Gå til innhold

mammasom16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, chiki skrev:

Min blir 2 år i april, han prater mindre enn hennes sønn. Vi er ikke bekymret, selv om vi gjerne skulle ønske han snakket mer. Hadde vært lettere for både oss og han. Men BEKYMRET? Nei. Dumt å lage slike innlegg, da hun kan gjøre flere andre urolige. Vi har 2 barn som er eldre, så vi vet det løsner når de er klare for det. De fleste skravler når de bikker 3 år:) 

Jepp, jeg er født i oktober sånn som han(bare 18 år før) og jeg kunne ikke snakke ´´bra´´ før jeg var 3-4 år. Jeg måtte lære et nytt språk når jeg var 3, så det kan jo ha noe betydning for hvorfor jeg var litt tregere. Jeg syns ikke akkurat at man må lage et innlegg over at han ikke snakker ´´bra´´ når han er så ung. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, CrystalGold skrev:

Han er født i oktober 2016, så han er snart 1 1/2 år.

Ok, men strever med språket... Hallo han er halvannet år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, O.G. skrev:

Ok, men strever med språket... Hallo han er halvannet år. 

Jeg er ikke uenig med deg. Det er ganske fjernt at de tenker på det nå, siden gutten er så ung. Om han hadde vært eldre (i mitt hode 3-4 år) så hadde det vært noe annet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Jeg venter tålmodig på en lov som kan gi en smekk til de oreldrene som henger ut ungene sine på nettet. 

Stakkars liten, nå tror naboer og andre at han er mindre begavet. Det kommer til å henge ved ham for alltid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, orfeus skrev:

Jeg venter tålmodig på en lov som kan gi en smekk til de oreldrene som henger ut ungene sine på nettet. 

Stakkars liten, nå tror naboer og andre at han er mindre begavet. Det kommer til å henge ved ham for alltid. 

Jeg vet ikke helt jeg, men hvis naboer tror han er mindre begavet fordi han ikke snakker noe særlig når han er halvannet, så er det kanskje de som er mindre begavet? Jeg er enig i at det er unødvendig å fremstille det som et problem på en offentlig blogg, men jeg tror neppe noen andre tenker over dette, og hvert fall ikke for alltid. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
25 minutter siden, KillerKitty skrev:

Jeg vet ikke helt jeg, men hvis naboer tror han er mindre begavet fordi han ikke snakker noe særlig når han er halvannet, så er det kanskje de som er mindre begavet? Jeg er enig i at det er unødvendig å fremstille det som et problem på en offentlig blogg, men jeg tror neppe noen andre tenker over dette, og hvert fall ikke for alltid. 

Folk er rare og tror på det de ser skrevet på nett eller i avis ... du kan godt kalle det mindre begavet, men sånn er det jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, KillerKitty skrev:

Jeg vet ikke helt jeg, men hvis naboer tror han er mindre begavet fordi han ikke snakker noe særlig når han er halvannet, så er det kanskje de som er mindre begavet? Jeg er enig i at det er unødvendig å fremstille det som et problem på en offentlig blogg, men jeg tror neppe noen andre tenker over dette, og hvert fall ikke for alltid. 

Tror ingen vil anse barnet som mindre begavet fordi han ikke snakker så mye ennå, men håper de som leser og reflekterer over hva mor legger ut offentlig gjør seg noen tanker om henne.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
1 time siden, Veslefrikk skrev:

Tror ingen vil anse barnet som mindre begavet fordi han ikke snakker så mye ennå, men håper de som leser og reflekterer over hva mor legger ut offentlig gjør seg noen tanker om henne.  

Ingen hadde brydd seg med det - hvis ikke mor hadde skrevet det på nettet. 

Her hvor jeg bor er det en del kvinner som har gått «livets harde skole», de tror blindt på det de leser på nettet, syns det er helt ok å legge ut svært private bilder og opplysninger på FB og Instagram, og jakter konstant på sensasjonell sladder. Og det de har hørt en gang - det sitter, selv om det har blitt avkreftet. «Ingen røk uten ild», etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, orfeus skrev:

Jeg venter tålmodig på en lov som kan gi en smekk til de oreldrene som henger ut ungene sine på nettet. 

Stakkars liten, nå tror naboer og andre at han er mindre begavet. Det kommer til å henge ved ham for alltid. 

Tviler på at noen tror han er mindre begavet, men ellers enig med det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Jeg tenker litt mer på at det er U T R O L I G synd at en så ung jente med to barn nå blir singel og alene. Sminke.. jizzzes. Om man skulle se på bilder av meg med sminken jeg digga da jeg var tenåring. He he. Hun er en ærlig blogger / åpen... syntes egentlig hun skal ha litt cred! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, enig i at sminken kunne vært bedre (alt for mye vipper), men altså, jeg hadde helt svarte øyenbryn, og jeg er blond, så jeg var ikke noe bedre selv før. Og jeg har også et barn, men jeg prioriterer noen ganger å faktisk fikse meg litt, fordi jeg ønsker å være ett godt forbilde for datteren min, med å være sikker på meg selv kan jeg vise henne at hun kan være sikker på seg selv. Men jeg gjør det langt fra hver dag, da jeg gjør det mest for moro skyld egentlig. 

Og trist at de går fra hverandre, men sånn er livet egentlig. Og det er supert at hun er så åpen om det, det gjør andre unge mødre mer sikker på sin rolle :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et jo ikke akkurat noen bombe at et par som fikk to barn mens de enda var tenåringer ikke holder sammen. Vi lever jo ikke i 1932. Har aldri hatt troa på de to der, det må jeg ærlig innrømme. Enda godt de ikke rakk å flere.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, My <3 skrev:

Et jo ikke akkurat noen bombe at et par som fikk to barn mens de enda var tenåringer ikke holder sammen. Vi lever jo ikke i 1932. Har aldri hatt troa på de to der, det må jeg ærlig innrømme. Enda godt de ikke rakk å flere.

De har jo gått fra "krise" til "krise" og fikk enda en unge innmellom krisene, så det er nok like greit at Fredrik flytter ut. Sånn som jeg ser det har de hatt en situasjon gående hele tiden, intet av det som har vistes på bloggen fortalte meg at det der var et forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Edel skrev:

Altså, enig i at sminken kunne vært bedre (alt for mye vipper), men altså, jeg hadde helt svarte øyenbryn, og jeg er blond, så jeg var ikke noe bedre selv før. Og jeg har også et barn, men jeg prioriterer noen ganger å faktisk fikse meg litt, fordi jeg ønsker å være ett godt forbilde for datteren min, med å være sikker på meg selv kan jeg vise henne at hun kan være sikker på seg selv. Men jeg gjør det langt fra hver dag, da jeg gjør det mest for moro skyld egentlig. 

Og trist at de går fra hverandre, men sånn er livet egentlig. Og det er supert at hun er så åpen om det, det gjør andre unge mødre mer sikker på sin rolle :)

Du må fikse deg for å vise datteren din å være sikker på seg selv?🤔

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Døgnvill skrev:

At absolutt alt må klines utover på den bloggen... Alt!!

Ikke sant! Akkurat som om de tror det forventes av dem?? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...