Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Veldig overraskende dette, jeg vil tro det er et enormt feilsteg. Hun har skapt en illusjon av seg selv som kan være pålitelig for endel (dog ikke for oss andre), ved å delta på ting hun ikke mestrer samtidig som hun viser sitt sanne jeg så til de grader ødelegger jo alt det hun har bygd opp. Fitballfrue var uberperfekt, Caroline berg Eriksen er helt ordinær. Dette kan koste veldig mye mer enn det smaker

Anonymous poster hash: deea5...b52

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, trodde hun skulle være mer mager, men hun virker ikke undervektig på tv,hun er nok en god photoshopper.

Anonymous poster hash: 82b99...11e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trodde hun skulle være mer mager, men hun virker ikke undervektig på tv,hun er nok en god photoshopper.

Anonymous poster hash: 82b99...11e

Kroppen ser jo utrolig mye bedre ut på TV enn det den gjør på bloggen. Om hun bare slutter å slikke seg rundt leppene så kanskje jeg begynner å like henne.

Anonymous poster hash: b3d69...55a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1

I tillegg er hun jo i utgangspunktet kjent som fotballfrua og ingen av rosablogg-leserne visste vel hvem denne fotballmannen hennes var...

Hvem hadde begynt med å si Fru Lars-Kristian Eriksen, i stedet?

(For det er faktisk akkurat så kvinneundertrykkende hun hittlis har omtalt seg selv.)

Jeg har brukt navnet hennes konsekvent fra starten av, da jeg begynte å høre om henne i trådene her.

Hadde aldri hørt om henne før, men alle skrev konsekvent Fotballfrue.

Jeg syns det er like kvinneundertrykkende å kalle en dame for frua til fotballmannen, som å tre på dem hijab mot deres vilje.

Derfor nektet jeg å si det.

Men alle andre skriver Fotballfrue. De forkorter det til FF.

Med det samme noen her inne leser FF om noe, tror de det handler om Fotballfrua.

Det er ingem som umiddelbart tenker på en blogger, når de ser at en bruker spør om "Ville du hatt en kropp som CBE?"

"Hvilket syndrom har du, sa du? Aldri hørt om CBE. Er det en sykdom?"

Men skriver de "Ville du ha en kropp som FF?" er halve forumet innpå den tråden på under ti minutter.

(Jeg har sett det hende.)

Ford Focus, Fredriksten Festning, Flyklubben Flyers. Glem det. Alle tenker på den stivsmilte, overambisiøse dama...

Nei, hun hadde ikke blitt berømt blogger om det ikke var for aliaset sitt.

"Hvem er hun frua til? Hvordan lever hun? Er hun rik?"

Dette visste hun utmerket godt at folk ville lure på, da hun starta. Jeg antar hun klekket det ut i hodet og satte igang og blogge for å bli kjent.

Hadde hun nemligens kalt seg for Carolines.blogg.no eller Caroline Eriksen.no eller whatever, hadde hun druknet blant alle Kristina Andersen, Sofie Elise, Emilie Nereng og whatnot.

Ingen hadde husket henne.

Nå, derimot, klarer de ikke å få ut av hodet den idiotiske stoltheten den "frua" har lagt for dagen, over på være gift med en middelmådig løkke-spiller ...

Hun er og blir FotballFrue.

"Damen som ikke føler hun er noe i kraft av seg selv."

"Damen som lever gjennom sin mann (Hvem i helsike er han, egentilg?Aldri hørt om.. :klo: )"

"Damen som er hysterisk opptatt av kropp fordi hun er gift med en idrettsperson. (Hvem var han igjen, sa du?Har glemt navnet..)"

Damen som alle vil ligne på er ikke Caroline Berg Eriksen, fordi hun er en kjedelig og middelmådig, kroppshysterisk, prestasjonsangspreget ekstremt flink pike.

Jentene vil ligne på "Frua." "Fotballfrua." Frua med hvitt interiør og classy lutefiskaften av mikroskopiske porsjoner, inntatt sammen med fjonge venner...

Det er tilogmed dem som assosierer å være fotballfrue med Cheryl Cole og Fru Beckham..

Og DET ville hun at de skulle gjøre. (Så narsissistisk er hun, uten tvil.)

Derfor har hun hvitt interiør, høye hæler, sylsmal midje og "lutefiskaften"...

Hun har bygd det imaget.

Jeg tror bare at nå når har hun fått et "management" som syns hun skal drive med litt "girl power" og ikke dilte etter en (middels bra fotballspillende) mann, så vil de hun skal bytte navn på bloggen.

De vil bygge henne opp etter PoshSpice modellen(og tjene penger på jobbingen hennes..) Hun skal opp og fram og bli designer og etablert motepersonlighet. Da kan hun ikke høres ut som "Gift med han" lenger.

Det er for kvinnefiendtlig og det passer ikke med bildet folk har av karriærekvinner... (Og av Victoria Beckham... De har jo lært alt de skal gjøre av å se på Fru Beckham.)

Men hun vil aldri bli kvitt navnet. Bare imaget. Fordi hun aldri var en underdanig jente som levde gjennom mannen sin...

Utrolig bra og reflektert innlegg, kunne ikke vært mer enig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Jeg synes hun var flott og utrolig elegant i går. Kledde den spanske looken utrolig godt.

