Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest Beatbox
Skrevet
11 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Klær i feil størrelse er ukledelig, uansett vekt.

Men bør man ikke kunne forvente at noen som jobber i en klesbutikk faktisk vet sin egen str, hva som kler de forskjellige kroppsfasongene osv..? Hun vet garantert sin egen str, selv om det ikke ser sånn ut og fornektelsen blomstrer verre enn ugress..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tja @Beatbox - i en spesialbutikk som hennes arb.giver drifter bør man ansette folk som har grunnleggende kunnskap om klær, farger og størrelser (eller lære de opp!). Fordi kundegruppen ofte allerede kanskje har dårlig selvbilde (dessverre) og kanskje også lite kunnskap om hva de kler fordi de aldri har likt klær pga størrelser som er vanskelig å finne. (Sier IKKE at dette gjelder alle!!). Har vært i flere spesialbutikker som bare ser på én og ser hvilke størrelse/snitt/farge én kler. Der er jeg villig til å legge igjen mye penger.

Hun er såvidt meg bekjent ansatt fordi hun kjenner sjefen og driver en blogg kundegruppen til spesialbutikken kan like å lese. (Reklame). Jeg forventer derfor ikke noe annet fra denne butikkkjeden eller deres ansatte.

Jobber du på H&M forventer jeg heller ingen ting av de ansatte.

Endret av Prinsesse788
  • Liker 3
Skrevet

Jeg hadde en venninne som var i samme "situasjon" som henne. Greia var det at hun aldri prøvde klær. Tenker at det minnet henne på at hun trengte å gå mye ned i vekt. Endte med at hun hadde skapet bokstavelig fullt av for små klær. 

Da jeg veide for mye, var jeg superbevisst på riktig str og snitt. Jeg følte meg utrolig ukomfortabel hvis snittet ikke passet kroppen min. Om jeg så måtte opp to str i bukser, så plaget det meg ikke fordi da følte jeg meg vel.

Nå er det hot å stappe topper oppi bukser og skjørt, men fordi det er moderne så er det ikke dermed sagt at alle bør det. HD la ut et bilde her om dagen og det var ikke pent.

Hadde jeg vært venninna hennes, hadde jeg rådet henne til å bruke klær som passer på alle mulige måter. Hvis man skal akseptere seg selv som man er, må bør man også akseptere at man ikke er en str S.

Utvalget for plus-size har blitt mye bedre og det er ikke en unnskyldning lenger at man ikke finner de riktige klærne De fleste kjeder har nå <44 nå

• Liker 4
Gjest Beatbox
Skrevet
18 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Tja @Beatbox - i en spesialbutikk som hennes arb.giver drifter bør man ansette folk som har grunnleggende kunnskap om klær, farger og størrelser (eller lære de opp!). Fordi kundegruppen ofte allerede kanskje har dårlig selvbilde (dessverre) og kanskje også lite kunnskap om hva de kler fordi de aldri har likt klær pga størrelser som er vanskelig å finne. (Sier IKKE at dette gjelder alle!!). Har vært i flere spesialbutikker som bare ser på én og ser hvilke størrelse/snitt/farge én kler. Der er jeg villig til å legge igjen mye penger.

Hun er såvidt meg bekjent ansatt fordi hun kjenner sjefen og driver en blogg kundegruppen til spesialbutikken kan like å lese. (Reklame). Jeg forventer derfor ikke noe annet fra denne butikkkjeden eller deres ansatte.

Litt opplæring hadde vært greit før man startet i butikken som hennes mor driver! Fryktelig dårlig reklame for kjeden når de ansatte løper rundt i for små klær med elendig snitt..og en av de ansatte i tillegg blogger og viser frem mye av firmaets utvalg, men all PR er god PR??

Skrevet

All bloggreklame tilsier jo at all PR er god PR. Ser sjelden bloggere reklame for noe som helst fordi de kan noe om det de reklamerer for. De reklamerer fordi det er mange som ser det.

Skrevet
1 minutt siden, Beatbox skrev:

Litt opplæring hadde vært greit før man startet i butikken som hennes mor driver! Fryktelig dårlig reklame for kjeden når de ansatte løper rundt i for små klær med elendig snitt..og en av de ansatte i tillegg blogger og viser frem mye av firmaets utvalg, men all PR er god PR??

