Gå til innhold

Nærmer seg.... 5.november er dagen


miaen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glossy: Det e eg som skal takke...hadde en super dag !!!!! :kose:

Da e eg blitt drukket ut.....en fantastisk bra dag !!! kunne ikke vært bedre...

Hadde byttet jobbe lørdag med ei på jobb, hadde egentlig ikke tenkt så mye på utdrikkingslag, men da eg kom på jobb reagerte eg på at vi var en for mye.. :ler: men fortsatt så trodde eg vel egentlig at det ikke ble den dagen...

Så plutselig da klokken nærmet seg elleve, så kom hele gjengen i butikken.. eg ble veldi overrasket da ja.... fikk krone på hodet, og misse bånd på meg... så bar det avgårde...

Først kjørte vi rundt om kring, eg hadde skjerf på, så såg ingenting, men det var svinger, mange ganger rundt og rundt, brå stopp osv.. hadde ingen aning hvor jeg var...

Så måtte jeg ut å gå, hørte bilene suste rett ved siden av meg.. fikk se i to sekund, og da såg eg rett på en heisekran... da kjente eg at eg ble nervøs...tror eg hadde besvimt hvis eg hadde måtte hoppe i strikk... :ler:

Fikk beskjed om at vi skulle tilbake der senere, men at vi skulle gjøre noe annet først...

Så bar det avgårde i bil igjen, mye svinging på veien osv... vi endte da på go cart banen.... JIPPI !!!!!!!!! :hoppe: Det har eg bare hatt sååååååååå lyst til å prøve.... så vi kjørte to runder der.. var rå gøy !!!!!!

Så var det på med skjerfet og bind for øynene igjen, da vi stoppet, var vi kommet til solarium, så da fikk eg litt sol på kroppen, deilig :smile:

Så på med skjerfet, og vi kom til en veninnes leilighet, der vi skålte med martini asti, og hadde en deilig lunsj.. Vi hadde også utdrikkings quiz, der mamma hadde gitt svar på noen spørsmål, og så var det litt andre spørsmål... kjempe artig.. :enig:

Så var det tid for omkledning.......eg fikk på meg en mønstrete strømpebukse med huller, støvletter med mange farger på, det korteste lyse rosa mini skjørtet....svart singlet, og en knall rosa singlet over der igjen.. rød ørepynt, og rosa sminke....og krone og misse båndet selfølgelig..... ble virkelig fin !!! :hoho:

Så var det bil, og på med skjerf.... da kom vi ned i sentrum der vi var på perle butikken og laget smykker, det var veldig kjekt ! Lærte hvordan vi gjorde det.

Så kom kveldens oppgaver.....

..... fikk tre oppgaver på byen, alle tre inneholdt spandering av øl eller tyrker, og det skulle bevises med bilder... hi hi..det gikk ganske greit å få skaffet seg drikke :ler:

Så reiste vi til søsteren min sitt hus, der vi hadde deilig middag, og fest videre. Hadde også spørsmål om meg og min kjære, der han også hadde svart på det... Vi svarte mye likt... :)

Så hadde vi presang åpning, der eg skulle gjette hvem det var i fra, og hvilken historie det var knyttet opp mot.... kjempe artig !! og gjettet alle !!!! :ler:

Hadde en fantastisk dag !!! Det var såå kjekt, og det beste av alt var at vi totalt var sytten stykker !! Kjempe kjekt at så mange ville være med på dagen min...

Vi festet til langt på natt...vil ikke glemme denne dagen nei !! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro! Høres ut som en veldig koselig dag. Og så utrolig bra med så mange deltagere, da! :)

Mitt utdrikningslag er om to uker, så jeg begynner å bli smått nervøs nå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du var så fin atte kjære. du så ut som en skikkelig misse kanditat. skal melde deg på neste gang jeg. Det går heeeelt fint!!! :ler:

Gleder meg til å se filmen ja.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg kommet på plass her oppe. Lurte med meg den bærbare dataen så dette blir en flott uke :ler:

De ringte fra jobben nettopp og i morgen skal vi på fjellet. Helt topp for min del, da får jeg dagens mosjon og.

Venter og venter på at du skal komme hjem i fra jobb, men ser på klokken at det er litt tidlig enda ja.... får vel bare vente da. Ser på søppelkongen og venter på at pappa skal lage hummer kvelds til meg.... Namnam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer jo ikke inn i kjolen min i det hele tatt så jeg kan bare spise snop :ler: Håper du forstsatt kommer inn i din etter denne kvelden. For jammen meg har jeg spist myyyyye i kveld ja!!

