Gå til innhold

Det Glade Hjem

Aintnofun

Anbefalte innlegg

Ordet "Materialer" i innlegget hennes er linket. Hun har faktisk bare kopiert og limt inn  fra HTH🙊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anafre

Reagerte på teksten jeg også. Hverken hun eller vp er i nærheten av å skrive på denne måten. Direkte flaut å være vitne til det her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
35 minutter siden, Coccojambo skrev:

Kan ikke forstå annet enn at dette må være et rop om hjelp. Hun kan ikke ha det godt, hvis man er frisk så slutter man med sånt når man blir tatt for det-men Ine bare fortsetter. Hun trenger hjelp. Seriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anafre

hadde jeg vært GH hadde jeg sletta hele innlegget, i ferd med å gå for langt når man kopierer proffe aktører og fremstiller det som sitt eget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anafre skrev:

hadde jeg vært GH hadde jeg sletta hele innlegget, i ferd med å gå for langt når man kopierer proffe aktører og fremstiller det som sitt eget.

Enig! Spesielt med tanke på at bildene hun har med i samme innlegg viser et feilmontert ikeakjøkken

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Onbothsides
11 minutter siden, Dollyådi skrev:

Enig! Spesielt med tanke på at bildene hun har med i samme innlegg viser et feilmontert ikeakjøkken

Hvordan da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Dollyådi skrev:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lideii skrev:

Ordet "Materialer" i innlegget hennes er linket. Hun har faktisk bare kopiert og limt inn  fra HTH🙊

Ja, denne kvinnen har for vane å kopiere rett av :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tipset HTH om dette. Håper de reagerer med å ta dette videre. Hun kan ikke få holde på sånn.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fantastica skrev:

Jeg har tipset HTH om dette. Håper de reagerer med å ta dette videre. Hun kan ikke få holde på sånn.

Er så enig,det er jo ikke lov

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2017 den 15.16, Horselady skrev:

Tror ikke en anmeldelse hadde blitt prioritert hos politiet allikevel, men det er forferdelig synd at en person kan holde på slik! 

Jeg tenkte hvis det var mange nok kunne det kanskje vært en grunn til reaksjon

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, clyde skrev:

Ja, denne kvinnen har for vane å kopiere rett av :)

Herlighet!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det finnes bildebevis som er sendt til HTH, Ine. Men pass deg for å kopiere noe fra meg, jeg kommer til å anmelde deg dersom du stjeler fra meg. Det kan jeg garantere deg. En dag er du uheldig og stjeler fra feil person om du ikke slutter med dette.

Endret av clyde
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Jeg har en venninne som blogger og som Ine har stjålet innlegg fra og hun planlegger både anmeldelse til politiet og en bekymringsmelding til barnevernet fordi hun mener det er psykisk sykdom med i bildet og at hun derfor trenger hjelp. Advokaten hennes er visst satt på saken. 

Det er bra. Mine bloggvenner er også av typen som ikke tåler plagiat av sine tekster eller bilder. Det er godt å se at vi er flere.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anafre

GH legg ned bloggen, du ser vel nå at det ikkje kommer noe godt ut av sånn du holder på.  Grunnen til folk klikker seg inn er for å finne ut hvem du har kopiert og ta deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...