Gå til innhold

mammasom16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, millemåne1 skrev:

Mest sannsynlig ikke. Det virker som hun bruker bloggen til å skape et bilde av seg selv og livet sitt slik hun skulle ønske det var/evt som hun synes tar seg bra ut på bilder. 

Alt er veldig "oppstilt". 

Jeg håper egentlig det,på akkurat det punktet..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig klarer jeg ikke å forstå hvordan hun ikke kan forstå at bilder som dette:

Imgur: https://imgur.com/a/0FcDI

Hentet fra: http://mammasom16.blogg.no/1494786582_bilder_av_meg_er_blitt_misbrukt.html

...ikke kan bli misbrukt.

I samme innlegg skriver hun om hvor fælt det er å vite at bilder av henne selv har blitt brukt på diverse fora for sextreff, og hvor ille hun synes det er, men hun velger allikevel å illustrere innlegget meg et slikt bilde? Skjønner hun ikke at det er like lett for en utro ektemann på 40+ å misbruke dette bildet, som det er for en pedofil uansett alder? Hun velger også å la være å svare på relativt massiv kritikk i kommentarfeltet over valg av illustrasjonsbilde.

 

Jeg tenker mest på hvor ille det blir for barnet når hen vokser opp, og barna får i oppgave å Google seg selv (og sikkert faller for fristelsen til å Google klassekamerater) på Internett... Jeg er så glad og takknemlig for at moren min fikk meg før sosiale medier var en del av hverdagen...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2017 den 17.05, miagunda skrev:

Hvem sitter å tar bilde av seg selv i sånt undertøy med ett barn? Sykt!

Det er en topp though. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Bambi1995 skrev:

Det er en topp though. 

 

16 minutter siden, miagunda skrev:

Passer seg best på soverommet.

Jeg også trodde det var en underskjorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun på god morgen Norge i dag. Ungen var selvfølgelig også med. 

DER så man godt hun er en tenåring altså, var ikke like høyt nivå av hverken refleksjoner eller språk når hun må svare uten lang tid til å formulere seg riktig. Hun bruker også ord og uttrykk helt feil. Hun argumenterer som en 16 åring, og hun er helt opphengt i å si gang på gang hvor godt hun har klart seg, det er ikke det at hun ikke har lov til å si det, men når det blir 5+ ganger iløpet av 5 minutter så blir det veldig tydelig at dette er noe som hun har et behov for at vi andre skal tro. 

Men hun har jo en sjarm også da, kan for all del være litt skummelt å være på tv og hun kan ha vært nervøs :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, mjauritz skrev:

Så hun på god morgen Norge i dag. Ungen var selvfølgelig også med. 

DER så man godt hun er en tenåring altså, var ikke like høyt nivå av hverken refleksjoner eller språk når hun må svare uten lang tid til å formulere seg riktig. Hun bruker også ord og uttrykk helt feil. Hun argumenterer som en 16 åring, og hun er helt opphengt i å si gang på gang hvor godt hun har klart seg, det er ikke det at hun ikke har lov til å si det, men når det blir 5+ ganger iløpet av 5 minutter så blir det veldig tydelig at dette er noe som hun har et behov for at vi andre skal tro. 

Men hun har jo en sjarm også da, kan for all del være litt skummelt å være på tv og hun kan ha vært nervøs :) 

Hun virker som ei veldig søt og hyggelig jente i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2017 den 17.05, miagunda skrev:

Hvem sitter å tar bilde av seg selv i sånt undertøy med ett barn? Sykt!

Jeg klarer ikke helt å se hvilken topp du (dere mener), kan du utdype det litt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Edel skrev:

Jeg klarer ikke helt å se hvilken topp du (dere mener), kan du utdype det litt? 

 

På 23.11.2017 den 23.23, lenebu skrev:

Personlig klarer jeg ikke å forstå hvordan hun ikke kan forstå at bilder som dette:

Imgur: https://imgur.com/a/0FcDI

Hentet fra: http://mammasom16.blogg.no/1494786582_bilder_av_meg_er_blitt_misbrukt.html

...ikke kan bli misbrukt.

I samme innlegg skriver hun om hvor fælt det er å vite at bilder av henne selv har blitt brukt på diverse fora for sextreff, og hvor ille hun synes det er, men hun velger allikevel å illustrere innlegget meg et slikt bilde? Skjønner hun ikke at det er like lett for en utro ektemann på 40+ å misbruke dette bildet, som det er for en pedofil uansett alder? Hun velger også å la være å svare på relativt massiv kritikk i kommentarfeltet over valg av illustrasjonsbilde.

