Gjest O.G. Skrevet 29. juni 2018 #701 Del Skrevet 29. juni 2018 1 minutt siden, Rosatoast skrev: Gadd ikke lese bloggen, bryr meg ikke. Hvis det er de to tingene du henger deg opp i ved kommentaren min, så takker jeg for meg! Hvorfor driver du og svarer i denne tråden hvis du ikke leser bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 29. juni 2018 #702 Del Skrevet 29. juni 2018 1 minutt siden, O.G. skrev: Hvorfor driver du og svarer i denne tråden hvis du ikke leser bloggen? Fordi jeg leser kommentarene, noen av de får meg til å reagere. Da ytrer jeg min mening hvis jeg føler for det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. juni 2018 #703 Del Skrevet 29. juni 2018 Akkurat nå, Rosatoast skrev: Fordi jeg leser kommentarene, noen av de får meg til å reagere. Da ytrer jeg min mening hvis jeg føler for det Ja, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 29. juni 2018 #704 Del Skrevet 29. juni 2018 2 timer siden, O.G. skrev: Jeg ble satt ut av den bloggposten om at ei venninne av henne også gjennomgikk et samlivsbrudd samtidig som henne. Hvorfor det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 30. juni 2018 #705 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) 6 timer siden, Rosatoast skrev: Fordi jeg leser kommentarene, noen av de får meg til å reagere. Da ytrer jeg min mening hvis jeg føler for det Men du droppet tydeligvis å lese hovedinnlegget i tråden - da ville du sett at den er fra 2014. Kanskje greit å vite hva du kommenterer, før du kommenterer?!? Weird.. Endret 30. juni 2018 av Monky 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My <3 Skrevet 30. juni 2018 #706 Del Skrevet 30. juni 2018 Hun skal i det minste ha for forsøket på å holde bloggen gående uten å eksponere barna så mye. Men selv om det er mindre bilder så forteller hun jo nærmest i detalj hva de gjør, hva de skal osv...tekst kan være vel så utleverende som bilder, men mange bloggere forstår visst ikke det. Synes de fleste bildene er veldig oppstilt og poserende forresten. Ser utrolig unaturlig ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 4. juli 2018 #707 Del Skrevet 4. juli 2018 Hun har nok tatt silikon nå,ser ut som en bandasje bh hun har på seg i bilde av henne i nest sist innlegg. om du zoomer inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Picketfence Skrevet 5. juli 2018 #708 Del Skrevet 5. juli 2018 På 30.6.2018 den 22.23, My <3 skrev: Hun skal i det minste ha for forsøket på å holde bloggen gående uten å eksponere barna så mye. Men selv om det er mindre bilder så forteller hun jo nærmest i detalj hva de gjør, hva de skal osv...tekst kan være vel så utleverende som bilder, men mange bloggere forstår visst ikke det. Synes de fleste bildene er veldig oppstilt og poserende forresten. Ser utrolig unaturlig ut. Hun har skrevet et innlegg om at hun er irritert fordi hun fremdeles får høre at hun eksponerer barna, noe hun selv mener er feil fordi hun ikke deler bilder der de vises, eller privat info om dem. Men det er jo ikke helt tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My <3 Skrevet 5. juli 2018 #709 Del Skrevet 5. juli 2018 12 timer siden, Snurten1 skrev: Hun har nok tatt silikon nå,ser ut som en bandasje bh hun har på seg i bilde av henne i nest sist innlegg. om du zoomer inn. Ja hun er hos foreldrene sine og snakker litt rundt grøten om at hun "ikke er i sin livs beste form" osv. At det er deilig å få hjelp og at foreldrene kan ta med seg ungen rundt uten henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. juli 2018 #710 Del Skrevet 5. juli 2018 Ryddet for krenkende utsagn. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewna Skrevet 7. juli 2018 #711 Del Skrevet 7. juli 2018 Hun har bekreftet på Snapchat at hun har tatt silikon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje1989 Skrevet 7. juli 2018 #712 Del Skrevet 7. juli 2018 Hva er snappen hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 8. juli 2018 #713 Del Skrevet 8. juli 2018 Hun har jo sagt hun skulle ta silikon så det er vel ingen bombe? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edel Skrevet 8. juli 2018 #714 Del Skrevet 8. juli 2018 Såååå..... Dere leser bloggen, følger henne på Snapchat... Men dere liker henne ikke? Dere vet at selv om dere gjør det bare for å baksnakke henne her så er dere en del av følgerene hennes? Det som gir henne betalt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My <3 Skrevet 12. juli 2018 #715 Del Skrevet 12. juli 2018 Nå begynner puppene å tyte frem ivertfall. Blir nok mye kløft fremover. Egentlig er det jo bare så utrolig harry og vulgært. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 12. juli 2018 #716 Del Skrevet 12. juli 2018 46 minutter siden, My <3 said: Nå begynner puppene å tyte frem ivertfall. Blir nok mye kløft fremover. Egentlig er det jo bare så utrolig harry og vulgært. Normalt enig, men dette var faktisk en ganske vellykket operasjon, om man sammenligner med Isabel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My <3 Skrevet 12. juli 2018 #717 Del Skrevet 12. juli 2018 Silikonkløft er vulgært og stygt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 27. august 2018 #718 Del Skrevet 27. august 2018 Merkelig å legge ut et innlegg om å være forelsket for dermed å slette det. Sikkert barnefaren hun er forelsket i. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Line1301 Skrevet 28. oktober 2018 #719 Del Skrevet 28. oktober 2018 Lurer på hvorfor hun nevner at hun har kjæreste, når hun ikke ønsker å si mer. Hva er vitsen i forhold til leserne? Det blir som å si A, men ikke B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Picketfence Skrevet 28. oktober 2018 #720 Del Skrevet 28. oktober 2018 53 minutter siden, Line1301 skrev: Lurer på hvorfor hun nevner at hun har kjæreste, når hun ikke ønsker å si mer. Hva er vitsen i forhold til leserne? Det blir som å si A, men ikke B. Men egentlig så tror jeg ikke du lurer. Strategi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg