Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, Miranda16 skrev:

Hun sier jo det at operasjon ikke er noe quick fix. Om man ikke jobber med problemene mentalt, kan det være like bortkastet å gå til det skrittet. En operasjon er heller ikke risikofritt og mange sliter med "bivirkninger" i etterkant

Hun bør jo først og fremst snakke om seg selv og alt hun selv har slitt med i etterkant av sin sunne vektnedgang...Pyskisk smell, spiseforstyrrelser...iflg seg selv. Noen ganger er det helt på sin plass å si: snakk for deg sjæl..Det er det hun bør gjøre og heller si noe om at selv om andre velger en opr så respekterer hun det selv om hun ikke valgte det. Da viser hun at hun har litt innsikt og litt empati. For så vellykket har vel strengt talt ikke hennes egen vektnedgang vært sett i ettertid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, Beatbox skrev:

Hun bør jo først og fremst snakke om seg selv og alt hun selv har slitt med i etterkant av sin sunne vektnedgang...Pyskisk smell, spiseforstyrrelser...iflg seg selv. Noen ganger er det helt på sin plass å si: snakk for deg sjæl..Det er det hun bør gjøre og heller si noe om at selv om andre velger en opr så respekterer hun det selv om hun ikke valgte det. Da viser hun at hun har litt innsikt og litt empati. For så vellykket har vel strengt talt ikke hennes egen vektnedgang vært sett i ettertid...

Ja, enig i det. Det er ikke hennes business å dømme andre. Det er overhodet ikke holdninger en PT bør ha!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Miranda16 skrev:

Ja, enig i det. Det er ikke hennes business å dømme andre. Det er overhodet ikke holdninger en PT bør ha!

Da er vi enige om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må berre få dele litt sanning:

Det går gjerne nokre år mellom kvar gang ein les noko som er verd å dele frå Testosterone Nation (:fnise:), men dette her er spot on, og særleg heile delen retta mot "elsk deg sjølv og særlig celulittane dine"-rørsla:

Sitat

Politically correct fitness lie #1) Body love is crucial. You should praise yourself every time you look in the mirror.

Do this instead: Love effort, love achievement, and stop being so self absorbed.

"Body love" is a term used mainly by people who fixate on their bodies, feel like crap about their bodies, and then broadcast to the world the exact opposite. (...)

But talking about how much you love your body means you're probably trying to convince yourself of something you really don't believe. The problem isn't a lack of self-love; it's a lack of effort, action, progress, and achievement... and overwhelming self-obsession. "Body love" is code for this self-obsession. It's forced narcissism, which is now encouraged and applauded these days. (...)

Need a self-esteem boost? Do something worthy of esteem. Do work. Choose something hard, uncomfortable, and outside your current skill set. Put yourself in a situation where you have to suck for a while because it's that difficult.

https://www.t-nation.com/powerful-words/4-politically-correct-fitness-lies

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Navios skrev:

Eg må berre få dele litt sanning:

Det går gjerne nokre år mellom kvar gang ein les noko som er verd å dele frå Testosterone Nation (:fnise:), men dette her er spot on, og særleg heile delen retta mot "elsk deg sjølv og særlig celulittane dine"-rørsla:

https://www.t-nation.com/powerful-words/4-politically-correct-fitness-lies

Hugleik deg sjølv rørsla.....ler meg fillete!! :fnise:

Endret av Beatbox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med skinny jeans er at alle får fine former i dem uansett fasong. HD velger alltid snuppete klær. Den jakka og genseren burde vært større

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det vel en kjent sak at man kan trene så mye man vil, men at det ikke hjelper stort når kostholdet er dårlig. Og i den siste tiden har hun vel innrømt greit at kostholdet ikke er "på plass", så.. Skal det virkelig fortsatt gnåles om det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillemøy

Ehh... hun kjører altså selv til treningssenteret? (Har ikke snap.) Så det er snakk om ti-femten meters forskjell i gåing? For en merkelig ting å henge seg opp i! Skal vedde på at mange av disse trener hardere inne på treningssenteret og.
Til neiognei, ja, kosthold er viktigst, men hvis man hadde trent effektivt så mye som Helene påstår hun gjør, da hadde det blitt noen forskjell. Med så mye overvekt forbrenner hun jo også veldig mye hvis hun tar i. Kosthold er absolutt viktigst, men trener du fem-seks ganger i uka bør det synes på noe vis, i alle fall at man går ned noe. Jeg hadde blitt sykt demotivert hvis jeg hadde trent så mye uten noen som helst effekt. Eller, jeg hadde lagt om opplegget mitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men nå blokkerte denne personen TRENINGS INNGANGEN, det er jo bare en inngang de trener på å gå igjennom før de kan gå inn den vanlige inngangen 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, slipset skrev:

Flere bekjente av meg gav beskjed til treningssenteret da hun hang ut kunden som hadde denne hunden i bilen.
Virker ikke som om de tar det kjempeseriøst akkurat. Her er ene samtalen:
http://imgur.com/a/STXG3

 

OMG...! De er like seriøse som henne.....*ironi*....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Problemet med dama, er at hun er en mest uærlige person i bloggverden!

