Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, flott gjort av Helene å skrive et innlegg om dumping av dyr i ferien. Jeg oppfordrer alle som kan til å adoptere et dyr!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hva poenget med å presisere at hold-in klær ikke er hold-in. Noen som kan forklare hva dette er for slangs klær?

ref singlet på bildet, samt at hun skriver om thights under skjørtet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Lurer på hva poenget med å presisere at hold-in klær ikke er hold-in. Noen som kan forklare hva dette er for slangs klær?

ref singlet på bildet, samt at hun skriver om thights under skjørtet.

Tights under skjørtet er vel for å hindre lårgnissing, ikke for hold in?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver: 

"Jeg bruker en shapeshorts som former (det er ikke en hold-in) og den får vi inn på Zizzi igjen i slutten av måneden. Den er forøvrig i samme materialet som shape toppen jeg også har på meg i dette antrekket."

Prøvde å finne noe om disse "shape" klærne på  Zizzi men...

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, neiognei skrev:

Tights under skjørtet er vel for å hindre lårgnissing, ikke for hold in?

Er vel mer for at lårene ikke skal hviske og tiske, og klemme hverandre ❤

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt som har stretch, har hold-in effekt, så det stemmer ikke det hun sier. Jeg hadde brukt det samme om jeg var henne. Regner med hun er lei av alle spørsmålene at hun er hyklerisk fordi hun sier at folk må være stolt av seg selv uansett. Hvem vil ikke se best mulig ut? Det eneste jeg tenker, er at det må bli fryktelig klamt om sommeren.

Endret av Miranda16
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder
3 minutter siden, Miranda16 skrev:

Alt som har stretch, har hold-in effekt, så det stemmer ikke det hun sier. Jeg hadde brukt det samme om jeg var henne. Regner med hun er lei av alle spørsmålene at hun er hyklerisk fordi hun sier at folk må være stolt av seg selv uansett. Hvem vil ikke se best mulig ut? Det eneste jeg tenker, er at det må bli fryktelig klamt om sommeren.

Man overlever fint litt klamhet fremfor åpne, blødende gnagsår mellom beina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, eksiltronder skrev:

Man overlever fint litt klamhet fremfor åpne, blødende gnagsår mellom beina :P

Om lårene hvisker, tisker, koser og klemmer så mye at det blir blødende gnagsår, så bør eieren av koselårene prøve å gjøre noe med lårene sine :( 

En utdannet PT og kostholdsveileder har alle forutsetninger for å vite hva som må til. Og det handler ikke om sexy, vaskebrett eller kroppshysteri, det handler om helse, smerter, plager og direkte konsekvenser av overvekten sin :( 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marthe75 skrev:

Om lårene hvisker, tisker, koser og klemmer så mye at det blir blødende gnagsår, så bør eieren av koselårene prøve å gjøre noe med lårene sine :( 

En utdannet PT og kostholdsveileder har alle forutsetninger for å vite hva som må til. Og det handler ikke om sexy, vaskebrett eller kroppshysteri, det handler om helse, smerter, plager og direkte konsekvenser av overvekten sin :( 

Akkurat som thigh gap, har gnissende lår lite med vekt å gjøre. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marthe75 skrev:

Om lårene hvisker, tisker, koser og klemmer så mye at det blir blødende gnagsår, så bør eieren av koselårene prøve å gjøre noe med lårene sine :( 

En utdannet PT og kostholdsveileder har alle forutsetninger for å vite hva som må til. Og det handler ikke om sexy, vaskebrett eller kroppshysteri, det handler om helse, smerter, plager og direkte konsekvenser av overvekten sin :( 

Jeg er nå normalvektig, men jeg har typisk timeglassfigur noe som vil si at låra gnisser noe. Om jeg skal gå en lang varm dag i skjørt er det veldig greit med noe under, det blir klammere uten for å si det sånn!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosalie skrev:

Akkurat som thigh gap, har gnissende lår lite med vekt å gjøre. 

Når jeg var tenåring og veide 50 kg på 170 cm høyde hadde jeg fortsatt gnisselår ;)
Bare sånn jeg og mange andre er formet, uansett overvekt eller ei (y)

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder
2 timer siden, Marthe75 skrev:

Om lårene hvisker, tisker, koser og klemmer så mye at det blir blødende gnagsår, så bør eieren av koselårene prøve å gjøre noe med lårene sine :( 

En utdannet PT og kostholdsveileder har alle forutsetninger for å vite hva som må til. Og det handler ikke om sexy, vaskebrett eller kroppshysteri, det handler om helse, smerter, plager og direkte konsekvenser av overvekten sin :( 

