Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helene måtte gå opp en størrelse når hun skulle kjøpe seg ny shorts nå nylig. Før i verden ble hun lei seg over sånt, men ikke nå. Nå er størrelse bare et tall eller noe, og det viktigste er at hun er fabulous/awesome/smashing (fyll inn det som passer). Altså, hvis dette kun hadde dreid seg om det rent kosmetiske kan jeg glatt være enig med henne. Hun er jo søt og blid som bare det. Men, er det så enkelt da? Dette dreier seg om en stadig økende overvekt, og hun selv virker ikke å reflektere i det hele tatt hva dette gjør med helsa hennes. Da er det ikke bare å ta på seg sterke farger og put a smile on it, syns jeg. Har selv ei venninne som har lagt kraftig på seg. Når er det lov å melde sin bekymring, eller skal jeg bare hylle hennes awsomeness? Hun ER jo helt nydelig, men kroppen hennes sliter... 

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Gjest Beatbox
Skrevet
15 minutter siden, rebella81 skrev:

Helene måtte gå opp en størrelse når hun skulle kjøpe seg ny shorts nå nylig. Før i verden ble hun lei seg over sånt, men ikke nå. Nå er størrelse bare et tall eller noe, og det viktigste er at hun er fabulous/awesome/smashing (fyll inn det som passer). Altså, hvis dette kun hadde dreid seg om det rent kosmetiske kan jeg glatt være enig med henne. Hun er jo søt og blid som bare det. Men, er det så enkelt da? Dette dreier seg om en stadig økende overvekt, og hun selv virker ikke å reflektere i det hele tatt hva dette gjør med helsa hennes. Da er det ikke bare å ta på seg sterke farger og put a smile on it, syns jeg. Har selv ei venninne som har lagt kraftig på seg. Når er det lov å melde sin bekymring, eller skal jeg bare hylle hennes awsomeness? Hun ER jo helt nydelig, men kroppen hennes sliter... 

Når man ikke gidder/orker/vil forholde seg til realiteten, da leker man struts. Grav et passe stort hull i bakken, stikk hodet nedi og la verden seile sin egen sjø. Problem solved lizzm...:jepp: 

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring

- Pavilion, mod

Skrevet
På 2.7.2017 den 13.30, loffen skrev:

Sist jeg tittet, så må man opp i rundt 4,5 mill for 95kvm i Fr.Stad.
Skjønner jo at dere er oslofolk, som synes det er billig.
:icon_lol:

Man må ikke det, kommer litt ann på standaren man vil ha. Vi kjøpte 160kvm rekkehus til 2.1 for et år siden, men det er jo ikke knallmoderne og helt strøkent. Men er man villig til å male, bytte litt gulv, bruke en del kvelder på å oppgradere er det fint mulig å komme unna med litt billigere hus her i byn :) Forutsatt at alt teknisk, vann og de "dyre" rommene fungerer såklart :) 

• Liker 3
Skrevet

Synst ikke hun kledde det magebeltet på snap 🙊 

• Liker 7
Skrevet

Jeg har kritisert Helene mye, men synes faktisk hun så fin ut i olashortsen. 

Og uansett om hun ikke hadde kledd den, så har man lov til å gå i hva pokker man vil så lenge man ikke viser kjønnsorgan eller plagget har hakekorsprint e.l.

Nå skal det sies at jeg er 60 kg og vegrer meg for å gå i slike shortser,  men fint for henne at hun tør! 

• Liker 17
Skrevet
12 minutter siden, Rubella skrev:

Jeg har kritisert Helene mye, men synes faktisk hun så fin ut i olashortsen. 

Og uansett om hun ikke hadde kledd den, så har man lov til å gå i hva pokker man vil så lenge man ikke viser kjønnsorgan eller plagget har hakekorsprint e.l.

Nå skal det sies at jeg er 60 kg og vegrer meg for å gå i slike shortser,  men fint for henne at hun tør! 

Helt enig. Syns generelt hun er flink til å kle seg. Og ikke minst er hun en motvekt mot all fatshamingen i samfunnet. 

• Liker 12
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp

- Pavilion, mod

Gjest Ms. Daisy
Skrevet

Liker klesstilen til Helene Drage jeg da - hun er fresh i stilen og gjemmer seg ikke bort. Hvorfor skal man gjemme seg forresten? For å please andre?

Skrevet
7 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Liker klesstilen til Helene Drage jeg da - hun er fresh i stilen og gjemmer seg ikke bort. Hvorfor skal man gjemme seg forresten? For å please andre?

