Gå til innhold

Skravletråd september/oktober 2017


lysis

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som sliter med halsbrann? 

Det begynte ikke før i siste trimester sist, men denne gangen har det starta allerede nå, i uke 11 liksom😣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Berlinerbolla
5 minutter siden, Bolla* skrev:

Er det flere enn meg som sliter med halsbrann? 

Det begynte ikke før i siste trimester sist, men denne gangen har det starta allerede nå, i uke 11 liksom😣 

Jeg hadde en del i forrige uke. Da var jeg i uke 11. Har ikke hatt nå i helga eller i dag og håper det fortsetter sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Berlinerbolla skrev:

Jeg hadde en del i forrige uke. Da var jeg i uke 11. Har ikke hatt nå i helga eller i dag og håper det fortsetter sånn

Håper jeg også er så heldig, at det slipper taket etterhvert.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg sett lille knøttet mitt for første gang! Fin og sterk hjertelyd sa legen :) Fosteret ble målt til 14 mm, så er ca åtte uker på vei med foreløpig termin 29.09 ❤❤

Er glad for at det er liv der nå, men er jo selvfølgelig ikke helt rolig ennå... Skulle ønske jeg kunne spole tiden fram noen uker!

Endret av streken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, streken skrev:

I dag har jeg sett lille knøttet mitt for første gang! Fin og sterk hjertelyd sa legen :) Fosteret ble målt til 14 mm, så er ca åtte uker på vei med foreløpig termin 29.09 ❤❤

Er glad for at det er liv der nå, men er jo selvfølgelig ikke helt rolig ennå... Skulle ønske jeg kunne spole tiden fram noen uker!

Så deilig! Nervepirrende i starten ja, men nå som du har sett hjertet slå, går det nok veldig fint. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på ultralyd i dag og der var det to bankende hjerter :rodmer: Har nok ikke helt gått opp for meg at jeg skal bli tvillingmamma :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, streken skrev:

I dag har jeg sett lille knøttet mitt for første gang! Fin og sterk hjertelyd sa legen :) Fosteret ble målt til 14 mm, så er ca åtte uker på vei med foreløpig termin 29.09 ❤❤

Er glad for at det er liv der nå, men er jo selvfølgelig ikke helt rolig ennå... Skulle ønske jeg kunne spole tiden fram noen uker!

Herlig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sastras skrev:

Har vært på ultralyd i dag og der var det to bankende hjerter :rodmer: Har nok ikke helt gått opp for meg at jeg skal bli tvillingmamma :hakeslepp:

Jeg drev bare og lette etter to hjerter de første sekundene i dag, haha. Så spennende det blir med to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandra1989

Jeg fikk litt brun utflod i går og fikk panikk, bestilte privat ultralyd til i dag. Skal være 10 uker på vei. Håper alt er bra med den lille!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, sandra1989 skrev:

Jeg fikk litt brun utflod i går og fikk panikk, bestilte privat ultralyd til i dag. Skal være 10 uker på vei. Håper alt er bra med den lille!!

Lykke til <3 håper alt står bra til :)

 

Gratulerer til dere andre som har sett hjertet slå <3 neste uke passerer jeg de magiske 12 ukene!! Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer til alle her inne! :)

Jeg er gravid i uke 6+3, og tror vel ikke det helt har gått opp for meg hva som skal skje de nest ukene. Krysser fingrene for oss alle. :) 

Hadde min første legetime idag og jeg kunne tenkt meg tidlig UL etterhvert. <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, sastras skrev:

Har vært på ultralyd i dag og der var det to bankende hjerter :rodmer: Har nok ikke helt gått opp for meg at jeg skal bli tvillingmamma :hakeslepp:

Gratulerer så mye😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sandra1989 skrev:

Jeg fikk litt brun utflod i går og fikk panikk, bestilte privat ultralyd til i dag. Skal være 10 uker på vei. Håper alt er bra med den lille!!

Masse lykke til på UL. Håper alt er bra med spiren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, lysis skrev:

Lykke til <3 håper alt står bra til :)

 

Gratulerer til dere andre som har sett hjertet slå <3 neste uke passerer jeg de magiske 12 ukene!! Gleder meg :)

Herlig. Jeg går inn i uke 11 neste uke. Spent på om kvalmen begynner å avta😜☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berlinerbolla
13 timer siden, sastras skrev:

Har vært på ultralyd i dag og der var det to bankende hjerter :rodmer: Har nok ikke helt gått opp for meg at jeg skal bli tvillingmamma :hakeslepp:

Gratulerer 😄 Så gøy at vi er to som venter tvillinger 😄 Klarte de å se om de var eneggede eller toeggede? Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berlinerbolla
2 timer siden, sandra1989 skrev:

Jeg fikk litt brun utflod i går og fikk panikk, bestilte privat ultralyd til i dag. Skal være 10 uker på vei. Håper alt er bra med den lille!!

Lykke til på ul. Håper alt står bra til med den lille 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen av dere som har fortalt om graviditeten til arbeidsgiver? Jeg tenker å vente til jeg er 13-14 uker...Ser ikke for meg at arbeidsgiver kommer til å bli så glad, jeg blir den fjerde kvinnen som skal ut i permisjon i løpet av sommeren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, lysis skrev:

Er det noen av dere som har fortalt om graviditeten til arbeidsgiver? Jeg tenker å vente til jeg er 13-14 uker...Ser ikke for meg at arbeidsgiver kommer til å bli så glad, jeg blir den fjerde kvinnen som skal ut i permisjon i løpet av sommeren :P

Ja, jeg fortalte det sist uke til mine to overordnede. Er bare i uke 8, men vi lagde fremdriftsplan frem mot jul og jeg hadde ikke samvittighet til å ikke si noe. De tok det helt fint da. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lysis skrev:

Er det noen av dere som har fortalt om graviditeten til arbeidsgiver? Jeg tenker å vente til jeg er 13-14 uker...Ser ikke for meg at arbeidsgiver kommer til å bli så glad, jeg blir den fjerde kvinnen som skal ut i permisjon i løpet av sommeren :P

Nei, har ikke fortalt det enda. Må innrømme det at jeg gruer meg litt, da hun kan være noget vanskelig🙈 

 

Men vi får bare håpe de tar det pent når vi forteller dem det. Slike ting er jo egentlig noe de må regne med når de har kvinnelige ansatte😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere nye her inne. Hurra for tvillinger og hele pakka.

 

Jeg skal på legesjekk i morra. Fikk litt brun utflod og ble engstelig.

Ellers er jeg veldig sliten om dagen. I kveld hadde jeg planlagt trening, men tror jeg må prioritere sofaen i stedet 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...