Gå til innhold

Nærmer seg.... 5.november er dagen


miaen

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Vi trenger en oppdatering her inne :wink:

Hvordan går det med planleggingen??? Er spent.

Her i Bergen er det jo vinterferie og været er helt topp! Det inspirerer iallefall meg.

Håper alt står bra til med deg!!!

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Heisann!!!!!

TAKK FOR HILSENER !!!

Jeg har ikke væt aktiv inne på dagboken min, trodde dere hadde glemt meg også, så da jeg var innom tilfeldig, så var det kjekt å se at eg var på den første siden.... :-)

Jeg er en aktiv leser inne på kvinneguiden, men skal skjerpe meg med dagbok siden...

Det går greit med planleggingen, ting faller mer på plass. men vi må snart begynne å få pristilbud hos fotografer og diverse.

Har tenkt å bestille kjoleprøving til begynnelsen av juni...

Husker ikke om eg har skrive det tidligere, men eg har funnet brudebuketten !!!!! Eg fall bare knall pladask fo den.. :ler:

Så den MÅ eg ha, tror kjolestilen eg liker passer til den også. Kanskje litt feil ende å starte, men men...eg liker den såååå godt.

Ellers så prøver vi å finne ut hva menyen skal være, synes hovedretten er kjempe vanskelig å velge...

Det er liksom ikke noe vi svært gjerne vil ha..

Bryllupsmagasinet for i år hadde forresten mye fint som eg likte. Mange kjoler i den stilen eg liker..Liker enkle kjoler med slep, og "tungt" stoff..kan vise noen alternativer senere.. Skal likevel prøve å være åpen under kjole prøving, ender jo gjerne opp med noe helt annet..... må hvertfall ut på noen...evt, mange løpeturer før prøving :hoho:

Da får jeg komme meg i seng, tidli jobb i morgen.....

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se at du er tilbake igjen!! Ikke noe stas å ikke høre fra deg!

Så bra at du har funnet bukett da. må jo beynne en plass, skal ikke si at det er feil plass. Men bra å være åpen ved kjoleprøving som du sier. Da blir det litt lettere å velge. Stå på med planleggingen, kjempe spennende å følge deg!!

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest gjest1

Bukett kan da vere eit fint utgangspunkt for valg av kjole og slikt det! dersom du har ein stil, vil det jo passe uansett! Gledar meg til å sjå bilder av buketten din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden sist jeg skrev, så har vi da reservert kirka...har ikke hatt særlig hast med det, siden vi skal ha det i februar... En kunne høre hun i tlf holde pusten, til eg hadde fortalt når vi skulle ha bryllupet. De har visst et svært puslespill, med alle bryllupene i felles ferien. En prest, på flere kommuner, :-)

Ellers så skal eg prøve brudekjoler i morgen !! :hoppe:

egentlig så gruer eg meg litt. Hadde tenkt å vente litt til, men så er det en liten brudekjole butikk, som skal legges ned. Litt greit å se hva de har igjen der... store forhåpninger har eg ikke, men er jo litt spennede likevel... :)

Musikk er vel også snart i boks. Pappa skal visst ringe en som pleier å spille i ulike tilstelninger. Har vært noen ganger der han har spilt, og han er flink.

Blir jo mange tanter og onkler litt opp i årene også, så må tilpasse musikk, slik at det fenge flest mulig.

Han spiller både vals og swing, så det passer bra...

Det er forresten kjempe tidig med pappa. :) Tror han tenker veldig mye på bryllupet. Han snakker hverfall mye om det. Og det er jo kjekt da... "lillejenta" skal gifte seg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Pappaen min syns også det er stas med bryllupet vårt! ;)

Du må ikkje grue deg til kjole-prøving, forresten!! Det blir sikkert kjeeeeeempe-kos!!! Lykke lykke til!! Gledar meg til å høre referat!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg et innlegg om kaker, så da MÅ eg bare tenke ut ca hvor mange kaker vi skal ha....

Min erfaring med bryllup er at det ALLTID blir for mange kaker, men så er det slike at en tante pleier å bake den sorten, og en annen pleier å bake en annen. Så må vi ha den og den...mamma som styrer dette...

men en liten kakeliste:

Bryllupskake

kremkake

kransekake

sjokoladekake

moussekake

verdens beste

gelekake

walesring

kringle

lefse

sånn gul kake med nøttebunn....

ostekake

tlf.... får skrive senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Min erfaring med bryllup er at det ALLTID blir for mange kaker, ...

Så må vi ha den og den...mamma som styrer dette...

:vinke: ... :ler: Hørtes kjent ut...

Her i gården er kakelaging delegert til mamma. Både mamma, broder`n & søstra mi er glad i og flink til å bake kake.

Her om dagen snakka jeg med mamma, og da hadde hun og søstra mi sett den og den kaka i det og det bladet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte eplekake... :ler:

Eg er klar til å gifte meg i morgen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har vært å prøvd kjoler idag, og eg er nesten ikke nedpå... :ler:

Eg har falt totalt for den første kjolen eg prøvde, litt skummelt det, men den var bare.....meg..

Eg har hele tiden sagt at eg er åpen for hvordan kjolen skal se ut, fordi eg har vært usikker på om eg kler den type kjole, som eg virkelig har lyst på.... og hi hi...det gjør eg !!!!!

Høres sikkert helt teit ut nå, men er bare så giret for øyeblikket. Hadde null forventninger til idag, og grudde meg for prøvingen.

Prøvde flere typer kjoler, men måtte tilbake til den første.. så vi får se hva det blir til.... Har nok funnet kjolen ja... :)

nå skal eg surfe litt på nettet å se....

men seriøst... bladd igjennom et blad med kjoler, og det ble helt noe annet å se nå når en har sett kjoler på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...