Men kjempe kos med en skikkelig jente kveld etter gammelt!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir det av deg i dag???? er det bare sanghefter som opptar dagen din. Kan i så tilfelle forstå deg. er jammen meg ikke lenge igjen nå!!!

Jeg har forresten funnet kjole. Tenkte å gå med den lilla. Men svigermor har sett en fin kjole til meg på sentere som hun skal vise meg på fredag som kommer. Så da vet jeg ikke helt enda, men uansett er lilla i boks hvis det viser seg å ikke være noe til meg på senteret!!

håper du snart kommer på her!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glossy: Kjempe kosli med jentekveld i går ja... :klem:

Så bra at kjolen e i boks nå, den lilla e jo veldi fin, så den kan du lett gå med

Veslo: Det var virkelig kjekt på treffet, kjekt å se deg igjen ! Invitasjonen du hadde laget var veldig flott !

Smilepia sine bryllupsbilder var bare sååååå flotte...tror eg ikkje har sett lignende bilder noen gang

Idag går det i sanghefter ja...e jo under to uker igjen nå, så nå begynne det å bli hektisk her.. Masse som skal klaffe disse to ukene...

Skal muligens prøve kjolen, med alt stasen til idag.. blir spennende å se....

Mia Mannen hadde utdtrikkingslag i går, han hadde hatt det kjempe kjekt. Det e eg veldi gla for, virket så uorganisert i utg. pkt..men det ordnet seg til slutt. han fikk et opplegg han syntes var kjekt, og det er absolutt det viktigste.

Nå, e det middag, og så sanghefter igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å prøve kjolen og alt ustyret!!!!! :hoppe:

Gleder meg så masse til å se deg i fullt utstyr.......

Bra at mia mannen hadde det koselig i går. Han fortjente det!

Nå er det slankekrigen!!!

Hade!

Endret av Glossy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som lager sanghefter! Hvor mange lager du? Er det noe annet i dem en sanger?

Ikke lenge igjen nå. Har sommerfuglene begynt å røre på seg? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med kjoleprøvingen????

Jeg reiser opp igjen i dag jeg, men vi snakkes nå uansett til helgen ?

Ha en super mandag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅ er det jammen ikke mange dagene igjen!!!!! Jeg begynner å få nerver allerede - og det er ikke JEG som skal gifte meg en gang!!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Håper forberedelsene går bra!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å sjekke oppdateringer, men tenker du har det så travelt at du ikke rekker innom her en gang. Håper du tar deg tid før den store dagen så vi kan ønske deg masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berre lurer på kor mykje du måtte betale for undertøy og strømper på Netty eg..... Har du nervene under kontroll om dagen forresten? *sender varme tankar* :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei..... selfølgelig skal de få tilstandsrapport... ;) Har faktisk vært innom her å skrive flere ganger, men har aldri sendt det...går litt i ett om dagene, og så går eg masse rundt meg selv... :ler:

Det er altså tirsdag, og bare noen få dager igjen...

Gleder meg egentlig veldig, men idag har vært en skikkelig dritt dag! Har vært sur og dårlig humør i hele ettermiddag...begynte vel med at alle eg skulle ringe, var umuli å få tak i... burde vært et nødnummer for bruder, som skal ha tak i folk..kan jo få anfall av mindre... :ler:

Har egentlig vært rolig det meste av forberedelsestiden, men idag så kom det altså....men bedre nå, har fått tak i alle utenom ho som har ansvaret for samf. huset..

Det meste må vel sies å være i boks....

Antrekk til meg og mannen

Blomster

drikke- kjøpe vin i morgen

bordpynt

sanghefte og bordkort er siste rest på

fotograf e i boks

ja...det meste e vel egentlig det, men det e små innkjøp og slikt som er igjen.

Så må vi lage bordkart, som skal henge på veggen, og barkart.

Har ferie denne uken, og det trengte eg... tror det hadde vært kjempe stress å vært på jobb denne uken, har ikke akkurat en stille og rolig jobb nei...

I morgen blir det vin innkjøp, lage bar kart, sanghefter som står for tur... og selvsagt gå på tur !! og ta litt sol.... så e vel dagen gått... vaske litt klær som vi skal ha med til London også...

Kommer innom i morgen kanskje.... får vel prøve å sove litt..ikke alltid like lett det nei... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...