Gå til innhold

Nærmer seg.... 5.november er dagen


miaen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei...ser det er noen som savner oppdatering....jeg er som vanlig lite flink til å oppdatere denne boken... Eg er ikke så aktiv i planlegginga, så tror det er grunne. Har et veldig avslappet forhold til det hele, bør kanskje skjerpe meg snart, for tiden går jo... Men alle disse detaljene og slikt er eg ikke så inne på..

Vi må ta oss en runde på fotograf jakt snart, det må være et mål, som må være nådd i løpet av juni...

Ellers så er det denne menyen da.... eg må ringe hun dama som har hovedansvaret for samfunnshuset, det må vi klare i løpet av mai..en del ting vi må få klarhet i...

Ellers så tenker eg litt på kjolen min..den har broderier i brystpartiet, og eg sitte å fundere på om eg heller burde ha prøvd flere kjoler..........som ikke hadde dette... men men kjolen er kjøpt og betalt.. eg følte meg veldig vel i den også, så det er vel bare teite tanker som presser seg inn i hodet mitt....

brudebuketten som eg falt sånn for må nok endres også, den passe ikke i forhold til kjolen, så står på en måte på null igjen der....

Det er mye som skal ordnes, kunne ønske at vi valgte høsten istede for kalde vinteren.... huff og huff...kan ikke begynne å angre på dette også.... Vi har vurdert om vi skulle flytte det frem til høsten, men vi får ikke råd til det.. så nå blir det slikt.. Det blir forhåpentligvis like bra som vi hadde først tenkt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vinterbryllup er jo sååå romantisk då!!! Blir sikkert kjempe-bra!!! :) Har du bilde av kjolen din forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Bare innom for å ønske deg en super helg. Jeg skal på fest i morgen for første gang på leeeeenge, og det blir spennende. Håper bare det går bra og jeg ikke blir liggeende å :kvalm: hele søndagen. Marthe skal være hos min mor på overnattingsbesøk og det blir jo spennende. Spørs om jeg ikke må ringe i løpet av kvelden å sjekke at alt er bra

Er det første gang så er det første gang :wink:

Spennede med bryllupsforberedelser da. Sant som du sier at plutselig fyker tiden avgårde. Bare å begynne jo før jo heller.

Tror ikke du skal bekymre deg over kjolen du har valgt. Den var nydelig og en ender ofte opp med den første kjolen uansett hvor mange en prøver. Har en funnet en så har en funnet en. Det er iallefall min erfaring :wink:

ang brudebukett, kan vi få se bilde av den som du nå ikke skal ha??? spennende å se. Men hvorfor passer den ikke inn da??

I kveld blir det Idol for alle penge! Heia den som vinner sier bare jeg. Begge er verdige vinnere!!! Min kjære nevø stor gleder seg og han sier så greit at han heier på den som vinner :ler: Får vel gjøre det jeg og da!!

Ha en super helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering, oppdaterin og oppdatering!! MÅ vi virkelig mase sånn på deg???? :tunge1:

Hva skjer`a????? Gjør på om dagen utenom å ikke planlegge og skrive her???

:danse::danse::danse::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ting !!!!!!!!!!

Kanskje vi flytter bryllupet.......... :-) til 5.nov

Grunnen ? tja si det, et innfall som kom dalende... :ler:

Vi tenkte å flytte til oktober, men da var samf. huset opptatt...så hvis kirken er ledig, skal ringe i morgen, så skal en ikke se bort i fra at Miaen er gift før året er omme... :hoho:

Snakket med mamma og pappa i sted...de syntes det var en strålende ide.. pappa stod i bakgrunne, å ropte at det gjerne måtte bli i juli.. :ler:

Så hvis det er dette vi bestemmer oss for...dere får nærmere oppdatering på det, så kan en ikke ligge på latsiden mere.... (Det betyr oftere oppdatering i dagboken også... :wink: )

Da må vi sette i gang med å finne fotograf, klær til mia mannen, ringer... og ikke minst lage invitasjoner....!!

Snakket med samf huset dama, og de kunne lage forskjellige typer middag, så betaler en for kuvert. Da er middag, vin til mat, brus og øl under middag også med i pris. I tillegg holder de kaffe ( vi har med kaker...ref kakelisten.. :wink: ) og de tar all opprydning ( JIPPI)

Hvis vi ønsker holder de alt av pynt også, men der kommer vi til å ha med bordpynt, servietter, lys, blomster osv.... må jo ha våres preg på det !!

I dag har eg vært på prøvetime på et treningsstudio, veldig greit sted, lager kostholdsprogram til deg osv..

men HERREGUD EG ER I DÅRLIG FORM !!!!!!!!!!!!!!!!

Det svidde godt i ben og mage under trening, men hldt på å spy da eg kom heim... :hoho: tror det var mest fordi eg hadde trent uten særlig næring i kroppen ( fy fy..) for det kom seg etter at eg fikk spist...

Nå er det snart Lost, det må eg bare se.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! her skjer det virkelig ting ja! Jeg er klar når som helst jeg. Skal bare inn i kjolen min igjen, men selv det har vi jo tatt tak i.

Kjenner ikke noe i kroppen til nå, men det spørs i morra.

Jeg er klar til å fortsette!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det leggetid.. taxien hente meg halv seks for å kjøre meg til flyet..

men VI HAR SKIFTET DATO !!!!!!!!!!!!!

nå er det endelig. 5.NOVEMBER kirke, samf.hus, frisør, og forhåpentligvis musikk er plutselig i boks...

skriver mere når eg kommer hjem på lørdag kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

ja, da var eg hjemme igjen. Kom igår, men var så trøtt at eg sovnet... våknet halv to idag.. :o

Vært veldig kjekt og lærerikt, men det er veldig lange dager, og stod opp halv fem fredag for å reise. Var i seng halv to, men noen hadde eg digert støyfullt nachspiel på naborommet, så søvnen ble begrenset..

Ellers er musikken nå i boks. Jeg skal snakke med hun som mest sannsynlig skal ta seg av blomstene neste uke, er på ferie denne uken. Hun vil gjerne gjøre det, men skal høre om datoen passer.

Ellers har eg funnet noen ideer til bordkort og pynt i blader idag, tenkte å sjekke det ut på hobby butikken..

Har sendt mail til en fotograf idag, får ta kontakt denne uken..

Tenkte vi også de nærmeste uken skal se på ringer, og bestille time til mannen ang. klær

Hva synes dere forresten om denne menyen :

Forrett : rekecoctail

Hovedrett : Fårestek med fløtepoteter og grønnsaker

Dessert : is med bjørnebær

Det er vel egentlig hovedretten vi synes er vanskelig å finne.

Spennende dette her. Endelig er vi kommet ordentlig i gang, for nå er det jo blitt så nære at vi kan bestille ting og slikt.... gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her begynner jo ting å ta form!!! Så spennende. Men det er jo jammen ikkelenge til du skal står brud da. Her er det vel bae å gi gass??

Blir spennende å gå ut å se etter ringer.

Håper du får en fin tur til Oslo og kommer hjem med masse bryllupsgøy!!!

Klem fra oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...