Gjest paramount Skrevet 19. november 2014 #481 Del Skrevet 19. november 2014 Hun har jo på VG-gammelbloggen Draconigena kalt seg selv rasist og skrevet at hun misliker utlendinger fra enkelte "suppeland" som hun kalte det, så... Men at hun ikke dømmer noen etter hudfarge. ..og hun påstår nå at hun IKKE ønsker å bidra til fremmedfrykt????? Ehhh...javel nei! Hvorfor var det da så viktig å poengtere at hun som fløy på henne var utlending??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GlutenBlaster Skrevet 19. november 2014 #482 Del Skrevet 19. november 2014 ..og hun påstår nå at hun IKKE ønsker å bidra til fremmedfrykt????? Ehhh...javel nei! Hvorfor var det da så viktig å poengtere at hun som fløy på henne var utlending??? Vi kan godt late som at innvandrere fra enkelte områder har akkurat samme forhold til hunder som vi har, det har de altså ikke. Muslimer ser på hunder som urene, og i svært mange land er også rabies så pass utbredt at det å bli bitt eks. kan være livsfarlig. Da er de stort sett også mer redde for hunder enn det vi er. Helene poengterte at hun krysset over veien fordi hun ville unngå å gå for tett med hunden oppi dem. Det er for øvrig noe jeg selv har gjort når jeg har luftet hunder (særlig en jeg passet av type svær og litt skummel). Det er en 100% relevant saksopplysning. Innvandrere er mindre komfortable rundt hunder enn nordmenn er, jevnt over. Herregud så desperate etter å finne problemer. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GlutenBlaster Skrevet 19. november 2014 #483 Del Skrevet 19. november 2014 Jada. Stalker. We get it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 19. november 2014 #484 Del Skrevet 19. november 2014 Nå fortjener vel ingen å bli utsatt for vold, men det er samma f om det er en utlending eller nordmann som utøver den spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 19. november 2014 #485 Del Skrevet 19. november 2014 Jada. Stalker. We get it. ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 19. november 2014 #486 Del Skrevet 19. november 2014 Nå fortjener vel ingen å bli utsatt for vold, men det er samma f om det er en utlending eller nordmann som utøver den spør du meg.. Så enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 19. november 2014 #487 Del Skrevet 19. november 2014 Ryddet for spekulasjoner. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 19. november 2014 #488 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Nå skryter hun av at hun har fått en stalker. Hvis det å bli observert fordi at galskapen bare er så underholdende.. Vær så god, her har du to. Hun/du er rask med å "svare" på ting som blir sagt her, til være en som påstår at du ikke "gidder å se". Endret 19. november 2014 av neiognei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 19. november 2014 #489 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Nå skryter hun av at hun har fått en stalker. Hvis det å bli observert fordi at galskapen bare er så underholdende.. Vær så god, her har du to. Hun/du er rask med å "svare" på ting som blir sagt her, til være en som påstår at du ikke "gidder å se". Det er det flere som har lagt merke til...spesielt vennene hennes som rapporterer mye herfra..Og iflg henne selv leser hun aldri her inne på KG...det er det mannen hennes som gjør.... Da vet jeg hva nicket hennes her inne er... Ikke så vanskelig å gjette det.... Endret 19. november 2014 av paramount Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GlutenBlaster Skrevet 20. november 2014 #490 Del Skrevet 20. november 2014 Det er det flere som har lagt merke til...spesielt vennene hennes som rapporterer mye herfra..Og iflg henne selv leser hun aldri her inne på KG...det er det mannen hennes som gjør.... Da vet jeg hva nicket hennes her inne er... Ikke så vanskelig å gjette det.... For en utrolig lite stalker-aktig ting å si gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 20. november 2014 #491 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) For en utrolig lite stalker-aktig ting å si gitt ..så fordi jeg har fulgt med i timen så er det jeg som er stalkeren..... Endret 20. november 2014 av paramount Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikkegjestlenger Skrevet 20. november 2014 #492 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg kom over henne på tinder nettopp. Er hun ikke gift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 20. november 2014 #493 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg kom over henne på tinder nettopp. Er hun ikke gift? Jovisst! Kanskje det er gammelt bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikkegjestlenger Skrevet 20. november 2014 #494 Del Skrevet 20. november 2014 Jovisst! Kanskje det er gammelt bilde... Men tinder kom vel etter hun giftet seg? Nei, ikke vet jeg, kan jo være mange grunner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 20. november 2014 #495 Del Skrevet 20. november 2014 Men tinder kom vel etter hun giftet seg? Nei, ikke vet jeg, kan jo være mange grunner. Hun giftet seg i fjor.....Er Tinder nytt eller? Vet ikke hva det er engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GlutenBlaster Skrevet 20. november 2014 #496 Del Skrevet 20. november 2014 Hun giftet seg i fjor.....Er Tinder nytt eller? Vet ikke hva det er engang Tinder tok vel av i Norge i 2013. Er en del som er der inne bare for moro skyld, men jeg tenker av og til på at det sender jo ut et merkelig signal til dem som ser deg der, selv om man har avklart med partner at det er helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 21. november 2014 #497 Del Skrevet 21. november 2014 Tinder tok vel av i Norge i 2013. Er en del som er der inne bare for moro skyld, men jeg tenker av og til på at det sender jo ut et merkelig signal til dem som ser deg der, selv om man har avklart med partner at det er helt greit Men hva er Tinder? Hva er konseptet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GlutenBlaster Skrevet 21. november 2014 #498 Del Skrevet 21. november 2014 Men hva er Tinder? Hva er konseptet? Det var en veldig gift ting å si, hehe :D Det er en sjekkeapp på mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 21. november 2014 #499 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Det var en veldig gift ting å si, hehe :D Det er en sjekkeapp på mobilen. Det er det sikkert, men jeg visste faktisk ikke hva Tinder var for noe Ei heller har jeg mobil som jeg kan bruke app på. Mobil med sveiv.... Men takk for svar Endret 21. november 2014 av paramount Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GlutenBlaster Skrevet 21. november 2014 #500 Del Skrevet 21. november 2014 Det er det sikkert, men jeg visste faktisk ikke hva Tinder var for noe Ei heller har jeg mobil som jeg kan bruke app på. Mobil med sveiv.... Men takk for svar Pleier å være en klassisk indikator på folk som har vært lenge i fast forhold det der bare 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg