Gå til innhold

Skravletråd september/oktober 2017


lysis

Anbefalte innlegg

Gjest Berlinerbolla
3 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Jubler over å ha vært å sett en perfekt liten klump med ekte kjærlighet på ultralyd i dag med et hjerte som dunket<3 Jeg ble satt frem med 2 dager, så 7 uker var lille klumpen i magen. Vi er lettet og så glade begge to, mannen ble helt vill etterpå:)

Å så kjekt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Jubler over å ha vært å sett en perfekt liten klump med ekte kjærlighet på ultralyd i dag med et hjerte som dunket<3 Jeg ble satt frem med 2 dager, så 7 uker var lille klumpen i magen. Vi er lettet og så glade begge to, mannen ble helt vill etterpå:)

Så herlig! ❤ Håper det går like fint på min ul om fire uker 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fuerza skrev:

Så herlig! ❤ Håper det går like fint på min ul om fire uker 😊

Ja💕 krysser fingrene for oss alle blir værende her inne helt frem til sept/okt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Jubler over å ha vært å sett en perfekt liten klump med ekte kjærlighet på ultralyd i dag med et hjerte som dunket<3 Jeg ble satt frem med 2 dager, så 7 uker var lille klumpen i magen. Vi er lettet og så glade begge to, mannen ble helt vill etterpå:)

Gratulerer!!!! :mynona:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frk.Sanna skrev:

Jubler over å ha vært å sett en perfekt liten klump med ekte kjærlighet på ultralyd i dag med et hjerte som dunket<3 Jeg ble satt frem med 2 dager, så 7 uker var lille klumpen i magen. Vi er lettet og så glade begge to, mannen ble helt vill etterpå:)

Så herlig ❤ gratulerer! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vel ratt melde meg inn her jeg og, 9+2 idag, og termin 7.september om mine beregninger stemmer.:yvonne:

Blir 2 barnet, så spent på hvordan overgangen kommer til å bli. Eldstemann er da 2,5 år når baby kommer. 

 

Var hos lege tidlig i uke 8, og tok ultralyd, men han kunne ikke høre noe hjertelyd da, kommer  nok til å reise tilbake før OUL☺

 

Ømme og hovne bryster, noe kvalme og veldig sliten er symptomene jeg har hatt så langt. Føler jeg stapper i meg hele tiden for å unngå kvalmen:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bolla* skrev:

Får vel ratt melde meg inn her jeg og, 9+2 idag, og termin 7.september om mine beregninger stemmer.:yvonne:

Blir 2 barnet, så spent på hvordan overgangen kommer til å bli. Eldstemann er da 2,5 år når baby kommer. 

 

Var hos lege tidlig i uke 8, og tok ultralyd, men han kunne ikke høre noe hjertelyd da, kommer  nok til å reise tilbake før OUL☺

 

Ømme og hovne bryster, noe kvalme og veldig sliten er symptomene jeg har hatt så langt. Føler jeg stapper i meg hele tiden for å unngå kvalmen:fnise:

Gratulerer😀 Dere så vel noe og at hjerte slo i uke 8?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frk.Sanna skrev:

Gratulerer😀 Dere så vel noe og at hjerte slo i uke 8?

Takk 😄 

Så embryoet, og alt var som det skulle. Men hørte ikke hjertelyd, så tenker å få time om noen uker for å se da. Forhåpentligvis hører vi hjertelyden også😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bolla* skrev:

Takk 😄 

Så embryoet, og alt var som det skulle. Men hørte ikke hjertelyd, så tenker å få time om noen uker for å se da. Forhåpentligvis hører vi hjertelyden også😊

Så bra, men det jeg lurte på var om dere så hjerte du mente? Vi så det, men hørte det ikke på mandag og jeg var da 7-+0.☺

Endret av frk.Sanna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, February 01, 2017 den 18.58, frk.Sanna skrev:

Så bra, men det jeg lurte på var om dere så hjerte du mente? Vi så det, men hørte det ikke på mandag og jeg var da 7-+0.☺

Tror faktisk ikke han så hjertet, men ellers var det som det skulle være. Jeg aner ikke hvor god erfaring han har med ul-apparater osv da jeg akkurat har bytta fastlege🤔😅 

Edit; som han sa da, så var det ikke sikkert han var i stand til å kunne se/høre hjertet før uke 9, så da er det ikke sikkert han har så god erfaring 🤔

Må prøve å få til en time til hos han om noen uker.