Helt enig! 

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, Rosalie skrev:

Helt enig. Syns generelt hun er flink til å kle seg. Og ikke minst er hun en motvekt mot all fatshamingen i samfunnet. 

Nja, ikke HELT enig der - hun presser seg ofte inn i for små plagg (sånn som 17.mai (?)-kjolen som kutta puppene i to på midten) og bruker plagg med lite flatterende passform. Men denne shortsen satt jo fint!

• Liker 14
Skrevet

Googlet opp gamle bilder, hun så strålende lykkelig ut! 

• Liker 5
Skrevet

Er der bare meg, eller ser stuen hennes ut som hvilket som helst annet IKEA hjem?

• Liker 4
Skrevet
23 minutter siden, Butternut skrev:

Er der bare meg, eller ser stuen hennes ut som hvilket som helst annet IKEA hjem?

Og?

Jeg synes de fleste hjem er ganske like jeg da..enten så er det alt i hvitt,"sølv",beige og rosa typ riviera maison/classic living eller så er det IKEA/Skeidar stil..hun har da ikke en interiørblogg?Eller bare MÅ du kritisere noe?

• Liker 21
Skrevet
42 minutter siden, Butternut skrev:

Hva slags stue synes du hun skulle hatt? Riviera maison? Mille moi? Skeidar? Bolia?

• Liker 10
Skrevet
På 6/28/2017 den 9.56, Maryan190686 skrev:

Jeg syns det er trist å se fornektelsen i blogginnlegga hennes. I det siste innlegget skriver ho at ho omtrent ikke spiser. Sitat: "Denne pausen derimot har jeg fremdeles hatt noenlunde kål på kostholdet (selv om jeg har spist litt for lite) og vært mye i bevegelse". Altså. Ho spiser ikke for lite. De absolutt færreste som er såpass overvektige, spiser for lite. Sorry. Hvis ho spiser kun to måltider på en dag, f eks frokost med 500-600 kalorier, og McDonalds eller thaimat (jmf snapchat) til middag, er dette mer enn nok kalorier per dag. Jeg snakker som tidligere overvektig selv. Du er nødt til å spise mindre. Glem treninga for nå. Jeg har selv gått ned fra 106 kg til 83 kilo med å kun spise mindre. Ingen proteinbarer elller rare energidrikker, kun vanlig mat i mindre mengder. Det er faktisk ikke så veldig komplisert. Vanskelig, ja, men komplisert er det ikke. 

:)

Joda man kan fint spise for lite selv om man er overvektig. 

Flott for deg ar du klarte det ,det er ikke alle det hjelper å spisemindre for.

• Liker 3
Gjest Beatbox
Skrevet
29 minutter siden, Orly skrev:

Joda man kan fint spise for lite selv om man er overvektig. 

Flott for deg ar du klarte det ,det er ikke alle det hjelper å spisemindre for.

Men det burde være litt til hjelp å være kostholdsveileder som selger kostholdsplaner...just sayin`..

Gjest Ine Trikat
Skrevet (endret)
På 7/3/2017 den 13.27, Cyrus skrev:

Jeg har ikke fulgt HD så lenge så jeg lurer på om noen av dere veteraner kan svare meg på dette:

Har den venstre hælen hennes noen gang vært i kontakt med gulvet?

Den foten har sikkert fått forkorta sener og sånn nå, så kanskje hun ikke klarer å sette den ned lenger!

Det skjedde med føttene til svigerinna mi som brukte høyhæla hele tida, men det blir jo litt rart på bare den ene foten kanskje...

Endret av Ine Trikat
Skrevet
1 time siden, Ine Trikat skrev:

Den foten har sikkert fått forkorta sener og sånn nå, så kanskje hun ikke klarer å sette den ned lenger!

Det skjedde med føttene til svigerinna mi som brukte høyhæla hele tida, men det blir jo litt rart på bare den ene foten kanskje...

Siden hun stort sett går i sneakers/flate sko, tror jeg nok ikke hun har noen problemer med forkortet akillessene. Man får jo ikke det bare fordi stort sett alle bildeposeringer innebærer at kun fotballene på samme fot berører bakken.

Skrevet
26 minutter siden, Rosalie skrev:

Siden hun stort sett går i sneakers/flate sko, tror jeg nok ikke hun har noen problemer med forkortet akillessene. Man får jo ikke det bare fordi stort sett alle bildeposeringer innebærer at kun fotballene på samme fot berører bakken.

YwgbT16.gif

• Liker 26
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...