Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Hahah, alt hun får og ikke får når det gjelder spa og restauranter er bare så latterlig. Tydelig misfornøyd nå ja, nå som hun må betale for seg og ikke fikk booket massasje. Kriiise!



Anonymous poster hash: ad2a6...cee
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stiv som en stokk? Med andre ord har hun klar en "god" unnskyldning på hvorfor hun kommer til å servere en relativt stiv tango i morgen.



Anonymous poster hash: 9095e...ac4
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fotballfrue.no/2014/09/12/matstreif/#respond

Får ikke noe gratisreklame på bloggen nei. Hun som alltid skriver med store bokstaver omtrent hvor hun har vært og gjort ditt og datt. På Bølgen og Moi måtte de tydeligvis betale for seg.... Jfr. "På en restaurant her..."

Blir jo nesten litt komisk å se på for alle oss som skjønner tegninga :PAnonymous poster hash: e2db1...3e8

Lurer på om de spør når de kommer, eller når de skal betale, om de kan få maten gratis, mot bloggreklame?

Anonymous poster hash: 0105d...32d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Camilla Pihl the Thief-ambassadør da? Er vel derfor det var viktig at det var der. Camilla hadde aldri skrevet noe sånt på facebook da. De har litt imagejobb å gjøre der...

Anonymous poster hash: b9607...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandma alert! Seriøst! Kan ikke mene dette seriøst? http://fotballfrue.no/2014/09/13/a-walk-in-the-park/

Over til noe annet. Ser hun skal danss som nr 3 i dag, vært nr 2 og 4 tidligere. Litt rart hun aldri får senere startnr? Noen som vet hvordan "startlista" bestemmes?

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grandma alert! Seriøst! Kan ikke mene dette seriøst? http://fotballfrue.no/2014/09/13/a-walk-in-the-park/

Over til noe annet. Ser hun skal danss som nr 3 i dag, vært nr 2 og 4 tidligere. Litt rart hun aldri får senere startnr? Noen som vet hvordan "startlista" bestemmes?Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Sparer de beste til slutt?

Anonymous poster hash: 0105d...32d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, var hun litt brisen her? og bare 14 poeng.....men ja, lite dans og veldig stiv.



Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men de 100 000 leserene hennes stemmer nok og hele familien, så hun er nok med til slutt :)



Anonymous poster hash: cf5ef...056
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men de 100 000 leserene hennes stemmer nok og hele familien, så hun er nok med til slutt :)

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Med til slutt tviler jeg sterkt på, men hun blir nok med et par uker til. Du må huske at av de 100.000 leserne så er det ganske mange som går inn av ren vane og som egentlig ikke kan betegnes som "fans". Samtidig har du sikkert en hel haug med haters som absolutt ikke stemmer på henne.

Men altså, de 100.000 som hun hele tiden skryter av stemmer jo virkelig ikke med tallene vi ser på blogglisten.no.

Anonymous poster hash: b3d69...55a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med til slutt tviler jeg sterkt på, men hun blir nok med et par uker til. Du må huske at av de 100.000 leserne så er det ganske mange som går inn av ren vane og som egentlig ikke kan betegnes som "fans". Samtidig har du sikkert en hel haug med haters som absolutt ikke stemmer på henne.

Men altså, de 100.000 som hun hele tiden skryter av stemmer jo virkelig ikke med tallene vi ser på blogglisten.no.

Anonymous poster hash: b3d69...55a

Jeg er en av de 100.000 som går innav vane og for å le litt. Stemmer ikke. Tror, som du sier, det er maaange med meg. Derimot er det nok mange som stemmer 10 ganger også, utfra det jeg har lest av kommentarer på blogg og insta.

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiv som en stokk? Med andre ord har hun klar en "god" unnskyldning på hvorfor hun kommer til å servere en relativt stiv tango i morgen.

Anonymous poster hash: 9095e...ac4

Er sikkert mindre flatterende å sitere eget innlegg, men jeg hadde rett! Mangelen på massasje fra "The Thief" ble et viktig punkt i kveldens "Skal Vi Danse". Ventet nesten på at hun skulle navngi "The Thief" i kveldens program.

Anonymous poster hash: 9095e...ac4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk ut de tingene hun skriver på Facebooksiden sin. Det er sjokkerende hvor lite selvinnsikt hun har! Mye mer sjarmerende med Linnea som sier "dommerne har rett, og dette skal vi jobbe masse med til neste gang". Caroline sier jo indirekte at hun har mer peiling enn dommerne. Pinlig.



Anonymous poster hash: b3d69...55a
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert mindre flatterende å sitere eget innlegg, men jeg hadde rett! Mangelen på massasje fra "The Thief" ble et viktig punkt i kveldens "Skal Vi Danse". Ventet nesten på at hun skulle navngi "The Thief" i kveldens program.

Anonymous poster hash: 9095e...ac4

Hadde det vært sååå viktig kunne hun sikkert fått massasje et hvilket som helst annet sted i Oslo i går.... Hun er så komisk :D

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært sååå viktig kunne hun sikkert fått massasje et hvilket som helst annet sted i Oslo i går.... Hun er så komisk :D

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Skyldte hun på ryggen? Hørte ikke at hun nevnte noe om det under sendingen. Men haha dere har nok rett, bare å se i innlegget i morgen det. Liker at hun ikke har redigert kommentarene på Facebook enda. Her er det faktisk ting hun burde ta til seg. Nordmenn liker ikke folk som er høye på pæra og avskriver all kritikk. Jeg mener ikke at hun ikke skal være stolt, men i en konkurranse med proffe dommere må man jo virkelig tre av sin høye hest og faktisk høre på det fagfolka sier.

Om hun fortsetter i denne stilen så kommer hun ikke langt. Først ryker volvik, deretter henne.

Utstråling er noe hun seriøst må jobbe med.

Anonymous poster hash: b3d69...55a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Dere var definitivt de dårligste i kveld. Ikke bra." Kommentar på face. Caroline har likt kommentaren, så det KAN jo hende hun tar det til seg 😉

Anonymous poster hash: 09884...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dansen var elendig. FF tittet tomt opp i taket halve dansen, og etterpå tomt ut i lufta. Mannen min slag ut: "hater det spettet dansepartneren sin eller??". Det så iallefall slik ut. Hun viser iallefall sitt sanne jeg fullt ut, DET skal hun ha. Tar ikke imot kritikk, men svarer hovet tilbake og mener hun danset perfekt.

Syntes det er fint at alle ser at hun er milevis fra å være så "søt og perfekt" som hun vil fremstille seg. Kanskje de unge fansene kan få opp øynene og se at hun fronter absolutt feil verdier.



Anonymous poster hash: 6918d...a9b
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun så rett opp i taket. Merkelig. Ingen pasjon/innlevelse. Som en robot. Hvorfor sier ikke partneren noe? Han må jo se at det inke er bra!

Anonymous poster hash: 0105d...32d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dere var definitivt de dårligste i kveld. Ikke bra." Kommentar på face. Caroline har likt kommentaren, så det KAN jo hende hun tar det til seg

Anonymous poster hash: 09884...69f

Enten har hun likt den ved en feil eller så har hun likt den i aroganse og ironi.

Anonymous poster hash: b3d69...55a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...