Endret av Bolla*
Tilleggsinfo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastleger har nok ikke like gode ul-apparater, eller like god erfaring som de som hovedsakelig jobber med å ta ultralyd ( vet ikke hvilken yrkestittel ultralyd eksperter har :P ) 

du skal kunne se hjertet fra uke 6 tror jeg, men hvis han hadde et gammelt apparat, eller ikke var så vandt til å se på små embryo så er det ikke rart han ikke så det :)

min fastlege har ikke ul :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Bolla* skrev:

Tror faktisk ikke han så hjertet, men ellers var det som det skulle være. Jeg aner ikke hvor god erfaring han har med ul-apparater osv da jeg akkurat har bytta fastlege🤔😅 

Edit; som han sa da, så var det ikke sikkert han var i stand til å kunne se/høre hjertet før uke 9, så da er det ikke sikkert han har så god erfaring 🤔

Må prøve å få til en time til hos han om noen uker.

Tror ikke jeg hadde tatt UL flere ganger hos den legen i fare for å bli unødvendig bekymret, for på den tiden skal man klare se hjerte😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Plass til en til her inne?

Jeg testet positiv i dag. Fortsatt tidlig da, bare 4+2, med foreløpig termin 14.10.

Barn nummer to, så er liksom ikke tid til å sette seg ned å fundere så mye over hva som har skjedd. Er full fres hele tida 😂

Ikke merket særlig symptomer, annet enn at jeg er ganske trøtt og blir fortere sliten. Men det kan også være fordi jeg har hanglet litt den siste uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, frk.Sanna skrev:

Tror ikke jeg hadde tatt UL flere ganger hos den legen i fare for å bli unødvendig bekymret, for på den tiden skal man klare se hjerte😊

Ble vel egentlig ikke unødvendig bekymret, men tenker som lysis skrev her, at om han ikke er vandt til så små embryo, eller var et gammelt apparat, så kan det være grunnen. Han ga meg ingen følelse på at jeg bør være bekymret iallefall 😊 

 

Skal til jordmor neste uke, så da får jeg høre hva hun sier 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, PositivPessimist skrev:

Hei! 

Plass til en til her inne?

Jeg testet positiv i dag. Fortsatt tidlig da, bare 4+2, med foreløpig termin 14.10.

Barn nummer to, så er liksom ikke tid til å sette seg ned å fundere så mye over hva som har skjedd. Er full fres hele tida 😂

Ikke merket særlig symptomer, annet enn at jeg er ganske trøtt og blir fortere sliten. Men det kan også være fordi jeg har hanglet litt den siste uka.

Så spennende, gratulerer 😊 

Kan jeg spørre hvor gammel eldste er, eller blir når baby kommer? 

Jeg er så spent på hvordan overgangen der blir, man hører jo gjerne mye rart😅 

 

Håper formen din tar seg opp igjen  fort, men må vel helst regne med å være sliten ei periode nå🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minsten vil være 2 år og 4 måneder når den nye ankommer.

veldig spent på overgangen, men tror egentlig det går bare fint. Han elsker babyer han lille 😉

Spørs om saken blir en annen når han må dele mamma og pappa da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PositivPessimist skrev:

Minsten vil være 2 år og 4 måneder når den nye ankommer.

veldig spent på overgangen, men tror egentlig det går bare fint. Han elsker babyer han lille 😉

Spørs om saken blir en annen når han må dele mamma og pappa da 😂

Jeg fikk nr 2 da jenta mi var 2 år og det gikk kjempefint, Nr 3 fikk jeg når nr 2 var 20 mnd og jeg merket stor forskjell på han og jenta som var 2 år. Det går seg til og som oftes veldig bra i den alderen der😊

Endret av frk.Sanna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Bolla* skrev:

Ble vel egentlig ikke unødvendig bekymret, men tenker som lysis skrev her, at om han ikke er vandt til så små embryo, eller var et gammelt apparat, så kan det være grunnen. Han ga meg ingen følelse på at jeg bør være bekymret iallefall 😊 

 

Skal til jordmor neste uke, så da får jeg høre hva hun sier 😊

Så bra du har roen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...