Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Men... Har hun ikke tidligere nevnt at det er en stor forskjell mellom FF og henne som privatperson? Blir vanskelig å holde fast på dette skillet nå.. Altså det blir vanskelig for folk å skille mellom blogg-CBE fra private Caroline.

Anonymous poster hash: e2a52...ec0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://m.side2.no/underholdning/bloggerne-har-skjerpet-seg/8482870.html

Her konkluderer de med at ingen av bloggerne bevisst forsøker å unngå merking av reklame på instagram. Vel, ikke helt enig! Er ikke rett merking når hun merker #sponsored #ad som kommentar 10-15 slik at man må bla i kommentarene for å se det.

Endret av Leintle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Synes Caroline har blitt mye flinkere til å sminke seg, veldig godt at hun kuttet ut tegneseriebrynene. Håret ser veldig fresht ut, håper hun aldri går tilbake til extensions og platinablondt!

Selv om jeg har lyst til å brenne den dressen fra H&M og de fordømte hattene, men hun går i en bra retning. Tror derimot ikke hun har personligheten, stilen eller særpreg nok til å komme opp i sjikten til de mer etablerte, rendyrkede motbloggerne, men nå har hun aldri vært helt der heller. Hun tenker ikke nytt nok, og er ikke kjapt nok ute med å ta tak i hva som er nytt og fresht til å gjøre det interessant. Hun er for forsiktig, og retter den såkalte edgen sin på feil plass. Men hun er mamma først og fremst, så skjønner ikke hvordan det kan forventes noe annet når hun ikke har livssituasjonen til å spre vingene sine fullt og helt i alle retninger.

Det å kutte ut fotballfruestempelet er derimot ganske smart. Hun har lenge vært sitt eget varemerke og virker helt ærlig ganske så uavhengig av mannen sin. Caroline er sin egen kvinne med hvordan hun driver forretninger... selv om mannen fremdeles kommer til unnsetning som en skinnende, hvit ridder her og der.

Tror det er viktig å se på bloggen hennes som et glossy kvinnemagasin, hun utgir ikke alt på bloggen slik som visse andre gjør, og det er lurt med tanke på hvordan ting kan endre seg med årene. Hun er et produkt, det har i hvert fall jeg alltid tenkt om bloggen. Man kjenner ikke en person på godt og vondt før man kan snakke med de på ordentlig ansikt til ansikt, og tviler på at det er noen i denne tråden som gjør det med Caroline?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Vinglasset.

Syns hun virker utrolig snill og omtenksom. Jeg er sikker på at familien og alle venninene hennes føler seg "godt tatt vare på" når de er sammen med henne. Selv om jeg er enig i at hun kunne vært mer ydmyk i diskusjoner hvor folk åpenbart har peiling. (Du er ikke ett svakt menneske om du innrømmer at du er usikker eller tok feil.)

At hun skifter møbler i huset sitt nå trenger ikke ha noe med navneskifte på bloggen å gjøre. Hun har bodd der i noen år nå og er vel lei stilen hun har da. Kjenner flere som holder på sånn ;)

Og selv om det står i media at hun forteller om at hun ikke er sjenert/nervøs så trenger det ikke være hun som "går ut i media" ....det kan like gjerne ha vært en eller annen journalist som har sett kommentarfeltet på bloggen hennes hvor LK sier hun ikke var nervøs og ringer for en uttalelse fordi han ønsker en "klikk-sak" også blåser han det opp og ut av proporsjoner ;)

Syns ikke dansen hennes var så ille i helgen heller. Dvs jeg er enig i at fotarbeidet var på bærtur. Hun virket "usikker i føttene" og det så ikke bra ut, men holdningen og overkroppen var fin. Jeg syns hun får hard medfart av dommerne i forhold til noen av de andre. At hun er ett stykke bak de beste er ikke noe vanskelig å se, men jeg syns ikke hun fortjener å ligge helt i bunnen slik som hun har gjort heller :)

