Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Hjärtat skrev:

Jada, i forhold til å promotere sunnhet og balanse er dette helt ute på vidda. Men nå dreier jo bloggen seg om litt mer enn det, og hun er jo tross alt "ambassadør" for en undertøyskjede. ;-) ;-) ;-)

Mener bare at så vemmelig er det ikke å se et par pupper i bh, på en snapkonto du faktisk frivillig har valgt å følge. Spesielt når det ikke er første gang hun viser seg i underøy, og i tillegg kommer med en advarsel i forkant. 

Forsvarer ikke eller støtter det hun gjør, sier bare at damene her inne overdriver hvor ille det er å se underøy og kropp.

I hear you :)  Ang det med å være ambassadør for en undertøyskjede....man kan fint vise frem en BH og annet undertøy med litt mer stil og verdighet...min personlige mening. Jeg har ikke snap eller insta men jeg  skjønner hva damene mener/snakker om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Beatbox skrev:

I hear you :)  Ang det med å være ambassadør for en undertøyskjede....man kan fint vise frem en BH og annet undertøy med litt mer stil og verdighet...min personlige mening. Jeg har ikke snap eller insta men jeg  skjønner hva damene mener/snakker om.

Gratulerer med nytt nick.

Du har altså ikke sett, men uttaler deg like freidig uavhengig av det. Veldig spesielt. 

Var ingenting galt med måten hun viste BH'ene på. At folk er metta på puppeviewings forstår jeg. Men slutt å følg da!

• Liker 8
Skrevet
11 minutter siden, neiognei skrev:

Gratulerer med nytt nick.

Du har altså ikke sett, men uttaler deg like freidig uavhengig av det. Veldig spesielt. 

Var ingenting galt med måten hun viste BH'ene på. At folk er metta på puppeviewings forstår jeg. Men slutt å følg da!

Her må jeg si meg enig. Var da ingen ting å reagere på måten hun viste frem disse bh'ene på snap :klo:

• Liker 4
Gjest Ms. Daisy
Skrevet

Jeg innrømmer jeg så snappene om undertøy. Falt meg ikke inn at dette var tacky. Seriøst damer dere får trødd pupper opp i trynet hver dag i form av reklame - hun advarte på forhånd. Skal dere ta dama for noe så får det være for andre ting enn akkurat dette. Det blir for dumpt å naile henne for hver minste ting hun foretar seg. 

Skrevet

Jeg uttalte meg om puppeviewingsene generelt..IKKE om det som skjer på snap. Får ikke sett hva som skjer der når man ikke har verken insta eller snap.

Skrevet

Hun er ambassadør for undertøy, hun sa fra at hun ville vise frem BH'n, hvorfor reagerer dere på det?

Ikke så jeg brystvorter, ikke var det usømmelig, BH'n var lekker. Fikk lyst på den selv. @Beatbox ..du har ikke sett det engang? Nei? Så hva mener du med: '..man kan fint vise frem en BH og annet undertøy med litt mer stil og verdighet..'  da?
*skjønner ikke*

• Liker 9
Skrevet (endret)
9 minutter siden, loffen skrev:

Hun er ambassadør for undertøy, hun sa fra at hun ville vise frem BH'n, hvorfor reagerer dere på det?

Ikke så jeg brystvorter, ikke var det usømmelig, BH'n var lekker. Fikk lyst på den selv. @Beatbox ..du har ikke sett det engang? Nei? Så hva mener du med: '..man kan fint vise frem en BH og annet undertøy med litt mer stil og verdighet..'  da?
*skjønner ikke*

Nei jeg har ikke og har ikke noe behov for å se det. Men ikke noe er bedre enn hvis hun har klart å vise frem undertøy på en helt allright måte kontra de bildene hun før har lagt ut. I rest my case...

Endret av Beatbox
Skrevet

Jeg er faktisk enig i at snappene om bhene var helt ok. Hun ga beskjed og det var langt ifra vulgert.

• Liker 6
Skrevet

Enig. Hun gav da beskjed på forhånd, og det var da en helt grei framvisning av bh'ene på kroppen. Synes ikke det er noe å "ta henne for" når det gjelder boobs denne gangen.

• Liker 2
Skrevet

Det er bare for nye PATT. Er jo den kløfta og de store pupoene på 80% av snapene. Resten er bikkja eller klienter 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, MiniMjau skrev:

Det er bare for nye PATT. Er jo den kløfta og de store pupoene på 80% av snapene. Resten er bikkja eller klienter 

Men så fjern henne fra snapchat da.

• Liker 4
Skrevet

Hun er irriterende, men har kommet fram til at jeg synes mest synd på henne. Uansett hva hun sier er det fælt og tungt å være så svær, og kroppen må vel alltid i veien både fysisk og sosialt? Å være fange i sin egen kropp, samtidig som du prøver å framstå som sprek og lykkelig må være grusomt utmattende!

• Liker 22
Skrevet

Helene og Camilla (fitnok) har lagt ut noen lignende snapper over helgen. Det er rart, men Helene sine oppfattes som sytete og vulgære, mens Camilla klarer å bli inspirerende og sjarmerende. Hvorfor? Tja, holdning? Nivået av dyne/kropp som vises?

I tillegg har jeg tenkt over at Helene prøver å stille som et godt forbilde, mens hun egentlig bare viser meg fyllekuler, late dager på sofa og seng, og usunt kosthold. Hvordan skal det inspirere?

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, jegerenenhjørning skrev:

Helene og Camilla (fitnok) har lagt ut noen lignende snapper over helgen. Det er rart, men Helene sine oppfattes som sytete og vulgære, mens Camilla klarer å bli inspirerende og sjarmerende. Hvorfor? Tja, holdning? Nivået av dyne/kropp som vises?

