Gjest Chloe Skrevet 22. august 2017 #5801 Skrevet 22. august 2017 (endret) Så flott at ingen hadde noe negativt å komme med. Kos dere videre! 😊 Endret 22. august 2017 av Chloe
Gjest Chloe Skrevet 22. august 2017 #5802 Skrevet 22. august 2017 (endret) 10 minutter siden, loffen skrev: @loffenFniiiis. 😘😍 Endret 22. august 2017 av Chloe
neiognei Skrevet 22. august 2017 #5803 Skrevet 22. august 2017 45 minutter siden, Chloe skrev: Hva er greia med denne dama? Fant navnet hennes i Paprika tråden. Aldri hørt om a før. De to skal visst ha de verste kommentarfeltene på KG. Hva er kritikkverdig? Bekymringsverdig? I motsetning til paprikaen hvor det diskuteres ting som paprika selv velger å legge ut, så diskuteres det mest her om hvor mislykket og tjukk folk synes HD er. Å sammenligne Paprika og Drage er som ja. Å sammenligne paprika og drage. Helt teit. Eneste likheten mellom dem er at de er fra Fredrikstad. 18
Gjest gjest- silje Skrevet 22. august 2017 #5804 Skrevet 22. august 2017 Jeg var negativ til HD før, men det hadde mer med at historiene om vektnedgangen/vektoppgangen hele tiden forandret seg. Men det kan jo ikke være enkelt å være henne heller. Hun driver en blogg der hun har fortalt om den fantastiske vektnedgangen, og så klarer hun ikke å holde det, men det er det faktisk veldig mange som ikke klarer heller, så det er gjelder jo ikke kun Helene. Hvis ikke bildene hennes er redigerte noe jeg tviler på, da hun viser celulitter. Så må jeg bare si, at jeg kan se at hun trener. Joda hun bruker noe hold - in greier (husker ikke om det var body, eller truse), men jeg tviler på at hun hadde hatt en slik midje og kropp uten å trene! Jeg synes hun ser flott ut! Hun kler seg bra, og hun ser lykkelig ut for tiden.
Mynona Skrevet 23. august 2017 #5805 Skrevet 23. august 2017 Tråden er ryddet for omtale om kropp og svar til dette. Mynona, mod.
Butternut Skrevet 5. september 2017 #5806 Skrevet 5. september 2017 Noen andre som reagerte på snappene hennes idag tidlig? 3
Gjest Bolledeig Skrevet 5. september 2017 #5807 Skrevet 5. september 2017 Du mener der hun sa at hun vurderte selvmord over noen dårlige nyheter? Sorry altså, men er du så mentalt ustabil bør du finne deg en annen ventil enn internett. Særlig når hun fortsetter med #sponsetblogger og selfier omtrent umiddelbart etterpå. Den utleveringen slæsj oppmerksomhettsøkenen har faktisk nådd et absolutt bunnpunkt for meg nå. Avfulgte henne. Orker ikke mer.