Jeg er enig med deg i at fotarbeidet var på "bærtur", men vil du ikke si at fotarbeidet er det viktigste i slike vanskelige danser? Det er jo ikke bare å trø i vei, slik jeg opplevde at FF til tider gjorde. Noen mener hun hadde en fin holdning og et fint sminket ansikt og flotte klær, men det er nå dansen som er viktigst her, og fotarbeidet må være korrekt. Sikkert veldig vanskelig å passe på alt, men det er det som skiller en god danser fra en middelmådig. Nå blir det spennende å se neste dans hva det er:-)

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i at fotarbeidet var på "bærtur", men vil du ikke si at fotarbeidet er det viktigste i slike vanskelige danser? Det er jo ikke bare å trø i vei, slik jeg opplevde at FF til tider gjorde. Noen mener hun hadde en fin holdning og et fint sminket ansikt og flotte klær, men det er nå dansen som er viktigst her, og fotarbeidet må være korrekt. Sikkert veldig vanskelig å passe på alt, men det er det som skiller en god danser fra en middelmådig. Nå blir det spennende å se neste dans hva det er:-)

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Joda klart forarbeidet er det viktigste. Jeg syns vel bare at ikke alle de andre var sååå innmari mye bedre heller. Jeg ville ikke gitt henne toppkarakter, men syns nok hun hadde fortjent å ligger på midten ihvertfall-kanskje litt over. (Man

Må jo se i forhold til hva de andre får til.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fam Irvoll bærer på 20-30 kilo mer og hadde en dans med betraktelig mer vanskelig fotarbeid. Hun hadde nesten ikke feil under hofta.

Det står vannvittig respekt av det hun presterer iallefall, jeg skjønner ikke hvordan man kan påstå at FF var i nærheten av de andre, hun var like dårlig som Idar og Kash.



Anonymous poster hash: deea5...b52
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste fans er forøvrig tango :)

Hadde håpet hun skulle fått noe mer 'morsomt og lekent'.

Ok, tango tror jeg går mye lettere når det gjelder fotarbeidet. God holdning har hun jo alt.

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Godt å se at mange her hr så mye penger at man kan bytte ut møbler annenhvert år og følge trenden. .. Vi andre derimot, med normal lønn, kjøper møbler vi har planer å ha I mange år. Da går vi for hva VI synes er fint og ikke hva som er trendy. Jeg kjøper iallefall ikke møbler etter hva andre liker.

Jeg synes Caroline har et kjempefint hus med lyse, fine møbler :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at mange her hr så mye penger at man kan bytte ut møbler annenhvert år og følge trenden. .. Vi andre derimot, med normal lønn, kjøper møbler vi har planer å ha I mange år. Da går vi for hva VI synes er fint og ikke hva som er trendy. Jeg kjøper iallefall ikke møbler etter hva andre liker.

Jeg synes Caroline har et kjempefint hus med lyse, fine møbler :)

Folk kjøper møbler som de liker og bytter dem ut når de har råd til det. Ikke noe galt i det.

Anonymous poster hash: 75669...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Folk kjøper møbler som de liker og bytter dem ut når de har råd til det. Ikke noe galt i det.

Anonymous poster hash: 75669...9d1

Det har jeg vel heller ikke sagt noe imot? :) Bytt møbler så ofte dere vil! Men her får Caroline kritikk for at interiøret ikke er trendy. Og da sier jeg at ikke alle har råd, eller ønske for den sak skyld, om å bytte ut møbler annenhvert år for å følge trenden. Og om hun hadde gjort det hadde vel det vært galt også? Snakk om sløsing av penger liksom.

Edit. Folk må få kjøpe så mange nye møbler ofte de vil for min del, men ikke kritiser de som ikke ønsker det.

Endret av KeyserSoze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte se hvilket interiør Phil dama hadde, de virker da ikke så særlig mer moderne enn FF sitt.

Anonymous poster hash: 82b99...11e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har blitt ekstremt PR-kåt på kort tid nå. Hun har vel flere baller i lufta enn den gjennomsnittlige ola nordmann.. Ergo hun er ute etter oppmerksomhet og berømmelse, noe som vil si at hun blir diskutert. Dermed basta.



