Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som sliter med halsbrann? 

Det begynte ikke før i siste trimester sist, men denne gangen har det starta allerede nå, i uke 11 liksom😣 

Videoannonse
Annonse
Gjest Berlinerbolla
Skrevet
5 minutter siden, Bolla* skrev:

Er det flere enn meg som sliter med halsbrann? 

Det begynte ikke før i siste trimester sist, men denne gangen har det starta allerede nå, i uke 11 liksom😣 

Jeg hadde en del i forrige uke. Da var jeg i uke 11. Har ikke hatt nå i helga eller i dag og håper det fortsetter sånn

Skrevet
12 timer siden, Berlinerbolla skrev:

Jeg hadde en del i forrige uke. Da var jeg i uke 11. Har ikke hatt nå i helga eller i dag og håper det fortsetter sånn

Håper jeg også er så heldig, at det slipper taket etterhvert.  

Skrevet (endret)

I dag har jeg sett lille knøttet mitt for første gang! Fin og sterk hjertelyd sa legen :) Fosteret ble målt til 14 mm, så er ca åtte uker på vei med foreløpig termin 29.09 ❤❤

Er glad for at det er liv der nå, men er jo selvfølgelig ikke helt rolig ennå... Skulle ønske jeg kunne spole tiden fram noen uker!

Endret av streken
Skrevet
3 timer siden, streken skrev:

I dag har jeg sett lille knøttet mitt for første gang! Fin og sterk hjertelyd sa legen :) Fosteret ble målt til 14 mm, så er ca åtte uker på vei med foreløpig termin 29.09 ❤❤

Er glad for at det er liv der nå, men er jo selvfølgelig ikke helt rolig ennå... Skulle ønske jeg kunne spole tiden fram noen uker!

Så deilig! Nervepirrende i starten ja, men nå som du har sett hjertet slå, går det nok veldig fint. :Nikke:

Skrevet

Har vært på ultralyd i dag og der var det to bankende hjerter :rodmer: Har nok ikke helt gått opp for meg at jeg skal bli tvillingmamma :hakeslepp:

Skrevet
7 timer siden, streken skrev:

Herlig :hjerte:

Skrevet
2 timer siden, sastras skrev:

Har vært på ultralyd i dag og der var det to bankende hjerter :rodmer: Har nok ikke helt gått opp for meg at jeg skal bli tvillingmamma :hakeslepp:

Jeg drev bare og lette etter to hjerter de første sekundene i dag, haha. Så spennende det blir med to!

Gjest sandra1989
Skrevet

Jeg fikk litt brun utflod i går og fikk panikk, bestilte privat ultralyd til i dag. Skal være 10 uker på vei. Håper alt er bra med den lille!!

Skrevet
28 minutter siden, sandra1989 skrev:

Jeg fikk litt brun utflod i går og fikk panikk, bestilte privat ultralyd til i dag. Skal være 10 uker på vei. Håper alt er bra med den lille!!

Lykke til <3 håper alt står bra til :)

Gratulerer til dere andre som har sett hjertet slå <3 neste uke passerer jeg de magiske 12 ukene!! Gleder meg :)

Skrevet

Hei, og gratulerer til alle her inne! :)

Jeg er gravid i uke 6+3, og tror vel ikke det helt har gått opp for meg hva som skal skje de nest ukene. Krysser fingrene for oss alle. :) 

Hadde min første legetime idag og jeg kunne tenkt meg tidlig UL etterhvert. <3 

Skrevet
12 timer siden, sastras skrev:

Gratulerer så mye😍

Skrevet
2 timer siden, sandra1989 skrev:

Masse lykke til på UL. Håper alt er bra med spiren!

Skrevet
1 time siden, lysis skrev:

Lykke til <3 håper alt står bra til :)

Gratulerer til dere andre som har sett hjertet slå <3 neste uke passerer jeg de magiske 12 ukene!! Gleder meg :)

Herlig. Jeg går inn i uke 11 neste uke. Spent på om kvalmen begynner å avta😜☺

Gjest Berlinerbolla
Skrevet
13 timer siden, sastras skrev:

Gratulerer 😄 Så gøy at vi er to som venter tvillinger 😄 Klarte de å se om de var eneggede eller toeggede? Hvor langt er du på vei?

Gjest Berlinerbolla
Skrevet
2 timer siden, sandra1989 skrev:

Lykke til på ul. Håper alt står bra til med den lille 🙂

Skrevet

Er det noen av dere som har fortalt om graviditeten til arbeidsgiver? Jeg tenker å vente til jeg er 13-14 uker...Ser ikke for meg at arbeidsgiver kommer til å bli så glad, jeg blir den fjerde kvinnen som skal ut i permisjon i løpet av sommeren :P

Skrevet
21 minutter siden, lysis skrev:

Er det noen av dere som har fortalt om graviditeten til arbeidsgiver? Jeg tenker å vente til jeg er 13-14 uker...Ser ikke for meg at arbeidsgiver kommer til å bli så glad, jeg blir den fjerde kvinnen som skal ut i permisjon i løpet av sommeren :P

Ja, jeg fortalte det sist uke til mine to overordnede. Er bare i uke 8, men vi lagde fremdriftsplan frem mot jul og jeg hadde ikke samvittighet til å ikke si noe. De tok det helt fint da. :) 

Skrevet
3 timer siden, lysis skrev:

Nei, har ikke fortalt det enda. Må innrømme det at jeg gruer meg litt, da hun kan være noget vanskelig🙈 

Men vi får bare håpe de tar det pent når vi forteller dem det. Slike ting er jo egentlig noe de må regne med når de har kvinnelige ansatte😊

Skrevet

Gratulerer til dere nye her inne. Hurra for tvillinger og hele pakka.

Jeg skal på legesjekk i morra. Fikk litt brun utflod og ble engstelig.

Ellers er jeg veldig sliten om dagen. I kveld hadde jeg planlagt trening, men tror jeg må prioritere sofaen i stedet 😒

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...