Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Ine: Svart og hvitt er ikke farger. Det lærte vi på skolen. 

Og hvorfor i all verden trenger du ett fjerde soverom?? Sist jeg telte hadde du to barn. 

Er det noe jeg er fornøyd med, så er det å slippe å gå ned trappa for å gå på do. Du har da vel stort nok hus, og trenger vel ikke fjerne ett bad for å lage soverom nr 4....??

 

Endret av Smugleseren
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ør i hodet av detsiste innlegget hennes. Var så utrolig fargesprakende. Allt fra mørkegrått, til beige. :nordvesta:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Coccojambo skrev:

Herremin (for å sitere "noen"). Det her er jo bare helt sykt.

Jøsses ja hu måtte jo finne tekst et sted😂😂😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et svar hun gir på en av kommentarene 😮 rett og slett frekt synes jeg, men mulig jeg er sær 🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva nå gladehjem,sitter du å venter spent på hva villapaprika gjør i heimen,der blir det mye nytt.Ha litt tålmodighet så du får de riktige putene

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegget nå handler om fargen hun aldri blir lei( blå, så klart), mens det forrige innlegget handlet om at hun ikke liker farger:bond: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jennybella skrev:

Hva nå gladehjem,sitter du å venter spent på hva villapaprika gjør i heimen,der blir det mye nytt.Ha litt tålmodighet så du får de riktige putene

Og der Hvar putekjøp i gang,og selvfølgelig samme på rommet til datteren som villa😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggeren bak steinihavet er hvertfall tøff nok til å stå fram med det som glade hjem driver med, det er overhode ikke greit slik Ine kopierer andre bloggere.

Skjønner ikke greia mellom VP og DGH, Ine kopierer de fleste av Camillas innlegg men VP legger Ine til på sin private instagram konto med bare noen og 30 følgere. Her er det virkelig noe rart som foregår....

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen kopiert meg og mitt sånn hadde jeg blitt redd,er jo stalker tendenser,hadde ikke likt å finne stua mi hos andre og ihvertfall ikke tekstene mine, skremmende 😨

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var det samme arbeidskrok som villa,og mye å gjøre,hm må jo leke at hun er Camilla hun😂😂😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte humre litt når hun skrev at vaskerommet var husets hjerte... virkelig?? :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor hun har to helt like blogger, som får hvert sitt identiske innlegg hver gang. Må jo bli mye styr med kommentarer o.l. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, nyher skrev:

Hva betyr " I dag fikk vi pakken hjem til den kommende lillesøsteren i huset"? 

Skjønte ikke den jeg heller, men tror det bare er snakk om dukka :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, nyher skrev:

Hva betyr " I dag fikk vi pakken hjem til den kommende lillesøsteren i huset"? 

Hun har sikkert tatt innlegget fra en eller annen, også har det blitt litt krøll i tilpassingen til egen blogg. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Veslefrikk skrev:

Hun har sikkert tatt innlegget fra en eller annen, også har det blitt litt krøll i tilpassingen til egen blogg. 

Fnis :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...