Gå til innhold

mammasom16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, orfeus skrev:

Silikon? Får vi enda en mammablogg med bilder av barn mikset med seksualiserte bilder av mor? 

Det har vi da allerede sett i den bloggen, mang en gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, My <3 skrev:

Det har vi da allerede sett i den bloggen, mang en gang.

Ja, tok av med bilder i bare bh ei vending. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder

Nå har jeg ikke vært inne på bloggen på leeenge, men siden denne tråden poppet opp tok jeg en titt. Så bare på bildene though, har en liten en som krevde mamma her 😛

Ville bare si at hun ser så utrolig mye penere ut uten den tunge sminken hun som oftest bruker! Helt annen jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, orfeus skrev:

Silikon? Får vi enda en mammablogg med bilder av barn mikset med seksualiserte bilder av mor? 

Hun legger jo ikke ut bilder av barna lengre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Birdo skrev:

Hun legger jo ikke ut bilder av barna lengre? 

Nei, nå er fokuset silikon valley, vegatarmat og usikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus
36 minutter siden, Birdo skrev:

Hun legger jo ikke ut bilder av barna lengre? 

Bildene er der og bloggens navn refererer til mammarollen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Birdo skrev:

Hun legger jo ikke ut bilder av barna lengre? 

Det finnes likevel hundrevis av bilder "der ute", som aldri kan taes tilbake. Og det hjelper ikke så mye å ikke vise ansiktene dems, hun er like utleverende som før. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2014 den 15.12, Gunvald skrev:

Fordi de driter i å bruke prevensjon, og "velger å beholde barnet". Ofte.

Ikke alle som er for abort heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2018 den 20.09, My <3 skrev:

Det finnes likevel hundrevis av bilder "der ute", som aldri kan taes tilbake. Og det hjelper ikke så mye å ikke vise ansiktene dems, hun er like utleverende som før. 

 

Nei det hjelper ikke og slette heller. Kan ta Voe som eksempel som faktisk slettet bloggen sin, men allikavel er det fult av bilder på google av henne (nå har hun vært heldig med de fleste, men finnes blant annet bilder der hun drikker før hun er myndig og ser full ut). Det første som møtte meg når jeg googlet mammasom16 er faktisk flere undertøysbilde og deretter bilder av guttene hennes☹️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jordbærkake34532 skrev:

Nei det hjelper ikke og slette heller. Kan ta Voe som eksempel som faktisk slettet bloggen sin, men allikavel er det fult av bilder på google av henne (nå har hun vært heldig med de fleste, men finnes blant annet bilder der hun drikker før hun er myndig og ser full ut). Det første som møtte meg når jeg googlet mammasom16 er faktisk flere undertøysbilde og deretter bilder av guttene hennes☹️

Det er jo bare trist og lite gjennomtenkt, fra hennes side.

Endret av CrystalGold
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The ceiling lamp
15 timer siden, CrystalGold skrev:

Det er jo bare trist og lite gjennomtenkt, fra hennes side.

Ja, det kan du si. Men det er jo bedre at hun fra nå av gjør en endring enn at hun skulle fortsette å dele bilder av barna. Barna vokser og endrer seg. 

Foruten tidligere deling av bilder av barna synes jeg denne bloggen er fin jeg. Ikke den mest spennende kanskje, men J er flink til å skrive og tar opp en del gode tema - synes jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Picketfence

Det er litt rart hvordan hun ønsker å kle på barna sine på stranden i sommer for å unngå at det havner bilder av de på internett. 

Det er så klart forskjell, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Picketfence skrev:

Det er litt rart hvordan hun ønsker å kle på barna sine på stranden i sommer for å unngå at det havner bilder av de på internett. 

Det er så klart forskjell, men...

Tror hun er desperat etter noe å skrive om... forbilledlig nok har hun sluttet å vise bilder av barna, men hva er det da igjen å skrive om? Tror den bloggen snart er slutt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så ekkelt når bloggere har bilder av seg selv i små truser/shorts sammen med barna.. Og jeg synes hun tar utrolig dårlige bilder. Bloggen virker amatørmessig 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble satt ut av den bloggposten om at ei venninne av henne også gjennomgikk et samlivsbrudd samtidig som henne.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker det er blogg-forfatteren selv som har postet dette innlegget, for å få flere besøkende på bloggen sin :) ikke første gang "nybegynner"-bloggere legger ut slikt her for å få klikk. 

Uansett, hun er 16 år og bestemmer selv, jeg har lest flere bloggere oppigjennom hvor blogghaveren har vært i samme situasjon. Syntes ikke det er noe å slenge dritt eller negativitet om. Folk er folk, og det gir absolutt ingen av partene en god samvittighet ved og sitte å slenge dritt pga andre sine valg og livssituasjon. Det sier mye om de som gjør det, tenker jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2018 den 17.59, Birdo skrev:

Hun legger jo ikke ut bilder av barna lengre? 

Flere bilder av barna på Instagram 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rosatoast skrev:

Tenker det er blogg-forfatteren selv som har postet dette innlegget, for å få flere besøkende på bloggen sin :) ikke første gang "nybegynner"-bloggere legger ut slikt her for å få klikk. 

Uansett, hun er 16 år og bestemmer selv, jeg har lest flere bloggere oppigjennom hvor blogghaveren har vært i samme situasjon. Syntes ikke det er noe å slenge dritt eller negativitet om. Folk er folk, og det gir absolutt ingen av partene en god samvittighet ved og sitte å slenge dritt pga andre sine valg og livssituasjon. Det sier mye om de som gjør det, tenker jeg. 

Ha ha, hun er ikke 16 lenger da, og slett ingen nybegynner på blogg!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pås skrev:

Ha ha, hun er ikke 16 lenger da, og slett ingen nybegynner på blogg!

Gadd ikke lese bloggen, bryr meg ikke. Hvis det er de to tingene du henger deg opp i ved kommentaren min, så takker jeg for meg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...