Gå til innhold

Helene Drage

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest paramount

Pleier å være en klassisk indikator på folk som har vært lenge i fast forhold det der bare :fnise:

Ja vi har vært sammen i snart 12 år :) Av helsemessige årsaker har vi ikke lenger sex men vi har det veldig bra sammen. Trygghet og nærhet er det viktigste. Det å være der for hverandre og behandle hverandre med respekt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nærmer seg overeksponering mener jeg...Reagerte på at det sto at hun ikke var glad i idrett, men nå er det hun som påberoper seg å ha vært norgesmester i slow-dance og tidligere konkurransesvømmer...

Jeg stusset på det samme :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun nå klarer å ta tak i vekten og holde den stabil, så vil hun nok ha mye lettere for å få kunder. Hvis man vil gå ned i vekt er det gjerne mer attraktivt å velge en trener som selv har slitt med overvekt og klart å gå ned, enn en som aldri har kjent vektproblemer på kroppen.

Hadde dog hatt litt problemer med en overvektig PT, uansett hva som lå bak overvekten. Man kjøper en tjeneste og vil da være sikker på at PT'en vet hva h*n snakker om.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Hvis hun nå klarer å ta tak i vekten og holde den stabil, så vil hun nok ha mye lettere for å få kunder. Hvis man vil gå ned i vekt er det gjerne mer attraktivt å velge en trener som selv har slitt med overvekt og klart å gå ned, enn en som aldri har kjent vektproblemer på kroppen.

Hadde dog hatt litt problemer med en overvektig PT, uansett hva som lå bak overvekten. Man kjøper en tjeneste og vil da være sikker på at PT'en vet hva h*n snakker om.

WORD...som man sier på godt norsk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da fint formidle kunnskap uten å nødvendigvis klare det selv? Trenere på topp nivå synes jeg er ett godt eksempel. De som de trener er nok utrolig mye flinkere enn dem i utøvelsen, men selvom treneren ikke klarer å gjennomføre det selv betyr ikke at han/ho ikke innehar og klarer å formidle kunnskapen som er nødvendig. Til og med Magnus Carlsen har "trenere", betyr ikke at de er flinkere enn han i en sjakk turnering. Om ho er en god PT aner jeg ikke, men synes ikke vekten er det som taler imot!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest paramount

Man kan da fint formidle kunnskap uten å nødvendigvis klare det selv? Trenere på topp nivå synes jeg er ett godt eksempel. De som de trener er nok utrolig mye flinkere enn dem i utøvelsen, men selvom treneren ikke klarer å gjennomføre det selv betyr ikke at han/ho ikke innehar og klarer å formidle kunnskapen som er nødvendig. Til og med Magnus Carlsen har "trenere", betyr ikke at de er flinkere enn han i en sjakk turnering. Om ho er en god PT aner jeg ikke, men synes ikke vekten er det som taler imot!

Nå er det vel akkurat vekten som viser hva slags forhold man har til seg selv og sin egen kropp....unntaket er ved sykdom....Hadde jeg visst at min PT hadde trent såpass mye i 4 år som det hun påstår at hun gjør...og ikke hadde sett mer definert og trent ut...da sier det ganske mye egentlig. Jeg personlig hadde ikke funnet det motiverende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
Gjest paramount

Til å være en som påstår at hun ikke leser på forum om seg selv så er det litt påfallende at dette innlegget kom rett etter diskusjonen her på KG http://www.helenedrage.com/ingen-sixpack-men-fremdeles-mer-enn-god-nok

Flere sånne innlegg som kommer merkelig nok rett etter en eller annen diskusjon/kommentar...Men hun leser jo ikke her selv så da er det vel rapporter fra venner og spioner da :)

Er det Ebenezer Scrooge som hacket bloggen hennes mon tro...??

Endret av paramount
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg synes det er moro å følge med på henne når hun går ned i vekt. Ser det nyeste hun skal holde på med er et nytt nettsted med forum hvor det skal koste penger å være medlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Må innrømme at jeg synes det er moro å følge med på henne når hun går ned i vekt. Ser det nyeste hun skal holde på med er et nytt nettsted med forum hvor det skal koste penger å være medlem.

Hvor lenge siden er det hun faktisk har gått ned i vekt? Ikke for å være slem men jeg syns hun blir større og større....Hun har flere ganger sagt at hun *brenner for å hjelpe overvektige*.....og det er derfor det skal koste å være med på det nettstedet?? Og blir det slik som det er på Team Helene Drage siden så blir vel medlemmene kneblet verbalt der også...

Endret av paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...