BeverTramp Skrevet 25. oktober 2015 #1781 Skrevet 25. oktober 2015 Hun høres ut til å ha særs dårlig kondis på snap? Med mindre hun har spurtet noen intervaller akkurat da? Stusset også på det. Voldsom tung pust på henne
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 25. oktober 2015 #1782 Skrevet 25. oktober 2015 Hun høres ut til å ha særs dårlig kondis på snap? Med mindre hun har spurtet noen intervaller akkurat da? Hva heter hun på snap? Blir så nysgjerrig
BeverTramp Skrevet 25. oktober 2015 #1783 Skrevet 25. oktober 2015 Hva heter hun på snap? Blir så nysgjerrig Helenedrage
Gjest Tapet Skrevet 25. oktober 2015 #1784 Skrevet 25. oktober 2015 Og akkurat i det jeg tenkte at desperasjonen hadde nådd nye høyder så begynner hun å fronte PYRAMIDESPILL-produkter på bloggen sin. Er det virkelig så dårlig lønn som PT? "jeg har tidligere vært skeptisk, men da en god venninne av meg utnyttet vennskapet vårt, da er det tydeligvis helt greit".
Fralle Skrevet 25. oktober 2015 #1785 Skrevet 25. oktober 2015 Og akkurat i det jeg tenkte at desperasjonen hadde nådd nye høyder så begynner hun å fronte PYRAMIDESPILL-produkter på bloggen sin. Er det virkelig så dårlig lønn som PT? "jeg har tidligere vært skeptisk, men da en god venninne av meg utnyttet vennskapet vårt, da er det tydeligvis helt greit". Jeg håpet at det ikke var Forever Living i hvert fall... Sprer seg overalt virker det som! 1
Cavatina Skrevet 25. oktober 2015 #1786 Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Jeg håpet at det ikke var Forever Living i hvert fall... Sprer seg overalt virker det som! Endret 26. oktober 2015 av Cornucopia 2
stikkontakt Skrevet 25. oktober 2015 #1787 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg håpet at det ikke var Forever Living i hvert fall... Sprer seg overalt virker det som! Å joda! Er Forever vettu 2
Gjest Tapet Skrevet 26. oktober 2015 #1789 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Det blir pinligere, skjønner dere. På facebooksiden hennes og innlegget om Argi+ kom det selvfølgelig en rekke med påfallende positive kommentarer på veldig kort tid, eller som jeg liker å kalle dem: "Husmor-PR-laget". Disse dukker "tilfeldigvis" opp alle steder produkter fra Forever Living diskuteres for å fortelle om hvor fantastisk herlige alle produktene er. Så jeg sjekket ut dem som hadde lagt inn kommentarene. Så og si alle var tilknyttet Forever living på en eller annen måte. Flere av dem var også forhandlere selv. Det har helt garantert blitt postet i en eller annen lukket gruppe på Facebook slik at det skal strømme til med kommentarer til posten. Skjønner hun ikke selv hvor uprofesjonelt dette er? Her kan dere se hva jeg snakker om: http://imgur.com/lyvo9Xa Endret 26. oktober 2015 av Tapet
Butternut Skrevet 26. oktober 2015 #1790 Skrevet 26. oktober 2015 Det blir pinligere, skjønner dere. På facebooksiden hennes og innlegget om Argi+ kom det selvfølgelig en rekke med påfallende positive kommentarer på veldig kort tid, eller som jeg liker å kalle dem: "Husmor-PR-laget". Disse dukker "tilfeldigvis" opp alle steder produkter fra Forever Living diskuteres for å fortelle om hvor fantastisk herlige alle produktene er. Så jeg sjekket ut dem som hadde lagt inn kommentarene. Så og si alle var tilknyttet Forever living på en eller annen måte. Flere av dem var også forhandlere selv. Det har helt garantert blitt postet i en eller annen lukket gruppe på Facebook slik at det skal strømme til med kommentarer til posten. Skjønner hun ikke selv hvor uprofesjonelt dette er? Her kan dere se hva jeg snakker om: http://imgur.com/lyvo9Xa Uff, jeg så plutselig for meg overskrifter i en rekke livsstilmagasiner om Helene som går på Argi+ og gikk ned 60 kg.. 1
lilla_orkide Skrevet 26. oktober 2015 #1791 Skrevet 26. oktober 2015 Litt off topic, men hadde det enda smakt godt! Husker jeg var med frivillig på FL party engang, da fikk jeg smake Argi+, smakte så forferdelig at jeg ikke klarte å drikke det opp... Men i hvert fall, hun som holdt partyet kunne love et race av energi, det ville ta helt av i kroppen min, kun etter 1 glass! Placebo fungerer ikke så godt på meg... 2
Fortunatus Skrevet 26. oktober 2015 #1792 Skrevet 26. oktober 2015 Men hun har jo prøvd noe annet en annen gang? Der slaktet hun vel produktet mht smak/farge, kan jo være dette blir det samme. Men merkelig hvor mange som lovpriser dette produktet..