I tillegg har jeg tenkt over at Helene prøver å stille som et godt forbilde, mens hun egentlig bare viser meg fyllekuler, late dager på sofa og seng, og usunt kosthold. Hvordan skal det inspirere?

For optimisten er glasset halvfullt..mens det for pessimisten er halvtomt...

Skrevet (endret)
58 minutter siden, Thisisnotmyname skrev:

Den måten hun gikk ned på var ikke sun og ga ikke varig nedgang pga treningsmengde og kaloriinntak. 

Mange hoppet på det silje mariella (det hun het?) Fat attack, men hun silje skulle ha forklart hvordan man må gjøre det når man skal maintaine vekta! 

Hun trente veldig mye og spiste mat med lite kalorier. Så når man da skal gå over til vanlig kost, så er ikke treningen hun gjorde før nok til å holde vekta ved like. Så da må man trene enda mer. Dette blir vanskelig i lengden hvis man ikke klarer å løpe flere mil om dagen.

Men dette burde man da forvente at en PT vet litt om. Spesielt en PT med ekstrautdannelse innen kosthold.

Endret av accountdeleted
  • Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Thisisnotmyname skrev:

Ja, men var helene pt da?

Nei, men hun er det da vitterlig nå. 

• Liker 6
Skrevet
8 timer siden, accountdeleted skrev:

Men dette burde man da forvente at en PT vet litt om. Spesielt en PT med ekstrautdannelse innen kosthold.

Det handler ikke om at HD ikke vet. Som nevnt tidligere i tråden er det stor forskjell på teori og praksis. Det finnes psykologer som er psyke, det finnes overvektige leger, det finnes barnehagelærere som sliter med å holde kustus på egne barn. 

Og så må vi heller ikke glemme oppi alt det her, at når man har tatt av en del kilo, begynner det etter hvert å gå saktere, og kiloene blir seige. 

Jeg skjønner at problemet med HD er at bloggen og det hun skriver ikke samsvarer med det hun gjør, men jeg synes mange i denne tråden går helt av skaftet, og kritiserer henne for absolutt alt hun foretar seg, eventuelt ikke foretar seg.

• Liker 5
Skrevet
12 timer siden, Thisisnotmyname skrev:

Den måten hun gikk ned på var ikke sun og ga ikke varig nedgang pga treningsmengde og kaloriinntak. 

Mange hoppet på det silje mariella (det hun het?) Fat attack, men hun silje skulle ha forklart hvordan man må gjøre det når man skal maintaine vekta! 

Hun trente veldig mye og spiste mat med lite kalorier. Så når man da skal gå over til vanlig kost, så er ikke treningen hun gjorde før nok til å holde vekta ved like. Så da må man trene enda mer. Dette blir vanskelig i lengden hvis man ikke klarer å løpe flere mil om dagen.

Eks

Spiser 1200 kalorier   forbrenning 1500  man går ned i vekt.

Spiser  1800(eks som normal kost, ikke diet)          forbrenner 1500  man går opp. 

Så det som er best for varig nedgang er å finne ut hvor mange kalorier du spiser når du maintainer vekten. Så spise mindre kalorier eller forbrenne mer enn du gjør når du maintainer.

Silje Mariela sine treningsprogram inneholder masse god mat, og slettes ikke for lite kalorier. Hun er en dame som er,for at jenter skal SPISE. Man bygger ikke muskler på underskudd. Så om Helene har spist 800 kcal og trent 3 timer daglig, så er det IKKE Silje Mariela sine program hun har fulgt! Når det er sagt, så er det en forskjell på å barbere seg og skjære hodet av seg: virker som Helene ikke klarer finne en mellomting: enten er det torsk og grønnsaker, eller så er det potetgull og sjokolade.

Håper virkelig hun finner ut av ting snart, for jeg begynner å få litt vondt av henne. Hun fremstår ikke som en person som har det godt med seg selv.

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, Sofw skrev:

Silje Mariela sine treningsprogram inneholder masse god mat, og slettes ikke for lite kalorier. Hun er en dame som er,for at jenter skal SPISE. Man bygger ikke muskler på underskudd. Så om Helene har spist 800 kcal og trent 3 timer daglig, så er det IKKE Silje Mariela sine program hun har fulgt! Når det er sagt, så er det en forskjell på å barbere seg og skjære hodet av seg: virker som Helene ikke klarer finne en mellomting: enten er det torsk og grønnsaker, eller så er det potetgull og sjokolade.

Håper virkelig hun finner ut av ting snart, for jeg begynner å få litt vondt av henne. Hun fremstår ikke som en person som har det godt med seg selv.

Det du snakker om er den "nye" Silje Mariela. Hun har ikke alltid forfektet det du skriver her. Hun var Helene sin coach! Det var hennes retningslinjer masse personlig oppfølging osv. Så jo. Det var Silje Mariela sine regler hun fulgte.

Skrevet (endret)

Silje Mariela har vel forandret tankegang veldig den siste tiden, og jeg er derfor enig i at det er den "nye" SM som tenker nok mat fremfor sulting og hard trening. Men det er ikke henne tråden handler om; jeg blir flau av at HD ikke greier å gjøre noe med situasjonen sin. Blåmandag, ny start, sliten, syk, kaos, må rydde opp, kose seg med pizza og en øl.. Blir helt svimmel jeg, hvor vanskelig kan det være??

Edit: Må legge til at det selvsagt er helt vanlig og menneskelig at det går opp og ned, men det er jo samme regla hele tiden..

Endret av moreno
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...