Og jeg synes ikke hun var så dårlig som dere vil ha det til her. Hun fikk masse skryt av Gyda for sin flotte holdning og armføringen. Til å ikke ha danset før så synes jeg hun danser bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en kjent sak at man ser større ut på TV. Skjønner ikke helt det fuzzet om at hun er tynnere på bloggen. Så klart hun er det når man "legger" på seg 5 kg når man er på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun var flott og utrolig elegant i går. Kledde den spanske looken utrolig godt.

Og jeg synes ikke hun var så dårlig som dere vil ha det til her. Hun fikk masse skryt av Gyda for sin flotte holdning og armføringen. Til å ikke ha danset før så synes jeg hun danser bra.

Hun har danset før. Gikk på ballett.

Anonymous poster hash: ff0ba...d0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Det er jo en kjent sak at man ser større ut på TV. Skjønner ikke helt det fuzzet om at hun er tynnere på bloggen. Så klart hun er det når man "legger" på seg 5 kg når man er på TV.

Det du sier der er helt sant. Man ser minst 5 kg "tykkere" ut på TV-skjermen enn i virkeligheten.

Caroline så allikevel slank og flott ut i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Hun har danset før. Gikk på ballett.

Anonymous poster hash: ff0ba...d0e

Jeg danset også ballett i barndommen, men jeg hadde strevd med Skal vi danse allikevel.

Endret av Vinglasset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg danset også ballett i barndommen, men jeg hadde strevd med Skal vi danse allikevel.

Men de er jo alle nybegynnere? Enten har man rytme eller så har man det ikke. Det handler om å "bli ett med musikken og danse" fremfor å telle "1 og 2, 3 og 4". Sistnevnte er det Fotballfrue driver med på parketten.

Anonymous poster hash: b3d69...55a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at CBE ser omtrent tusen ganger freshere, sunnere, penere og søtere ut på bilder som ANDRE legger ut av henne. Hun blir dessuten omtrent ti år yngre!

Jeg tenker at jo mer hun er på TV og jo flere avisbilder tatt av andre enn LKE, jo mindre virker hun som en undervektig 37åring.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Jeg er vanligvis ikke noe fan, men jeg syns hun ser bra ut på tv jeg. Litt stiv kanskje, men hun er jo ikke vandt med livesendinger.

Tenker at hun blir ganske så bra etterhvert som ukene går jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en kjent sak at man ser større ut på TV. Skjønner ikke helt det fuzzet om at hun er tynnere på bloggen. Så klart hun er det når man "legger" på seg 5 kg når man er på TV.

Man legger på seg gjennomlinsen ja, men det spiller jo ingen rolle om det er kameralinse eller tvlinse. De eventuelle 5 kiloene burde da være der på bilder også, noe de ikke er...

Anonymous poster hash: 69e16...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg derimot tror det er en både smart og god strategi av henne å rive ned bildet av glansbildet hun har brukt svært mye tid og energi på å skape. Hun vil nå fremstå som mer menneskelig og vil derfor kunne nå ut til en større andel av folket - ikke bare jenter på 12-19 år som drømmer seg bort.

Dog tror jeg det forutsetter at hun fremstår mer ydmyk og ikke-perfekt, noe jeg tror kan bli den vanskeligste biten for FF.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg derimot tror det er en både smart og god strategi av henne å rive ned bildet av glansbildet hun har brukt svært mye tid og energi på å skape. Hun vil nå fremstå som mer menneskelig og vil derfor kunne nå ut til en større andel av folket - ikke bare jenter på 12-19 år som drømmer seg bort.

Dog tror jeg det forutsetter at hun fremstår mer ydmyk og ikke-perfekt, noe jeg tror kan bli den vanskeligste biten for FF.

Det er nettopp dette jeg tror blir problematisk, for selv om FF ønsker å bli CBE, tror jeg ikke det er en del av den bevisste strategi å "avperfektisere" det. Isåfall burde hun også vært flinkere til å innrømme "feil" i SVD, istedenfor å bedyre at "jeg skjønner ingenting av de tilbakemeldingene for jeg har jo ikke dårlig selvtillit!"

Resultatet av å vise en noe mer personlig og ikke-perfekt Caroline tror jeg likevel kan være positivt for imaget hennes. Hvis folk endelig får følelsen av å komme litt mer nær og kunne relatere seg til henne, vil dette kanskje gjøre at hun favner et bredere publikum.

Magebildet, bloggen og diverse oppslag i media om snuskete markedsføring og drift av både blogg og Treasures har nok fått det norske folk til å føle en viss distanse til denne jålete dolla som poserer i stylteheler på alt fra Siljan-jordet til den lokale kirkegården.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har enda ikke møtt noen som syns Fotballfruen virker likandes. Samme om hun taes opp i lunsjen på jobb, i samtale med venninner/kompiser, hva som helst, det er altså ingen som har noe særlig positivt å si om henne.

Hun har et omdømmeproblem.



Anonymous poster hash: 164f3...7f4
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke møtt noen som syns Fotballfruen virker likandes. Samme om hun taes opp i lunsjen på jobb, i samtale med venninner/kompiser, hva som helst, det er altså ingen som har noe særlig positivt å si om henne.

Hun har et omdømmeproblem.

Anonymous poster hash: 164f3...7f4

Prater folk om ff i lunchen?????????

Anonymous poster hash: 0105d...32d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at hun er ganske profilert i et populært tv-program i høst, JA?



Anonymous poster hash: 164f3...7f4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel et nyere bilde av henne - fra den andre vinkelen som ikke er tatt av LKE hvor det både ser og ikke ser ut som hun har fått fjernet den i panna.



Anonymous poster hash: 83156...fc9
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...