hippyskippy Skrevet 26. oktober 2015 #1793 Skrevet 26. oktober 2015 Jævla Forever Living. Jeg orker ikke mer prat om det! 7
Nutz Skrevet 26. oktober 2015 #1794 Skrevet 26. oktober 2015 Fant dette i dag, her sier hun at hun har gått opp igjen 20 kghttp://fitnessbloggen.no/helene-drage-vektnedgang-vektoppgang-skjedde/ 1
Charmander Skrevet 26. oktober 2015 #1795 Skrevet 26. oktober 2015 Forstår ikke hvordan hun kan jobbe som PT og få folk til å endre livsstil når hun ikke engang selv klarer det. Det blir som å spørre en jomfru om sex-tips, man gjør jo bare ikke det. 2
lilla_orkide Skrevet 26. oktober 2015 #1796 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg kan ikke forstå hvordan og hvorfor media er med på fronte HD som et sunt forbilde. Hun er helseskadelig overvektig, og det kommer aldri til å bli sunt! Uansett så håper jeg det ordner seg for henne nå, det beste hadde kanskje vært å bruke mindre tid på sosiale medier og mer kvalitetstid på seg selv. 4
stikkontakt Skrevet 26. oktober 2015 #1797 Skrevet 26. oktober 2015 Kanskje hun kan spørre denne bloggeren om tips og råd: http://supporterfrue.blogg.no/1445626264_2_mneders_mellomrom_e.html#comment 1
Gjest Tapet Skrevet 26. oktober 2015 #1798 Skrevet 26. oktober 2015 Fant dette i dag, her sier hun at hun har gått opp igjen 20 kghttp://fitnessbloggen.no/helene-drage-vektnedgang-vektoppgang-skjedde/ Fornuftig tilnærming, og rent sett bort ifra at "artikkelen", i likhet med alle andre tekster hun har laget inneholder den omtrent tre ganger så mange ord som den hadde behøvd, er den jo grei nok. Hun gikk ned i vekt, og gikk opp igjen. Det var ikke spesielt gøy, og hun vil gjerne ned igjen i vekt (slik jeg leser det). Hun har ikke denne tviholdingen på at "nå er jeg sunnere enn noensinne" heller, noe som åpenbart ville vært løgn i og med at det aldri er sunt å være sykelig overvektig. Til å være henne vil jeg si det er en terningkast fire.
Gjest gundagrynte Skrevet 26. oktober 2015 #1799 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Fornuftig tilnærming, og rent sett bort ifra at "artikkelen", i likhet med alle andre tekster hun har laget inneholder den omtrent tre ganger så mange ord som den hadde behøvd, er den jo grei nok. Hun gikk ned i vekt, og gikk opp igjen. Det var ikke spesielt gøy, og hun vil gjerne ned igjen i vekt (slik jeg leser det). Hun har ikke denne tviholdingen på at "nå er jeg sunnere enn noensinne" heller, noe som åpenbart ville vært løgn i og med at det aldri er sunt å være sykelig overvektig. Til å være henne vil jeg si det er en terningkast fire. ..og pussig nok kom det innlegget da det har blitt diskutert her at hun hadde tjent på å være ærlig og stå for at hun har gått opp i vekt...men hun leser jo aldri her inne så.....Men media klarer vel å fremstille det denne gangen også som en suksesshistorie...at hun innrømmer i all offentlighet at hun la på seg etter vektnedgang....For det virker som om det er det essensielle her..at hele verden klapper henne på skuldern og roser henne fordi hun er flink jente som klarer å gå ned i vekt...At hun berømmer seg selv og går ned i vekt for egen del er tydeligvis ikke nok. Endret 26. oktober 2015 av gundagrynte
JennyL Skrevet 26. oktober 2015 #1800 Skrevet 26. oktober 2015 Herregud, det må være tungt å veie så mye i forhold til høyden hennes! Jeg er noen cm høyere enn henne, og har etter en periode med skader gått opp noen kilo fra matchvekt og veier nå 73 kg. Jeg synes DET er tungt og kjenner det veldig! Hun må jo slite noe veldig f eks m knærne!
Fremhevede innlegg