Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow.. syke kommentarer fra HD hos flotte kristine!!!

• Liker 4
Skrevet

Printscreena det før i dag...... Sykeste jeg har lest på lenge nemlig! :sjokkert:

Herregud, det må du få lagt ut sted! SoMe gruppa eller noe! Det burde alle lese! Fy søren!

Skrevet

Noen burde tipse VG om denne bloggeren og denne netthetsen hun selv pådriver, også utøya innlegget.

• Liker 6
Gjest gundagrynte
Skrevet (endret)

Noen burde tipse VG om denne bloggeren og denne netthetsen hun selv pådriver, også utøya innlegget.

Bare så synd at hun har bedrevet aktiv sletting av samtlige innlegg som folk her har reagert på...

Endret av gundagrynte
Skrevet

Bare så synd at hun har bedrevet aktiv sletting av samtlige innlegg som folk her har reagert på...

Ser flere har tatt printscreen

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Hmmm ... det eneste jeg kan si om Helene Drage er at hun er uforDRAGElig. 

Gjest hulderjenta
Skrevet

Finnes som bufret versjon enn så lenge.

Skrevet

Ja, synes det trollet som ble valgt til henne ikke akkurat samsvarer med tidligere utbrudd, spesielt mot denne stakkars bloggeren.. når hun i tillegg sier at hun ikke synes folk på sin egen størrelse er noe særlig, er det jo virkelig tåpelig hvordan hun har snudd helt på flisa og nå er med i en kampanje for å motsi folk som en selv!!! Men jeg må nå si jeg liker denne nye versjonen mye bedre.

• Liker 2
Gjest gundagrynte
Skrevet (endret)

Ja, synes det trollet som ble valgt til henne ikke akkurat samsvarer med tidligere utbrudd, spesielt mot denne stakkars bloggeren.. når hun i tillegg sier at hun ikke synes folk på sin egen størrelse er noe særlig, er det jo virkelig tåpelig hvordan hun har snudd helt på flisa og nå er med i en kampanje for å motsi folk som en selv!!! Men jeg må nå si jeg liker denne nye versjonen mye bedre.

Hun må gjerne prøve å overbevise seg selv og andre om at hun er et nytt og bedre menneske...Det som avslører henne er måten hun reagerer på i diskusjoner og den manglende evnen til å ta kritikk, konstruktiv f.eks...innlegg slettes over en lav sko og det hun sier og hva hun gjør samsvarer ikke. Og sånn har hun vært helt siden hun startet å blogge.

Folk blir kastet ut av gruppa fordi de ikke hyller henne...og kùn henne...dèt sier jo absolutt alt...

Endret av gundagrynte
Gjest GlutenBlaster
Skrevet

Jeg kan garantere deg at det er latterlig irrelevant for VG om en blogger som Helene har skrevet usympatiske innlegg, det er det så mange andre som gjør. Personlig måtte jeg bare få blåst ut litt damp siden jeg synes det er så provoserende at folk som holder på sånn fremstiller seg selv som ofre i mediene, og i tillegg av alle ting brukes til å fronte anti-mobbekampanjer. Om noen burde gjøres oppmerksom på det er det vel først og fremst Kari Traa selv.

Uansett, med mindre Helene har planer om å slette alle elektroniske spor etter seg på hele internett (den gamle bloggen er jo fjernet fra jordens overflate, og med tanke på innholdet er ikke det så rart) så kan man sitte og trekke frem 5-6 sånne usympatiske og usjarmerende innlegg og utbrudd hver eneste dag i flere uker. Og når det tross alt står så dårlig til, er det ironisk at hun skal stikke seg så langt frem som en spydspiss i kampen for å være greie mot hverandre på internett.

Skrevet

Jeg får ikke åpnet alle sidene som er linket til her (siden jeg smugleser KG på jobb  :plystre: )  Kan det Utøyainnlegget klistres inn i et innlegg her så jeg kan få være med å lese og bli forbanna også? 

Vennligst  :blomst:

Skrevet (endret)

Jeg kan garantere deg at det er latterlig irrelevant for VG om en blogger som Helene har skrevet usympatiske innlegg, det er det så mange andre som gjør. Personlig måtte jeg bare få blåst ut litt damp siden jeg synes det er så provoserende at folk som holder på sånn fremstiller seg selv som ofre i mediene, og i tillegg av alle ting brukes til å fronte anti-mobbekampanjer. Om noen burde gjøres oppmerksom på det er det vel først og fremst Kari Traa selv.

Uansett, med mindre Helene har planer om å slette alle elektroniske spor etter seg på hele internett (den gamle bloggen er jo fjernet fra jordens overflate, og med tanke på innholdet er ikke det så rart) så kan man sitte og trekke frem 5-6 sånne usympatiske og usjarmerende innlegg og utbrudd hver eneste dag i flere uker. Og når det tross alt står så dårlig til, er det ironisk at hun skal stikke seg så langt frem som en spydspiss i kampen for å være greie mot hverandre på internett.

Mitt poeng var vel at HD er jo et av de største nettrollene selv, og at det burde se dagens lys nå som hun ironisk nok er med i en kampanje om nettroll. I tillegg synes jeg det er feil av VG å fronte en person som så til de grader tråkker på Utøya ofrene... Ting burde frem i lyset, hun kan slette og gjemme seg så mye hun vil, folk har tatt printscreen og de hetsende kommentarene hennes ligger ute på nett. Kan ikke snu nå. Vg har frontet henne flere ganger, de burde kanskje få opp øya for hva slags person de har fronta uansett om det blir noe oppslag eller ikke....

Endret av Bootybuilder
  • Liker 2
Gjest GlutenBlaster
Skrevet

Jeg får ikke åpnet alle sidene som er linket til her (siden jeg smugleser KG på jobb  :plystre: )  Kan det Utøyainnlegget klistres inn i et innlegg her så jeg kan få være med å lese og bli forbanna også? 

Det er mot reglene på forumet å klippe og lime fra blogger.

Skrevet (endret)

Det er mot reglene på forumet å klippe og lime fra blogger.

Søren og.

Endret av slutt
Skrevet

Det første innlegget hennes om Utøya er sletta for lengst, oppfølgings posten ble sletta for to dager siden så den kan man fortsatt hente tilbake; http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:voolEIA0gjMJ:www.helenedrage.com/skal-man-la-vaere-a-skrive-om-visse-meninger/+&cd=1&hl=no&ct=clnk&gl=no

Skrevet

Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner samt. svar til dette.

- Pavilion, mod

Gjest hulderjenta
Skrevet

En annen som reagerte på "storforlangende terrorofre" og den usmaklige omtalen av dem. 

Her er forøvrig "unnskyldningen" (helt nederst) hun postet etter Utøya-innleggt. Også slettet fra bloggen i ettertid, men internett har jo godt minne....

Gjest gundagrynte
Skrevet

Noen burde seriøst tipse en avis :P

...eller Kari Traa...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...