

At man blir litt stiv og unaturlig når man skal danse på lørdagskvelden og programmet sendes på riksdekkende TV er slett ikke rart. Hun er ikke vant til å være på TV. Det er faktisk ikke alle som er like komfortable i en slik setting.

Mange kvinnelige, tidligere deltakere har slitt mye mer enn Caroline har gjort så langt, det er enkelte man kan se fra første stund ikke har anlegg for dans - det kan man ikke si i hennes tilfelle.

Det virker på meg som om dere endelig har funnet en ny måte å angripe henne på og jeg er sikker på at svært mange av dere helst hadde sett at hun forsvant ut som første utstemte deltaker i 2014-versjonen av programmet. Nå skjedde ikke det - og det hadde heller ikke vært rettferdig utifra innsatsen. Men i denne typen program kan alt skje. Det har vi sett ved at Blomster-Finn fikk bli med så lenge og det har også kommet fram at visse deltakere (uten å nevne navn) har brukt store summer selv for å få bli værende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si at den nye stilen ser så mye mer lovende ut. Hun er jo som 95 % av damer flest; ingen innovasjon eller nytenkning. Hun hermer jo bare, det samme gjelder klesstilen.

Anonymous poster hash: deea5...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg hadde virkelig ikke blitt forbauset om LKE tok en Flatland

Anonymous poster hash: deea5...b52

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agreed!

En ting jeg reagerer litt på er all denne hjelpen hun skal få av det nye managementet sitt for å fornyes seg. Slik jeg har skjønt det går det på alt fra klesstil til interiør. Men i såfall, vil ikke da overgangen fra FF til CBE gjøre bloggen mer upersonlig? Jeg mener, nå er det jo ikke engang hennes egen stil vi skal få se, men klær og interiør som andre har hjulpet henne med. Hva er vitsen med det? Ikke at jeg syns noe om stilen hennes fra før av, spesielt ikke interiøret, men det er i det minste hennes stil, ikke Camilla Phil sin.

Anonymous poster hash: dfdb5...8a3

Anonymous poster hash: 9527e...2c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har skrevet utallige ganger at bloggen er å se på som et glanset magasin og at den ikke viser hennes mest private side.

Jeg har måttet kikke på bloggen for å se om det dere skriver her stemmer og jeg sitter igjen med et HELT annet inntrykk enn dere.

Hun virker snill og god tvers igjennom. Legger ikke skjul på at hun elsker sine nærmeste. Vi ser at datteren og hundene virker å ha det som plommen i egget. Hun er utrolig dyktig på å invitere venner og familie til middager og andre sammenkomster og virker som en perfekt vertinne. Jeg som er eldre enn henne har blitt imponert av å se hvor flink hun er til å gjøre det fint og trivelig rundt seg og hvor godt hun virker å ta vare på sine gjester og sin familie.

Når det kommer til "Skal vi danse" så hadde hun litt feil med fotarbeidet - resten var supert - både holdning og utseendet.

At man blir litt stiv og unaturlig når man skal danse på lørdagskvelden og programmet sendes på riksdekkende TV er slett ikke rart. Hun er ikke vant til å være på TV. Det er faktisk ikke alle som er like komfortable i en slik setting.

Mange kvinnelige, tidligere deltakere har slitt mye mer enn Caroline har gjort så langt, det er enkelte man kan se fra første stund ikke har anlegg for dans - det kan man ikke si i hennes tilfelle.

Det virker på meg som om dere endelig har funnet en ny måte å angripe henne på og jeg er sikker på at svært mange av dere helst hadde sett at hun forsvant ut som første utstemte deltaker i 2014-versjonen av programmet. Nå skjedde ikke det - og det hadde heller ikke vært rettferdig utifra innsatsen. Men i denne typen program kan alt skje. Det har vi sett ved at Blomster-Finn fikk bli med så lenge og det har også kommet fram at visse deltakere (uten å nevne navn) har brukt store summer selv for å få bli værende.

Det er ikke det hun skriver i selve innlegget som har skapt et negativt inntrykk av henne hos mange, men i kommentarfeltet og hvordan hun responderer på oppslag i media rundt seg og sitt.