 

Jeg tenker mest på hvor ille det blir for barnet når hen vokser opp, og barna får i oppgave å Google seg selv (og sikkert faller for fristelsen til å Google klassekamerater) på Internett... Jeg er så glad og takknemlig for at moren min fikk meg før sosiale medier var en del av hverdagen...

Imgur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, 123gjest skrev:

Er det mulig å bytte navn på denne tråden? Blir så forvirret hver gang jeg får varsler 

Ta det på ris og ros forumet, trådstarter var anonymbruker og bare moderator kan endre navnet. Evnt lage ny, og la denne dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hun skriver at de gjør alt for å beskytte seg:

"Timer og oppfølging hos gynekolog, time på sykehuset på gynekologi-obstetrikk-avdelingen, leger, og igjen - Gudene vet hvem jeg ikke har snakket med!" 

Hun legger ut om at de prøver og bruker alt for å ikke bli gravid, men da jeg spør om kondom bruk så snakker hun seg vekk og syns det er frekt å spør om? Nevnte også spiral i tillegg til kondom, men hun snakker seg bare vekk. Kommenterte også at hun kan være til hjelp for andre som er i samme situasjon som henne, så venter i spenning på svar da hun ikke vil svare meg.

Lurer på om Mammasom16, AR, og Ranvei Heitmann treffes iblandt og har #umodnejentermedbarntreff ? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Usikkeranonym
6 timer siden, Fishyfish skrev:

Hun skriver at de gjør alt for å beskytte seg:

"Timer og oppfølging hos gynekolog, time på sykehuset på gynekologi-obstetrikk-avdelingen, leger, og igjen - Gudene vet hvem jeg ikke har snakket med!" 

Hun legger ut om at de prøver og bruker alt for å ikke bli gravid, men da jeg spør om kondom bruk så snakker hun seg vekk og syns det er frekt å spør om? Nevnte også spiral i tillegg til kondom, men hun snakker seg bare vekk. Kommenterte også at hun kan være til hjelp for andre som er i samme situasjon som henne, så venter i spenning på svar da hun ikke vil svare meg.

Lurer på om Mammasom16, AR, og Ranvei Heitmann treffes iblandt og har #umodnejentermedbarntreff ? 

Du er frekk! Hva har du med hvordan prevensjon hun bruker.. Eller for å tvile på at hun ikke følger det sykehuset anbefaler. Bare fordi du har opplevd at prevensjon funker så betyr ikke det at det er sånn for alle. Hun trenger ikke svare deg på noe. Fordi du faktisk ikke har krav på noe svar.. Lurer på hvorfor du på så ille ønsker svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Usikkeranonym skrev:

Du er frekk! Hva har du med hvordan prevensjon hun bruker.. Eller for å tvile på at hun ikke følger det sykehuset anbefaler. Bare fordi du har opplevd at prevensjon funker så betyr ikke det at det er sånn for alle. Hun trenger ikke svare deg på noe. Fordi du faktisk ikke har krav på noe svar.. Lurer på hvorfor du på så ille ønsker svar. 

Jeg tror vel poenget her var at vedkommende spurte om de brukte kondom, siden innlegget tydeligvis handler om prevensjon og detaljer rundt det. Og da får til svar at det har ikke vedkommende noe med. 

Forøvrig enig i at leserne ikke har noe med det å gjøre, men da er det jo litt dumt å skrive detaljert om hva de foretar seg på den fronten?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Usikkeranonym skrev:

Du er frekk! Hva har du med hvordan prevensjon hun bruker.. Eller for å tvile på at hun ikke følger det sykehuset anbefaler. Bare fordi du har opplevd at prevensjon funker så betyr ikke det at det er sånn for alle. Hun trenger ikke svare deg på noe. Fordi du faktisk ikke har krav på noe svar.. Lurer på hvorfor du på så ille ønsker svar. 

Hvis mammasom16 år ikke vil ha noen kommentarer om prevensjonsbruk burde hun kanskje ikke skrive om emnet på bloggen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers da så synes jeg ikke spørsmål om kondombruk sammen med annen prevensjon er et dumt spørsmål hvis det er sånn at man faktisk prøver å unngå å bli gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...