arnoyb Skrevet 5. september 2017 #5808 Skrevet 5. september 2017 7 minutter siden, Butternut skrev: Noen andre som reagerte på snappene hennes idag tidlig? Absolutt. Om hun mener at disse nyhetene var så store at hun vurderte et slikt tiltak som hun sa, så føler jeg at hun bør forklare. Kanskje var det "bare" noe kjipt som blei litt sånn "på toppen av at annet" og at hun generelt sliter med mange ting, men skal hun si noe slikt bør hun forklare det synes jeg da ellers virker det litt fjortis dramatisk... Kan godt være det var godt begrunna, men det vet jo ikke vi så vi må jo bare spekulere selv å det blir jo bare teit om noe som vist nok så alvorlig. 2
Marthe75 Skrevet 5. september 2017 #5809 Skrevet 5. september 2017 Så snappene nå, og blir litt oppgitt. Hun sier liksom 29 a'er og ingen b'er, og det blir bare barnslig/ dramatisk. Mulig det har skjedd noe grusomt, men det kan også være (for noen av oss) en bagatell. Hun legger opp til spekulasjoner, og kommer nok aldri til å fortelle hva det var. Ref alle turene til legen i fjor (?), ekteskapsproblemene og alt annet hun bare skraper litt i skorpa på når hu "åpnet" seg. 3
Halloi Skrevet 5. september 2017 #5810 Skrevet 5. september 2017 Flere som mistenker henne for å "provosere" nok til å bli diskutert her inne igjen? Hun har hatt noen klagesnapper de siste dagene, så jeg har flere ganger sett her inne om noen har skrevet noe. Når det ikke var tilfellet, så tenkte jeg at det sikkert kom noe verre i dag.. Nå har det vært stille her en stund, så det måtte jo skje noe for at hun skulle få oppmerksomhet. Bekrefter isåfall at all publisitet er god publisitet 8
Gjest Bolledeig Skrevet 5. september 2017 #5811 Skrevet 5. september 2017 17 minutter siden, Halloi skrev: Flere som mistenker henne for å "provosere" nok til å bli diskutert her inne igjen? Hun har hatt noen klagesnapper de siste dagene, så jeg har flere ganger sett her inne om noen har skrevet noe. Når det ikke var tilfellet, så tenkte jeg at det sikkert kom noe verre i dag.. Nå har det vært stille her en stund, så det måtte jo skje noe for at hun skulle få oppmerksomhet. Bekrefter isåfall at all publisitet er god publisitet Hva i alle dager skulle noen tjene på det? Jeg tviler på at det gjør mirakler for bunnlinjen til Zizzi Nordby at en av de som jobber der snakker om selvmordstankene sine på snap. Noe som for øvrig er UTROLIG uansvarlig med tanke på smitteeffekter osv
Ellam Skrevet 5. september 2017 #5812 Skrevet 5. september 2017 32 minutter siden, Bolledeig skrev: Du mener der hun sa at hun vurderte selvmord over noen dårlige nyheter? Sorry altså, men er du så mentalt ustabil bør du finne deg en annen ventil enn internett. Særlig når hun fortsetter med #sponsetblogger og selfier omtrent umiddelbart etterpå. Den utleveringen slæsj oppmerksomhettsøkenen har faktisk nådd et absolutt bunnpunkt for meg nå. Avfulgte henne. Orker ikke mer. "Et lite sekund vurderte jeg å kjøre av brua, og bli ferdig med det". Det blir ikke det samme som å vurdere selvmord, som du hardt skrive det, i mine ører. Iallefall ikke i den sammenhengen hun sier det. Tenker at mange har disse tankene innimellom, og det trenger ikke å være negativt at noen sier det høyt at, "sånn føler/tenker jeg innimellom". Det er langt mellom å være innom tanken at nå er livet så kjipt at jeg ikke greier mer, kontra å faktisk planlegge og gjennomføre et selvmord. Å bagatalisere disse tankene skal man ikke gjøre, iallefall ikke hvis de kommer ofte, men heller ikke tenke at dette er unormale tanker. 9
Butternut Skrevet 5. september 2017 #5813 Skrevet 5. september 2017 Det var det jeg siktet til ja. Bare syntes det var utrolig unødvendig å dele en SÅNN ting på snap foran tusenvis.. 1
neiognei Skrevet 5. september 2017 #5814 Skrevet 5. september 2017 Greit å kritisere altså, men å kritisere denne slags bør dere være forsiktig med! 4