Å gå ned 60 kg, for så å gå alt opp igjen, er ingen bragd: mange har gjort det! Men hun selger fortsatt seg selv  som en "slankeguru"! Skulle skjønt det om hun hadde lagt om livsstilen, gått ned 60 kg, og HOLDT SEG DER! Det ville vært en blogg som kunne inspirere. I stedet viser hun bare at hun, til tross for PT og kostholdsutdanning, fortsatt bare er en av alle de tusener av mislykka slankere.

Hadde hun blogga om at hun sliter med kiloene, sagt at det var dritt å legge på seg alt igjen, så ville hun vært mer troverdig. I stedet er hun helt "jeg har BARE lagt på meg 20 kg,og er mye sunnere enn alle andre! Jeg elsker kroppen min nå, og trener HVER dag! Spiser sååå sunt og balansert; bare se: 200g melkesjokolade og 200g eple! Legger ikke på seg da,nei" Snakk om fornektelse..

 

 

Endret av ninuska_
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sofw skrev:

Problemet med dama, er at hun er en mest uærlige person i bloggverden!

Å gå ned 60 kg, for så å gå alt opp igjen, er ingen bragd: mange har gjort det! Men hun selger fortsatt seg selv  som en "slankeguru"! Skulle skjønt det om hun hadde lagt om livsstilen, gått ned 60 kg, og HOLDT SEG DER! Det ville vært en blogg som kunne inspirere. I stedet viser hun bare at hun, til tross for PT og kostholdsutdanning, fortsatt bare er en av alle de tusener av mislykka slankere.

Hadde hun blogga om at hun sliter med kiloene, sagt at det var dritt å legge på seg alt igjen, så ville hun vært mer troverdig. I stedet er hun helt "jeg har BARE lagt på meg 20 kg,og er mye sunnere enn alle andre! Jeg elsker kroppen min nå, og trener HVER dag! Spiser sååå sunt og balansert; bare se: 200g melkesjokolade og 200g eple! Legger ikke på seg da,nei" Snakk om fornektelse..

 

 

enig.

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillemøy

Syns det er drøyt å begynne å sladre på henne til arbeidsgiver. Dette kan de for det første lett finne ut av selv, hvis de bryr seg, noe de nok ikke gjør. Og hallo, har dere ikke viktigere ting å bruke tiden deres på? Ja, jeg har kritisert mye her inne, men å gå ut til arb.giverne hennes osv, det føles hevnmotivert eller et eller annet. Så ille er det ikke det hun gjorde, selv om det beskrives sånn her, og hun har ikke akkurat noen millionbedrift eller tjener penger på sine snap'er. 
Hun skriver også støtt og stadig at hun sliter, akkurat i dag valgte hun å kalle en valke ved fornavn.
Come on, liksom, slapp litt av, syns denne tråden minner mer og mer om å virkelig ville "ta henne" og det er aldri snilt.
VIrker som om noen av dere virkelig vil at hun skal miste jobbene sine?
Dette er faktisk en dame som trenger dagjobbene sine, hun kan ikke leve av bloggen. 
Hvis dere syns snap'ene er så skrekkelige kan dere si det til henne og håpe hun tar til seg kritikk.
SYns svarene fra arbeidsgiver også var helt innafor. Hadde jeg vært sjef for det treningssenteret hadde jeg nok ikke ansatt Helene Drage, men hvis så, hadde jeg ledd ganske bra av kvinnfolk som bruker tida si på å sladre til arbeidsgiver om en person de overhodet ikke kjenner, og det antageligvis under fullt navn.
Oppfordrer alle til å tenke seg litt om i denne tråden og ikke ta helt av.
Mye å ta Helene på, men herregud...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Beatbox skrev:

OMG...! De er like seriøse som henne.....*ironi*....

Samme inntrykket jeg fikk. Hadde det vært mitt senter så hadde hun fått tilsnakk, å henge ut andre som trener på senteret er en uting.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...