Ja, nettopp. Var en diskusjon i klestråden her og Zizzi fikk lite skryt, umoderne, forferdelig snitt og dårlig kvalitet. Hadde heller handlet andre steder,

• Liker 4
Skrevet

Den kjolen kunne hun faktisk brukt som topp, med en tights under😊 Som regel synes jeg hun er flink å kle seg, men noen ganger bommer hun, da er det som regel fordi hun har tatt på seg noe altfor smått😳 Må også si at jeg syntes kjolen var finere med den jakka over...

Skrevet
4 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Jobber I samme kjede som Drage og jeg river meg nesten I håret av flere av antrekkbildene hennes. B.la fordi hun gir et feil inntrykk av klærne ved at hun bruker for små klær. Vi har opplæring I kroppstyper og hvilke som kler hva og første regel er å følge dette selv. Hun kunne begynt å etterleve det selv

• Liker 14
Skrevet

Egentlig kunne jeg skrevet side opp og side ned om hvor frustrert jeg blir over henne og hvordan hun undergraver den jobben jeg gjør. 

• Liker 12
Skrevet

Kan ikke fatte å begripe hvorfor hun alltid MÅ filme fra kløften og opp på disse snappene sine. Går det ikke an å sitte seg opp med rak rygg, filme forfra og kneppe igjen blusen? Eller gjør hun dette KUN for å irritere meg?🤔😅 Har så lyst å slette henne fra snap og slutte å bry meg, men får det ikke til🙈

• Liker 13
Gjest Beatbox
Skrevet
1 minutt siden, Halloi skrev:

Kan ikke fatte å begripe hvorfor hun alltid MÅ filme fra kløften og opp på disse snappene sine. Går det ikke an å sitte seg opp med rak rygg, filme forfra og kneppe igjen blusen? Eller gjør hun dette KUN for å irritere meg?🤔😅 Har så lyst å slette henne fra snap og slutte å bry meg, men får det ikke til🙈

:Nikke: Bare for å irritere deg og glede sine mannlige følgere...

Skrevet

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp.

Alice i Eventyrland, mod

Skrevet
35 minutter siden, MarianneE skrev:

Jobber I samme kjede som Drage og jeg river meg nesten I håret av flere av antrekkbildene hennes. B.la fordi hun gir et feil inntrykk av klærne ved at hun bruker for små klær. Vi har opplæring I kroppstyper og hvilke som kler hva og første regel er å følge dette selv. Hun kunne begynt å etterleve det selv

Så bra at det er opplæring!

Mye av det hun viser er flott, og det er en fin vei å gå fremfor juksetrim og proteinbarer.

• Liker 2
Skrevet

Oi.. kjolen som forlover på instagram. 

• Liker 15
Gjest Njuta
Skrevet

Stakkars Helene, det kan ikke være lett å være henne! Jeg er overvektig selv, og når jeg leser alle disse stygge kommentarene, priser jeg meg lykkelig over at jeg bare er et anonymt fjes..

Tenk over hva dere skriver folkens, for jeg tviler på at hun har det så greit..

Skrevet

Jeg synes det er litt underholdene at hun ikke får tatt "drage-posen" med den kjolen. Jeg savner naturlig posering fra henne, så nå føler jeg at jeg fikk en smakebit av det. 😄

• Liker 16
Skrevet

Følger henne på snap, og jeg synes hun var nydelig idag. 

Synes dog hun kledde det lange, mørke håret hun hadde. Det var virkelig fint. 

• Liker 7
Skrevet

Hun var nydelig i går. På bildet på instagram er det helt tydelig at det blåser oppunder skjørtet på kjolen. Synes kjolen var veldig fin til henne, i tillegg til at hun var delikat sminka. 

• Liker 8
Skrevet

Skjønner flere av dere her inne at det dere faktisk driver med er mobbing? Kan dere ikke bare la henne være i fred når dere irriterer dere sånn? Om hun vil gå med for små eller for store klær, så er vel det revnende likegyldig? Om hun vil vise kløft, ha slitt eller rosa hår eller what ever - why bother? Hva ga dere rett til å dømme, håne, latterliggjøre slik dere holder på? La henne bare være, se en annen vei, pass på dere selv! 

Jeg synes slik eksponering - om det er som Helene gjør, bloggernes eksponering av unger, halvnakne, opererte kropper med sløve blikk og halvåpne munner osv osv er den rene galskap. Jeg tenker likevel dem om det. Ønsker de dette, så får de holde på. Glad det ikke er meg, så ignorerer jeg det bare og håper det "dør" ut av seg selv. 

• Liker 13
Skrevet

Hun er en pen jente, men hun var ekstra pent sminket. 

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...