Sahara_ Skrevet 5. september 2017 #5815 Skrevet 5. september 2017 (endret) Jeg syntes det er spesielt at hun føler hun må si noe slikt på en OFFENTLIG snapchat for å få oppmerksomhet, om den oppmerksomheten så er PR eller trøst. Det skal ikke være nødvendig om man opplever noe som oppfattes som veldig traumatisk på personlig liv. Sitter med inntrykket at hun har bygget seg opp en følgerbase som består av folk som er i samme situasjon som henne selv, som blir en god trøstebase for henne når ting er tøft. Det er veldig lett å søke trøst blant likesinnede når man egentlig burde ta seg litt sammen og slutte å syntes synd på seg selv. Som når hun var på treningshelg nå med Julie, og valgte å heller sutre på snap i senga mens venninna trente, fordi hun "ikke visste hva vei hun skulle gå" ? Det gir jo ingen mening så lenge hun driver merkevarer seg som offentlig person innen mental og fysisk helse. Og skriver noen noe alla hva jeg sier nå, så blir hun deppa og avslutter snapforedraget. Samtidig som hun prøver å overbevise oss om at hun har det bedre enn noen gang... Jeg føler hun graver seg mer og mer inn i sin egen "syntes synd på meg selv" boble. Tror denne treningshelgen var et slag i trynet og, en realitet om at hun glir lengre og lengre vekk fra denne verden hun selv var så opptatt av å komme inn i, hvor der var stort fokus på utseende (vekt), prestasjon, motivasjon og pågangsmot. Alt dette mangler jo idag hos Helene Drage. Tror hun hadde nesten hatt best av å legge hele trening/sunnhetsdelen vekk og kun fokusert på å være en representant for personer som sliter med fedme - om hun absolutt skulle ha fortsatt som en offentlig person. Men jeg hadde holdt meg god for å pynte på sannheten som ekstrem fedme omtales som "noen kilo for mye" ol - for hun prøver å finpynte på sannheten om overvektige. Slik bloggen er idag, er det lite som fungerer. Både motedelen (det er vel å merke min personlige mening) og helsedelen. Endret 5. september 2017 av Meadows 5
Halloi Skrevet 5. september 2017 #5816 Skrevet 5. september 2017 Men det er noe med det at hun gjør seg litt til når hun sier dette. Singletten er trekt litt ned, hun tar seg i håret, viser frem sine sponsede negler, smiler litt av og til, og går rett over til dagligdagse snapper etterpå, med reklame osv. Tviler ikke på at hun har det kjipt, men hva er poenget med å si noe sånt da, når ci ikke får vite mer? Er jo for oppmerksomhetens skyld da, vel? 3
Miranda16 Skrevet 5. september 2017 #5817 Skrevet 5. september 2017 Først av alt så er det ikke normalt å ha tanker om å kjøre utfor en bru. Alle kan ha dårlige dager, men man vurderer ikke å kaste seg foran bussen for det, Jeg synes at hun burde holdt disse tankene for seg selv. Ingen lesere har noe med dette å gjøre. Hva er motivet for det? Veldig lite gjennomtenkt. Har hun ikke venner og familie å snakke med enn en haug med blogglesere? Ganske desperat spør du meg Hun sier til stadighet at hun har mange unge lesere og hun tenker gjennom hvilke signaler hun sender ut. Derfor er det, det rene vanvidd å dele dette 4
Gjest Bolledeig Skrevet 5. september 2017 #5818 Skrevet 5. september 2017 Jeg reagerte ikke første gang jeg hørte henne si det - det jeg reagerte på var en senere snap der hun presiserte at hun faktisk mente at hun snakket om en løsning for å ta slutt på det hele. Snappene ligger ute og folk kan høre det selv.
Inga-pinga Skrevet 5. september 2017 #5819 Skrevet 5. september 2017 Føler med henne jeg. Hun har opplevd noe kjipt, og føler for å dele det. Hun ser nedtrykt uting oppriktig lei seg😔 håper det løser seg for henne. 7
Butternut Skrevet 9. september 2017 #5820 Skrevet 9. september 2017 Nå er det engang sånn, at vi ikke vet hva som egentlig skjedde. Det kan være en bagatell eller noe forferdelig liksom. Men jeg ser ikke helt hvorfor hun skal drive å dra på sånne messer/conventions når bloggen hennes handler mer om å slappe av, mote/negler, og dele alle nedturene (og de er det visst mange av) Jeg føler ikke jeg leser en blogg som handler om trening engang. Men hun virker jo veldig lykkelig sammen med mannen og det er jo bra da:) 3
Fremhevede innlegg