Anonymous poster hash: 0b1b1...87e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang alle som lar seg provosere av andres interesse for fenomenet ff. [Dette er jo sagt før, og jeg skjønner ikke helt at jeg gidder]:

Saken er at ff er et selvskapt fenomen med alt det innebærer av lønnsom oppmerksomhet. Få skribenter her kjenner CBE privat, dog ut fra enkelte innlegg å dømme er det noen som gjør det, men flertallet forholder seg til og diskuterer fenomenet, dvs den personen ff har spilt i mange år og tjent gode penger på å spille. Det er dette skuespillet som diskuteres i størst grad. Og om det nå viser seg at hun ser annerledes ut på TV enn på bloggen, so be it. At folk uttrykker en mening om det, må man tåle. ff selger CBEs utseende som en vare, sånn er det. Det er nok å se på hvem som kjøper annonseplass, det være seg for kosmetiske artikler, treningstøy, klær eller annet relevant.

Alle BEDRIFTER og kommersielle aktører må tåle kritikk. Og det er jo BRA at noen viser evne til kildekritikk, tenker jeg. Bedrifter og andre folk skal ikke få holde på akkurat som de vil, det kan faktisk ingen av oss gjøre. Og som sagt; at ff har skapt bedrift og butikk som selger bilder etc av utseende, livsstil etc. hvilket innebærer at oppmerksomheten også rettes mot det. Mange er kritiske og mange det motsatte. Sånn fungerer et sunt marked. Helt logisk.

Det er mange som lar seg provosere, frustrere, irritere eller interessere av denne BEDRIFTEN, og gjerne vil vite hva som er reelt og hva som er en iscenesettelse av livsstil og look (dette er ikke spekulasjon, bedriften har selv sagt at det er et glanset magasin/en glanset utgave av CBE og familiens liv som selges). Og mange av disse menneskene (lesere og ikke lesere av blogger) uttrykker hva de mener her på KG i mangel av andre steder å debattere dette på.

Driver man business får man faktisk tåle debatt, synes jeg. Det blir persondebatt fordi bloggen selger personer. Komplett ureflekterte og åpenbart ondskapsfulle innlegg er faktisk ikke spesielt hyggelig for andre her å lese, og at disse fjernes er selvsagt bra for ff, KG og brukere. Men en viss takhøyde må det være, etter mitt skjønn.

Husk også at det verste som kan skje BEDRIFTEN ff er at lyset slukkes og interessen dabber av. KG er en megamarkedskanal for ff. Det er nok å se på lesertallene som skyter i været når det dukker opp debattnews her på KG. Husk også at familien ff har en hel hærskare av fans, flere titusen, i ryggen, som heier og forsvarer. Det er det ikke mange som har her i livet.

Så at det dukker opp et ras av tråder på KG vitner om en glødende interesse for ff, og interesse er faktisk helt avsgjørende for fortsatt millioninntekter som familien sikkert ønsker å opprettholde til evig tid. Kanskje for å opprettholde bedriftens inntjening at man ser viktigheten av at ff fases ut til fordel for en mer definert blogg, enda mer personfokusert på CBE, som nå skal fremstå mer laid back, voksen og elegant CBE - med mer kulturell kapital (jfr. Phil) enn før, hvem vet?



Anonymous poster hash: bf2b0...e91
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har jeg vel heller ikke sagt noe imot? :) Bytt møbler så ofte dere vil! Men her får Caroline kritikk for at interiøret ikke er trendy. Og da sier jeg at ikke alle har råd, eller ønske for den sak skyld, om å bytte ut møbler annenhvert år for å følge trenden. Og om hun hadde gjort det hadde vel det vært galt også? Snakk om sløsing av penger liksom.

Edit. Folk må få kjøpe så mange nye møbler ofte de vil for min del, men ikke kritiser de som ikke ønsker det.

