Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Blå politibil

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, FrøkenNordby93 skrev:

Og da spør jeg.. gjør det deg egentlig til en bedre person om du følger med her, gjemmer deg som en drittunge bak AnonymBruker og er med å kritiserer dem? Hvorfor er det så jævelig gøy egentlig? :P Virker jo som hele gjengen som kritiserer her sitter med hodet i ræva :P

Jeg har ikke sagt jeg er en bedre person.  Jeg sier at jeg ikke legger ut ting om meg selv eller andres privatliv på nettet.  I hvertfall ingenting som kan sette andre i dårlig lys eller skape problemer.  Jeg skriver anonymt på kg,  og er opptatt av nettvett og personvern. Derfor er det viktig at man setter fokus på slike grupper og det faktum at altformye blir delt under fullt navn. 

Som sagt har kg moderatorer som kan ta vekk innlegg som går over grenser her inne. Det som står igjen bryter ikke med regler og personvern.  

Anonymkode: b447b...3fc

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gir seriøst opp :P dere klarer jo ikke å svare i form av sette dere inn i andres situasjon.. offameg.. det er ikke så mye håp for dere som sitter her inne..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden her hadde nesten dødd ut helt til frkNordby kom. Kom et innlegg innimellom, men for det meste var tråden død. Så at den nå er aktiv igjen, er jo faktisk din skyld... 

Anonymkode: 63060...cf1

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må jo tåle å få kritikk når de gjør ting som ikke er bra, som f eks å ta barna utav skolen fordi foreldrene har lyst på en ferietur

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hacke kg :fnise: :popcorn:

Det er egentlig kjempeflaut å være medlem av hønehjørnet, men siden det er så underholdende får jeg leve med skammen. 

Anonymkode: 29701...610

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, rundtfingern skrev:

Taddarius😂😂😂 navnetråden! Jeg dør! 

Stakkars barn av foreldre som mener at de skal ha et "unikt" navn. De kommer til bli mobbet gjennom hele skoletiden. Håper de skifter navn når de blir voksne.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har under hele oppveksten min hatet navnet mitt, fordi jeg (og de aller fleste andre) forbinder det med gamle damer. Men etter å ha sett i de navnetrådene på Hønehjørnet, setter jeg utrolig stor pris på at foreldrene mine gav meg en normalt, norsk navn :fnise:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir oppgitt over alle som spør om tips til ting og tang, men som helst ikke skal koste noe. Skal du ha noe ordentlig, så må du faktisk betale litt for det.

Anonymkode: a27e4...6e1

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, FrøkenNordby93 skrev:

Er da lov å sette ting litt på spissen slik dere gjør her inne? :) Hadde jeg vært 14 og blitt mobbet av noen med foreldre som har meninger som dere uttaler her så hadde jeg lugga og sparka denne personen...

Men i alle dager da! Skjønner du ikke at det er dere fra Hønehjørnet som holder liv i denne tråden når dere kommer inn? Vi er vant til å få slike "buhu, dere mobber oss",  men dere har da skrevet om oss dere og? 

Det er tydelig at det vi har skrevet her inne faktisk har blitt tatt til etterretning der inne, det er lite poster om hvilke sexleketøy som er best, eller utlevering av barn. Det var det mye av FØR vi kommenterte på det her inne, det må da bety at vi kommer med noe vettugt?

Truer med hacking og whatnot...du truer med ulovlige handlinger fordi du ikke liker noe skrevet på et anonymt forum? #krenkefest

Og om du dønn seriøst ville ha svart med vold på verbale ytringer så mister du all respekt fra meg. Jeg har ENDA dårligere inntrykk av Hønehjørnet etter at du kom inn her med magesyra di, men for all del - bare fortsett med å hive brensel på bålet, det begynte å bli stille i tråden her helt til du kom, så takk for bensinen!

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke slike mennesker finnes... 

Anonymkode: b2c0c...770

De finnes inne der. Greia er bare at de ser galskapen selv og orker ikke ta seg bryet med å forsvare noe som ikke kan eller bør forsvares 🙈

Anonymkode: e7497...7be

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle inn å lese navnetråden, har tidligere vært medlem, men måtte melde meg inn nå. Fikk dette spørsmålet:

590308f1780fa_hnehjrtne.JPG.57616a58f1b91138cc51e09f6f41fd1b.JPG

Jeg vet vel ikke dette?

Edit: kom inn :P men hvorfor har de slik?

Endret av OppNedPåAlt
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde og å melde meg inn, og skrev at det var grunnleggeren som var eieren, men det var visst feil for jeg fikk ikke bli medlem

Anonymkode: d0d3e...efc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Jeg skulle inn å lese navnetråden, har tidligere vært medlem, men måtte melde meg inn nå. Fikk dette spørsmålet:

Jeg vet vel ikke dette?

Edit: kom inn :P men hvorfor har de slik?

For at alle skal vite hvem som er sjefshøna.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2017 den 18.33, FrøkenNordby93 skrev:

Og forresten "Bestevennene" skrives i et ord :)

Ett*

Tenk å true med å kaste ut folk fra HØNEHJØRNET! Der går du rett og slett for langt! :P

Endret av kenpet
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har meldt meg ut av Hønehjørnet, ærlig talt så var det fordi jeg følte at intelligensen min SAMT troen på menneskeheten falt . Dråpen var at en person mente at ABB 'hadde rett' ang muslimer, og hun mente at terroristen egentlig forsvarte ' oss' . Vet at det riktige var å rapportere henne, men jobben min betyr dessverre mer, tror uansett ikke at hun utgjør noen trussel for riket. (Dette var i sammenheng at en person var urolig ang Stockholmterroren).

Meldte meg inn i gruppen bare pga denne tråden. Har fått stor innsikt da, og det var spennede å få innblikk i andres liv. 

Anonymkode: bd17f...f13

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus
1 minutt siden, Juliannaos skrev:

Klarte ikke å lese txt pga 🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝

Trusler og fornærmelser stikker ekstra når man slenger på et smilefjes etter hver setning! Formidleren blir litt Dr Jekyll og Mr Hyde, og det er skikkelig skummelt! Jeg ble redd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sorbus skrev:

Trusler og fornærmelser stikker ekstra når man slenger på et smilefjes etter hver setning! Formidleren blir litt Dr Jekyll og Mr Hyde, og det er skikkelig skummelt! Jeg ble redd!

Blir også redd av alle skrivefeilene. *Skamhjuling *

Må bare beklage FrøkenNordby93 om du har dysleksi, da er du selvsagt unnskyldt.( Når jeg har deg her, du er sikkert en flott jente som vi alle ville ha likt i det virkelige liv).

Anonymkode: bd17f...f13

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er slettet nå, men hun som la ut bilde av BDSMsoverommet sitt - komplett med håndjern, pisker, eksplisitte tegninger og mannen i boksershorts 🙈

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...