I første program av SVD fikk hun tilbakemeldinger fra dommerne at hun trengte å få mer selvtillit. Hun går så ut i media og sier hun ikke kjenner seg igjen i dette (jfr link), da hun har absolutt ikke har lav selvtillit. For meg (og jeg tror for mange andre) refererte dommerne til selvtillit på dansegulvet, ikke generelt. Hvorfor kan hun ikke bare ta det til seg, men må ut i media og motsi de - eller forstår hun ikke at de refererte til selvtillit på dansegulvet? Hun skriver videre at hun såklart var nervøs mtp at dette var noe nytt for henne.. så hvorfor dette behovet for å motsi andre som ikke roser henne opp i sky?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Det er ikke det hun skriver i selve innlegget som har skapt et negativt inntrykk av henne hos mange, men i kommentarfeltet og hvordan hun responderer på oppslag i media rundt seg og sitt.

I første program av SVD fikk hun tilbakemeldinger fra dommerne at hun trengte å få mer selvtillit. Hun går så ut i media og sier hun ikke kjenner seg igjen i dette (jfr link), da hun har absolutt ikke har lav selvtillit. For meg (og jeg tror for mange andre) refererte dommerne til selvtillit på dansegulvet, ikke generelt. Hvorfor kan hun ikke bare ta det til seg, men må ut i media og motsi de - eller forstår hun ikke at de refererte til selvtillit på dansegulvet? Hun skriver videre at hun såklart var nervøs mtp at dette var noe nytt for henne.. så hvorfor dette behovet for å motsi andre som ikke roser henne opp i sky?

Uff - nei, jøss, sa hun det? Da blir saken en helt annen. Da forstår jeg vreden deres og at det vil ta en del spaltemeter på KG å få ut frustrasjonen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff - nei, jøss, sa hun det? Da blir saken en helt annen. Da forstår jeg vreden deres og at det vil ta en del spaltemeter på KG å få ut frustrasjonen.

Glemte du denne? --> :sarkasme:

:roser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Vinglasset.

Syns hun virker utrolig snill og omtenksom. Jeg er sikker på at familien og alle venninene hennes føler seg "godt tatt vare på" når de er sammen med henne. Selv om jeg er enig i at hun kunne vært mer ydmyk i diskusjoner hvor folk åpenbart har peiling. (Du er ikke ett svakt menneske om du innrømmer at du er usikker eller tok feil.)

At hun skifter møbler i huset sitt nå trenger ikke ha noe med navneskifte på bloggen å gjøre. Hun har bodd der i noen år nå og er vel lei stilen hun har da. Kjenner flere som holder på sånn ;)

Og selv om det står i media at hun forteller om at hun ikke er sjenert/nervøs så trenger det ikke være hun som "går ut i media" ....det kan like gjerne ha vært en eller annen journalist som har sett kommentarfeltet på bloggen hennes hvor LK sier hun ikke var nervøs og ringer for en uttalelse fordi han ønsker en "klikk-sak" også blåser han det opp og ut av proporsjoner ;)

Syns ikke dansen hennes var så ille i helgen heller. Dvs jeg er enig i at fotarbeidet var på bærtur. Hun virket "usikker i føttene" og det så ikke bra ut, men holdningen og overkroppen var fin. Jeg syns hun får hard medfart av dommerne i forhold til noen av de andre. At hun er ett stykke bak de beste er ikke noe vanskelig å se, men jeg syns ikke hun fortjener å ligge helt i bunnen slik som hun har gjort heller :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Vinglasset.

Syns hun virker utrolig snill og omtenksom. Jeg er sikker på at familien og alle venninene hennes føler seg "godt tatt vare på" når de er sammen med henne. Selv om jeg er enig i at hun kunne vært mer ydmyk i diskusjoner hvor folk åpenbart har peiling. (Du er ikke ett svakt menneske om du innrømmer at du er usikker eller tok feil.)

