Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

jeg var innpå gruppen gjennom kjæresten min sin FB....så si meg meget skuffet. trodde det skulle være mye juicy stuff og kule ting der inne. men det var det langt ifra. mannegruppa er mye gøyere:nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Finner den fremdeles ikke

IMG_7368.PNG

Anonymkode: d412c...eee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IMG_7368.PNG

Anonymkode: d412c...eee

Da må jeg være blokkert av en eller annen grunn. Finner den fremdeles ikke. Har du en link jeg kan forsøke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner den når jeg brukte linken som er lagt ut :) 

Anonymkode: 63060...cf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎25‎.‎03‎.‎2017 den 11.04, kenpet skrev:

Ble avslått 5 ganger eller noe, tror hun som avslo mistenkte at profilen var falsk. Spurte om å bli medlem på nytt, da ble jeg godkjent. Tror det kommer an på hvem som godkjenner.

Haha, hun som måtte ha tillatelse fra kjæresten sin til å klippe håret sitt kort har faktisk gått i klassen min. Hun prøvde seg på meg og var skikkelig innpåsliten på videregående. Turte ikke snakke til meg face2face, men på Facebook skrev hun meldinger ala "hjelp jeg vil ha kjæreste og du er kjekk vil du bli kjæresten min". :P

Hun går/gikk også på livets harde skole.

Dette var bare så innmari idiotisk av deg å gjøre.
Hvordan kan du sitte her å harselere over Hønehjørnet - og legge ut et innlegg som dette der du henviser til en som står frem med sitt fulle navn? Utrolig tåpelig!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at 80 % av postene der inne er et skrytebilde, med spørsmål om "hva er deres...?". F.eks hvis noen har gjort seg ekstra flid med middagen en dag, så legges bilde ut med teksten "dette skal jeg ha til middag i dag. Hva med dere?", eller "hvilke hobbyer og interesser deler du med din kjæreste? Vi deler kosthold og trening", også et skrytebilde av treningssenter. Syns også "dagens skravletråd" er ganske tåpelige. "I dag lurer jeg på: hva er deres favorittpålegg?".. Interessant...

Anonymkode: 56218...5d3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ei der som legger ut bilder av sønnen sin ofte. 

For det første skjønner jeg ikke poenget med å dele utallige bilder med 40.000 andre.

Anonymkode: 3eecf...072

Hvis vi tenker på samme person. Jeg gikk inn på profilen, og den er spekkfull med bilder, videor og oppdateringer om den ungen. Og jeg er ikke venn med henne, så dette legger hun ut offentlig. Det burde vært strengere regler for personvern rundt barn. Den ungen kan ikke se på tv en gang, uten at moren lager en status, og gjerne et bilde av det. Blir helt overrasket

Anonymkode: 56218...5d3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt eksempel på hvorfor man ikke skal legge ut bilder av unger ukritisk. Plutselig er det noen på et forum som diskuterer utseende. Håper hun slipper å se det og blir såret, samtidig som jeg håper det kan være en vekker generelt.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Fralle skrev:

Perfekt eksempel på hvorfor man ikke skal legge ut bilder av unger ukritisk. Plutselig er det noen på et forum som diskuterer utseende. Håper hun slipper å se det og blir såret, samtidig som jeg håper det kan være en vekker generelt.

Jeg er helt enig med deg. Jeg har ikke reagert på utseendet til barnet, men kun kommentert at moren legger ut litt vel mye av ungen. Syns forøvrig ikke det ser ut som det er noe diagnose der, men nå er ikke jeg helsepersonell.

Anonymkode: 56218...5d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Hallo høner

Jeg føler jeg kan spørre dere om dette da dere er voksne og kan ta meg litt mer seriøst enn grupper der det er småjenter.

Men jo til poenget, til dere som har samleie uten kondom. Typen skulle hoppe av i svingen og var uheldig å kom litt i sengen, selv om det er noen flekker så vil jeg gjerne vaske det istedenfor å bytte om på lakenet.

Så hva anbefaler dere å vaske det bort med?
Helst hold dere saklig og la være å kommentere om dere ikke kan gi meg tips

Hvorfor må man vite hele forhistorien for å kunne svare på hvordan man skal få bort sæd fra lakenet? :sjokkbla:

Og det blir jo selvfølgelig diskusjoner om prevensjonsmetoden deres...

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, penny_ skrev:

Hvorfor må man vite hele forhistorien for å kunne svare på hvordan man skal få bort sæd fra lakenet? :sjokkbla:

Og det blir jo selvfølgelig diskusjoner om prevensjonsmetoden deres...

Hahahaha :skratte: Snakk om å utbrodere da!! 

Anonymkode: b447b...3fc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2017 den 20.31, AnonymBruker skrev:

Så dere tråden om "flaueste ONS" et eller annet? Ærlig talt, jeg lurer virkelig på hvor hjernen til disse folkene er. Skjønner de ikke at de svarer med fullt navn og for alt de vet kan hvem som helt av folk de kjenner lese det 😳

 

Anonymkode: 65e60...25f

Jeg blir helt sjokkert. Så dere hun som skrev: 

Sitat

Hadde nach hjemme, så gikk jeg å la meg , var super full.. han begynte å ta på meg, vipps var han inne, han bare " faen å våt du er".. jeg svarte : " har mensen, så er vel ikke så rart " han dro, jeg sovnet like fort..

Det er jo voldtekt om det faktisk var slik det gikk for seg, så får hun bare "haha" til svar. Å kalle seg hønehjørnet er en fornærmelse mot høner..

Anonymkode: 29701...610

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Noen som vet om noen spesielle guttenavn, i nærheten av de på bildet?".

http://m.imgur.com/IdZkORM

Jeg mener ikke at alle skal kalle ungene sine for Tobias, Håvard, Erik osv., men ærlig talt. 

Anonymkode: 3eecf...072

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som har oppkalt ikke bare en, men TO unger, etter Mortal Kombat. Altså, et fantasyspill der man slåss med superkrefter osv. Æ KVÆLES

Anonymkode: 94c06...75e

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...