Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Gjest Sorbus
2 minutter siden, penny_ skrev:

Jeg lurer på om alle de som har lagt ut bilde i trusa ville lagt det ut på sin egen profil. Man vet jo ikke hvem som er medlem i Hønehjørnet.

Det er en LUKKET gruppe! Herregud, hvor vanskelig er det for folk å forstå det.....:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brukerangrep og innlegg som følger av dette samt avsporinger.

Sulosi, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, mange av disse som har lagt ut bilde av rumpa i bare stringtruse har offentlig i profilen (sånn at det synes når du holder musa over navnet deres) hvor de jobber. Er så jeg får lyst til å ta screenshot og sende på melding til arbeidsplassen deres. Mine ansatte har to valg på FB; Om de har profilen sin linket til arbeidsplassen (resturant) så foretrekker jeg at de har en lukket profil, eller om profilen er åpen så må de holde seg til å poste ting de ville følt seg komfortable med å gjøre/si i resturanten (og det gjelder jo da også i grupper og kommentarfelt). Om de ikke har profilen linket så kan de gjøre hva de vil.

Anonymkode: fd174...c5e

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det i gang igjen! Ny tråd med oppfordring til å dele bilde av rumpa si. Greit nok - for all del. Men når vi snakker bitteliten g-streng og kameraet på mobilen nesten oppi rumpesprekken, da syns jeg man går for langt. Selvsagt argumenteres det med at "du viser like mye i bikini", men jeg har nå aldri sett en dame i bikini på stranda squatte mot fjeset til fremmede. 

Anonymkode: 4b8f5...93e

Hva betyr squatte?

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr squatte?

Anonymkode: b2c0c...770

Sitte på huk med rompa ut/opp. 

Anonymkode: 6d52c...a15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kopierte et bilde og sladdet navnet. En jente som sitter med rumpen sin oppi kamera. Fjernet navnet. Men fikk dårlignsamvittighet og postet ikke det. Men så lett er det. Er nok mange gutter der inne (jeg vet om et par) under fake nick.. Man vet aldri hva de bildene blir brukt som. Dumt at voksne folk poster slike bilder av seg selv og tror de ikke kan spre seg..

Anonymkode: d1110...e21

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av dagen har jeg fått med meg at en mor til en i min sønns klasse og kassadama på nærbutikken, skal suge mannen i løpet av kvelden. Takk for den informasjonen, liksom. Fader, det er ikke ALT man trenger å dele!

Anonymkode: 3eecf...072

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tråd om hotte bestemødre. En ting er å selv synes man har en sprek mor/mormor til sine barn. Men å starte en tråd med bilde av seg selv, hvor man etterlyser andre hotte bestemødre... Det blir litt for sært for min del.

Anonymkode: 3eecf...072

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En tråd om hotte bestemødre. En ting er å selv synes man har en sprek mor/mormor til sine barn. Men å starte en tråd med bilde av seg selv, hvor man etterlyser andre hotte bestemødre... Det blir litt for sært for min del.

Anonymkode: 3eecf...072

Jeg synes det var litt kult jeg! Mange flotte bestemødre der inne, eneste jeg reagerte på var at det finnes bestemødre på 37 år når jeg selv er over 30, singel og barnløs 😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Hønehjørnet ser jeg ei som har spurt etter tips til hva hun kan svare dersom hun skulle få et bestemt spørsmål, da hun skal på et jobbintervju/samtale i en barnehage i morgen kl. 0800. 

Det hadde jeg aldri turt å spørre om i en gruppe med nesten 50 000 medlemmer. Tenk om vedkommende som skal ha jobbintervjuet også er medlem og kjenner igjen navnet? Det kunne fort blitt en litt småklein situasjon :P 

"Ja, nå skulle jeg jo egentlig spørre deg om dine negative sider da, men så så jeg at du spurte etter tips på det på Hønehjørnet i går kveld, så da leste jeg bare svarene du fikk der istedet for". 

:ler: 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg digger denne gruppa, rett og slett fordi det er ren underholdning:fnise: Og så er det gøy å provosere dem, mange tar alt så til seg:laugh:

Har en kompis som er medlem, så regner med at det er en del menn der og. Ikke vanskelig å lage en falsk profil, som ser ekte ut.

Anonymkode: 638a5...b09

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte melde meg ut.  Følte jeg ble dummere og dummere av å lese der faktisk 🙈:murvegg:

Anonymkode: b447b...3fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2017 den 1.07, AnonymBruker skrev:

I løpet av dagen har jeg fått med meg at en mor til en i min sønns klasse og kassadama på nærbutikken, skal suge mannen i løpet av kvelden. Takk for den informasjonen, liksom. Fader, det er ikke ALT man trenger å dele!

Anonymkode: 3eecf...072

Noen er mer åpne om sånt da. Seksualitet er en helt normal ting

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2017 den 13.07, Honey Dew skrev:

Hvorfor stenger de kommentarfeltene hele tiden?

Jeg synes det er så irriterende at de stenger kommentarfelt fordi "trådstarter har fått svar". En ting er hvis personen selv ikke vil ha flere svar, men mange svar betyr ikke at man har fått svar, spesielt på et tema som mange har forskjellige svar på. Når det ikke er et riktig svar liksom

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, Blod skrev:

Jeg synes det er så irriterende at de stenger kommentarfelt fordi "trådstarter har fått svar". En ting er hvis personen selv ikke vil ha flere svar, men mange svar betyr ikke at man har fått svar, spesielt på et tema som mange har forskjellige svar på. Når det ikke er et riktig svar liksom

Konger på haugen, vet du

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Blod skrev:

Jeg synes det er så irriterende at de stenger kommentarfelt fordi "trådstarter har fått svar". En ting er hvis personen selv ikke vil ha flere svar, men mange svar betyr ikke at man har fått svar, spesielt på et tema som mange har forskjellige svar på. Når det ikke er et riktig svar liksom

I tillegg er de ikke konsekvente. Så en tråd her om dagen med flere hundre svar, men hvor det bare trengtes noen få. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som spør hvor man kan se skjønnheten og udyret på nett. 

Er det bare meg som tenker at i en så stor gruppe, så burde admin slette sånne innlegg som helt klart spør etter lovbrudd? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at det kokoer over i meg😡 Har forstått at dette er en eller annen lek, men dette er ikke noe å tulle med. Veldig lik mannsgruppa Ottar. 

Fysj!

IMG_1770.PNG

Anonymkode: 638a5...b09

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...