Gå til innhold

Nærmer seg.... 5.november er dagen


miaen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da fortsetter jeg med referatet...

Vi kjørte oss en tur, for hadde god tid. Og da gjestene var på plass, så ankom vi lokalet.

Der ble vi klappet inn av gjestene. som allerede stod ved plassene sine.

Det var mange flotte taler under middagen, og maten var nydelig. Servering og alt gikk akkurat som en håpte på.

Vi gikk polenese, og danset (prøvde) på brudevalsen ( gikk mye bedre på kurset..trakket på kjolen hele tiden, men bagateller...)

Festen såg ut til å være vellykket blant gjestene. Musikken var bra og variert, så mange var ute å koste seg på dansegulvet.. veldi kjekt..

Vi fikk gått rundt å snakket med mange, men tiden flyger, så mye tid ble det ikke på hver...

Kake skjæring hadde vi, og kaken var flott, og smakte veldi godt.

Fotografering ble det selvsagt mye av den kvelden, men morsomt det, selv om jeg ikke e den som liker meg best foran kamera..

Under festen, så gikk søskene mine med menn og koner frem å sang en selvdiktet sang, det var veldi kjekt, og rørende..

Når, vi skulle gå, så hadde toastmaster, og en svigerinne satt frem et bord og to stoler. Der hadde de lagt et stort rødt hjerte på bordet. Alle gjestene fikk telys, og stilte seg i ring på dansegulvet.. så sang de " deilig er jorden" Etterpå plasserte hver gjest telyset på hjertet, og kom å hilste på oss. En veldi flott avslutning synes vi.

Hotel suiten var veldig fin. Den såg ut til å være ganske ny å oppusset. Det var to rom. Det ene rommet hadde sofa med mange puter, og bord, der champagnen og frukt stod klar. Det andre rommet hadde en diger himmelseng.

Så var det to bad, der det ene hadde boblebad, og det andre hadde en diger dusj.

Frokosten de kom med inneholdt MYE mat !!! Vi hadde en kosli stund på hotel.. :)

Dagen etter fylte vi stuen med gaver.. ikke tull en gang, måtte ta bilde av det, for måtte hoppe over kasser, for å komme inn.

Mandagskveld kom naboer på besøk for kakespising, veldi kosli.

Da tirsdag kom reiste vi til London. Der var vi til fredag. Vi hadde det kjempe fint !!! bare koste oss, fikk sett mye av London, var på Madam Tosseau, såf musikalen "Fame", gjorde det vi hadde lyst til. Hadde vi lyst til å sette oss ned å ta en øl, så gjorde vi det.. deilig.. Hotellet var fint, og sentralt, så vi kunne gå inn til Oxford Street..

Så vi har mange gode minner fra selve dagen, og dagene etter. Idag ringte fotografen, så bildene derfra er snart på vei.. vi gleder oss til det !!!!

Nå, kommer jeg til å avslutte denne dagboken etterhvert, skal prøve om jeg klarer å få noen bilder innpå, vi får se. Kommer sikkert til å lage en dagbok et annet sted etterhvert.... så kan dere gjette hvor jeg håper det blir... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei vennen!!!!

Høres ut som en flott tur til London.

Nå er det snart JUL!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg stor gleder meg!!!!

Men jeg stor gleder meg enda mer til en eventuell ny dagbok her hos deg - for jeg kan jo bare gjette hvor den kommer til å ligge!!!!!!! JIPPI!!!!!

Følger i spenning med.................

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

VIL ØNSKE DEG OG DINE ET RIKTIG GODT NYTT ÅR!!!

MÅTTE 2006 BLI ET FANTASTISK ÅR FOR DEG!!!

:klem: :klem: :klem

(og grattis til mannen som har bursdag i dag :hoppe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...