Jepp. Selvfølgelig må man endre kroppen sin, i stedet for å ta på et plagg som forebygger. Den største dødssynden her i verden er nemlig å være tjukk, at jeg kunne glemme det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Meadows skrev:

Når jeg var tenåring og veide 50 kg på 170 cm høyde hadde jeg fortsatt gnisselår ;)
Bare sånn jeg og mange andre er formet, uansett overvekt eller ei (y)

Ja, eneste gangen jeg ikke har hatt gnisselår etter at jeg begynte å få former var da jeg var så undervektig at jeg mistet mensen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva hun prøver på, bagatellisere overvekten ved å finne på søte og morsomme uttrykk..i get it. Men hvis hun bare skjønte at hun trenger jo ikke om å bli tynn med sixpack og sprettrumpe. En bmi innenfor normalen er faktisk helt greit det også. Jeg husker hvor motiverende hun var for noen år siden, skulle ønske hun fant tilbake til den gleden:) 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic
På 7.7.2017 den 16.30, Ansjosen skrev:

Dette med å spise for lite tror jeg er en sånn mistforstått holdning mange av oss har. Vi spiser for lite, men det vi får i oss for lite av er næring ikke kalorier. Når man så begynner på en slankekur så føler man at man ikke gjør annet enn å spise, fordi man spiser bra mat og får i seg nok næring (noe som gjør at man ikke er sulten, en sjokolade er svært mange kalorier, men holder deg ikke mett lenge og gir deg svært lite nyttig næring).

Tilbake til bloggen; Jeg tenker det er kjekt at hun deler at det er helt fint å leie. Og jeg skal innrømme at det er den ene gangen jeg forstår at hun har litt såre tær. Det er jo i Norge en sær holdning til dette med at du ikke er voksen før du har et stort boliglån. Og vi har noe som muligens kan vise seg å være en overdreven tro på at eiendom alltid vil være en bra investering.

 

Meget godt poeng!
Når HD i tillegg (og mange med henne), lar være å spise næringsrik, sunn mat, men heller dytter i seg barer, shaker, drikker, propuddinger o.l, så blir det bare feil. Hvorfor ikke spise mat i stedet for barer, sukkerfritt godis og alt annet av måltidserstattere man får tak i? Man går ikke ned i vekt av å spise disse produktene, ei heller er det spesielt sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.7.2017 den 11.55, Miranda16 skrev:

Alt som har stretch, har hold-in effekt, så det stemmer ikke det hun sier. Jeg hadde brukt det samme om jeg var henne. Regner med hun er lei av alle spørsmålene at hun er hyklerisk fordi hun sier at folk må være stolt av seg selv uansett. Hvem vil ikke se best mulig ut? Det eneste jeg tenker, er at det må bli fryktelig klamt om sommeren.

Mine lår er også utrolig gode venner, og det hjelper med en sykkelshorts under enn å måtte gå å bredbent bortover. I verste fall store, åpne og blødende sår! Forfriskende at hun kommer med tips om dette, det angår faktisk en god del av befolkningen. Kanskje ikke deg, men men. Noen har innovrervte hofter andre ikke...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2017 den 11.55, Miranda16 skrev:

Alt som har stretch, har hold-in effekt, så det stemmer ikke det hun sier. Jeg hadde brukt det samme om jeg var henne. Regner med hun er lei av alle spørsmålene at hun er hyklerisk fordi hun sier at folk må være stolt av seg selv uansett. Hvem vil ikke se best mulig ut? Det eneste jeg tenker, er at det må bli fryktelig klamt om sommeren.

Det blir ho ikke mer klamt med kort tights i mikrofiber under skjørt enn å ha på feks capribukse eller dongerishorts. 

Jeg elsker mine korte, sømløse mikrofibertights fra Zizzi, og vil aldri tilbake til da jeg brukte avklipte strømpebukser (som rullet seg opp på lårene) eller *grøss* korte bomullstights. Det sistnevnte var klamt, det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2017 den 12.51, Marthe75 skrev:

Om lårene hvisker, tisker, koser og klemmer så mye at det blir blødende gnagsår, så bør eieren av koselårene prøve å gjøre noe med lårene sine :( 

En utdannet PT og kostholdsveileder har alle forutsetninger for å vite hva som må til. Og det handler ikke om sexy, vaskebrett eller kroppshysteri, det handler om helse, smerter, plager og direkte konsekvenser av overvekten sin :( 

At du tror gnissende lår har noe med vekt å gjøre, sier alt om hvor lite du egentlig vet om dette tema. Educate yourself🙄

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2017 den 12.52, Rosalie skrev:

Akkurat som thigh gap, har gnissende lår lite med vekt å gjøre. 

👏🏼👏🏼👏🏼

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...