Det er jo ikke helt det dette går på når det gjelder Caroline. Hun sier selv hun driver en helhetlig blogg som omhandler, mote, trening, mat, INTERIØR osv. Hun krediterer faktisk det at hun er så allsidig i hva hun blogger om som nøkkelen til den store suksessen. Hun er også sponset av TM design. Nå om dagen så gir hun små hint om at hun skal skifte interiør for å pirre leserne (Akkurat dette tror jeg faktisk hun har fått fra Camilla Pihl da hun stadig prøver å vekke nysgjerrigheten til leserne med litt hemmeligheter som hun ikke kan røpe riktig enda).

Hun har nok god råd til å bytte ut møbler både titt og ofte. Hun sponses også i stor grad, så du skal ikke se bort i fra en del sponsede innlegg hva møbler angår fremover. Etter min mening er det innafor å kunne diskutere hennes smak når det kommer til interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang alle som lar seg provosere av andres interesse for fenomenet ff. [Dette er jo sagt før, og jeg skjønner ikke helt at jeg gidder]:

Saken er at ff er et selvskapt fenomen med alt det innebærer av lønnsom oppmerksomhet. Få skribenter her kjenner CBE privat, dog ut fra enkelte innlegg å dømme er det noen som gjør det, men flertallet forholder seg til og diskuterer fenomenet, dvs den personen ff har spilt i mange år og tjent gode penger på å spille. Det er dette skuespillet som diskuteres i størst grad. Og om det nå viser seg at hun ser annerledes ut på TV enn på bloggen, so be it. At folk uttrykker en mening om det, må man tåle. ff selger CBEs utseende som en vare, sånn er det. Det er nok å se på hvem som kjøper annonseplass, det være seg for kosmetiske artikler, treningstøy, klær eller annet relevant.

Alle BEDRIFTER og kommersielle aktører må tåle kritikk. Og det er jo BRA at noen viser evne til kildekritikk, tenker jeg. Bedrifter og andre folk skal ikke få holde på akkurat som de vil, det kan faktisk ingen av oss gjøre. Og som sagt; at ff har skapt bedrift og butikk som selger bilder etc av utseende, livsstil etc. hvilket innebærer at oppmerksomheten også rettes mot det. Mange er kritiske og mange det motsatte. Sånn fungerer et sunt marked. Helt logisk.

Det er mange som lar seg provosere, frustrere, irritere eller interessere av denne BEDRIFTEN, og gjerne vil vite hva som er reelt og hva som er en iscenesettelse av livsstil og look (dette er ikke spekulasjon, bedriften har selv sagt at det er et glanset magasin/en glanset utgave av CBE og familiens liv som selges). Og mange av disse menneskene (lesere og ikke lesere av blogger) uttrykker hva de mener her på KG i mangel av andre steder å debattere dette på.

Driver man business får man faktisk tåle debatt, synes jeg. Det blir persondebatt fordi bloggen selger personer. Komplett ureflekterte og åpenbart ondskapsfulle innlegg er faktisk ikke spesielt hyggelig for andre her å lese, og at disse fjernes er selvsagt bra for ff, KG og brukere. Men en viss takhøyde må det være, etter mitt skjønn.

Husk også at det verste som kan skje BEDRIFTEN ff er at lyset slukkes og interessen dabber av. KG er en megamarkedskanal for ff. Det er nok å se på lesertallene som skyter i været når det dukker opp debattnews her på KG. Husk også at familien ff har en hel hærskare av fans, flere titusen, i ryggen, som heier og forsvarer. Det er det ikke mange som har her i livet.

Så at det dukker opp et ras av tråder på KG vitner om en glødende interesse for ff, og interesse er faktisk helt avsgjørende for fortsatt millioninntekter som familien sikkert ønsker å opprettholde til evig tid. Kanskje for å opprettholde bedriftens inntjening at man ser viktigheten av at ff fases ut til fordel for en mer definert blogg, enda mer personfokusert på CBE, som nå skal fremstå mer laid back, voksen og elegant CBE - med mer kulturell kapital (jfr. Phil) enn før, hvem vet?

Anonymous poster hash: bf2b0...e91

:helen:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hvorfor FF vil ta imot bloggeråd fra Camilla Pihl, som har en brøkdel av leserne hennes? :forvirra:



Anonymous poster hash: bdf3c...c3d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...