At hun skifter møbler i huset sitt nå trenger ikke ha noe med navneskifte på bloggen å gjøre. Hun har bodd der i noen år nå og er vel lei stilen hun har da. Kjenner flere som holder på sånn ;)

Og selv om det står i media at hun forteller om at hun ikke er sjenert/nervøs så trenger det ikke være hun som "går ut i media" ....det kan like gjerne ha vært en eller annen journalist som har sett kommentarfeltet på bloggen hennes hvor LK sier hun ikke var nervøs og ringer for en uttalelse fordi han ønsker en "klikk-sak" også blåser han det opp og ut av proporsjoner ;)

Syns ikke dansen hennes var så ille i helgen heller. Dvs jeg er enig i at fotarbeidet var på bærtur. Hun virket "usikker i føttene" og det så ikke bra ut, men holdningen og overkroppen var fin. Jeg syns hun får hard medfart av dommerne i forhold til noen av de andre. At hun er ett stykke bak de beste er ikke noe vanskelig å se, men jeg syns ikke hun fortjener å ligge helt i bunnen slik som hun har gjort heller :)

Det er jo hun selv som har nevnt dette med nervøsiteten og selvtilliten flere ganger, blandt annet var det veldig fokus på nettopp dette på lørdagens SVD?

Selvfølgelig er hun glad i venner og familie og flink til å ta vare på disse. Det har jeg heller aldri sett noen kritikk på?

Det er heller mediepersonen FF vi diskuterer, ikke CBE personlig...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller mediepersonen FF vi diskuterer, ikke CBE personlig...

Det er jo samme sak!

Anonymous poster hash: 1029a...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo hun selv som har nevnt dette med nervøsiteten og selvtilliten flere ganger, blandt annet var det veldig fokus på nettopp dette på lørdagens SVD?

Selvfølgelig er hun glad i venner og familie og flink til å ta vare på disse. Det har jeg heller aldri sett noen kritikk på?

Det er heller mediepersonen FF vi diskuterer, ikke CBE personlig...

Ja, jeg har sett hun har snakket om det. Jeg viste bare til det at folk mente hun skulle ta til seg dommerkritikkene og ikke "løpe ut i media og kritisere dommerne". Det høres ut som folk tror hun ringte avisene for å fortelle dem at hun mener dommerne gjorde feil. Det er jeg ganske sikker på at hun ikke gjør ;)

Ganske sikker på jeg har sett folk kritisere at hun bruker for lite tid på venner også ;) (Eller for mye tid med nye venner i Siljan og for lite med de gamle eller noe.......) Men poenget mitt var bare at jeg syns hun virker som ei koselig jente utfra det jeg ser på bloggen hennes. Som svar til den over her som sa at hun ikke hadde møtt NOEN som syns FF virket likandes. For det syns jeg hun gjør :)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg!

Hva skjeeer i kommentarfeltet på Side2?

Er det mulig??

Anonymous poster hash: 1029a...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg!

Hva skjeeer i kommentarfeltet på Side2?

Er det mulig??

Anonymous poster hash: 1029a...125

Hva mener du? Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo samme sak!

Anonymous poster hash: 1029a...125

Tror det er dette som er poenget til mange i denne diskusjonen. Det er en vesentlig forskjell på Caroline og Fotballfrue.

Anonymous poster hash: b8614...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo en ganske alminnelig dame, som har en blogg. Så jeg skjønner ikke all viraken rundt henne.

Alle de detaljerte innleggene dine her i tråden - så skjønner du ikke viraken rundt henne?

Hadde vært spennende å høre hva det er med henne som får en mann så provosert?

Anonymous poster hash: 88878...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de detaljerte innleggene dine her i tråden - så skjønner du ikke viraken rundt henne?

Hadde vært spennende å høre hva det er med henne som får en mann så provosert?

Anonymous poster hash: 88878...0e1

Provosert?

Hvordan i all verden fant du ut at det å diskutere et relativt nytt fenomen i medieverdenen betyr at man er provosert? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de detaljerte innleggene dine her i tråden - så skjønner du ikke viraken rundt henne?

Hadde vært spennende å høre hva det er med henne som får en mann så provosert?

Anonymous poster hash: 88878...0e1

Siden du setter spørsmålstegn ved at en mann diskuterer en ljent kvinnelig blogger, håper jeg du selv holder deg for god til å diskutere biler og fotball og politikk og slikt vi damer ikke skal bry oss med.

Nå må jeg forlate diskusjonen, for den fikk en litt for seriøs tone så min ektemann skal ta over. Dessuten har jeg nok å gjøre på kjøkkenet.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...