Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

:alice:

http://m.imgur.com/WzBc4rB

Anonymkode: 3eecf...072

😱 Altså, dersom man i det hele tatt klarer å tenke seg frem til at det der er en god ide, så er det noe man absolutt ikke forteller noen om i etterkant 🙈

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, penny_ skrev:

Men da er jo du medlem siden denne personen også er medlem?

Er medlem ja. Ikke under mitt navn. 

Anonymkode: 3b0e2...0b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gruppereglene i den gruppa er jo lang som ett vondt år. Helt hinsides hva som Ikke er lov. Det er svært lite vi får lov til allefall.

Ssmtidig er det jo helteit at gruppa stenger om natta. Hva er de redd for at skal skje egentlig?

Anonymkode: 65e60...25f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en tråd om noen samsover med større barn. Når jeg tenker større barn, tenker jeg 4,5,6,7,8,9 år.

Vel...

http://m.imgur.com/NWUx1hh

http://m.imgur.com/eXGtoNJ

Anonymkode: 3eecf...072

:hakeslepp:

Jeg letet og letet etter et blunkefjes på den første, men det ser ikke ut til å være en spøk....

Nummer to var skremmende, den også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sorbus skrev:

:hakeslepp:

Jeg letet og letet etter et blunkefjes på den første, men det ser ikke ut til å være en spøk....

Nummer to var skremmende, den også

Hvorfor er det så skremmende? Jeg og et av mine søsken sov i samme seng til jeg var 14-15. Nå er jeg snart 30 og kunne godt sovet i samme seng som moren min 

Anonymkode: e3bee...f23

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så skremmende? Jeg og et av mine søsken sov i samme seng til jeg var 14-15. Nå er jeg snart 30 og kunne godt sovet i samme seng som moren min 

Anonymkode: e3bee...f23

Hver natt?

Anonymkode: 3eecf...072

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hver natt?

Anonymkode: 3eecf...072

Nei, selvfølgelig ikke, men går greit å dele seng med moren min liksom. Regner med at det bar ment slik fra hun som var 24. At det ikke er flaut å sove i samme seng en gang i blandt. 

Snakk om å tolke ting i verste mening. 

 

Anonymkode: e3bee...f23

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, selvfølgelig ikke, men går greit å dele seng med moren min liksom. Regner med at det bar ment slik fra hun som var 24. At det ikke er flaut å sove i samme seng en gang i blandt. 

Snakk om å tolke ting i verste mening. 

 

Anonymkode: e3bee...f23

Kanskje. Men det var ei som kommenterte til hun på 24: "Gjor eg og til eg flytta ud". Så med mindre hun siste flytta ut da hun var 11, er det bare merkelig å dele seng med mora si hver natt. 

Anonymkode: 3eecf...072

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være en spøk allikevel? Ellers er jeg voksen, og kunne delt seng med moren min om nødvendig, på ferie for eksempel, så jeg er enig med de som skriver at det ikke behøver å være hver natt.  

Anonymkode: 71529...741

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i at samsoving blir rart med store "barn", men jeg tenker jo at det er flere aleneforeldre med dårlig råd som ikke har økonomi til å bo i 3-roms, og derfor må dele soverom med barnet om de ikke ønsker sove på stua.

Men om man samsover hver natt fordi "det er så koselig" så synes jeg det er litt merkelig.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste jeg vet med denne gruppen er når noen skriver meningen sin om noe, blir møtt med uenighet og spørsmål om de kan vise til kilder for det de mener. Gjerne når det gjelder barneoppdragelse. Slår nesten aldri feil, da svares det med "Dette blir for dumt *grinesmiley* Jeg gidder ikke å diskutere mer. Det er min mening, respekter det :)", eller en eller annen variant av det. Nesten hver gang :fnise:

Anonymkode: 72b23...fc9

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det i gang igjen! Ny tråd med oppfordring til å dele bilde av rumpa si. Greit nok - for all del. Men når vi snakker bitteliten g-streng og kameraet på mobilen nesten oppi rumpesprekken, da syns jeg man går for langt. Selvsagt argumenteres det med at "du viser like mye i bikini", men jeg har nå aldri sett en dame i bikini på stranda squatte mot fjeset til fremmede. 

Anonymkode: 4b8f5...93e

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det i gang igjen! Ny tråd med oppfordring til å dele bilde av rumpa si. Greit nok - for all del. Men når vi snakker bitteliten g-streng og kameraet på mobilen nesten oppi rumpesprekken, da syns jeg man går for langt. Selvsagt argumenteres det med at "du viser like mye i bikini", men jeg har nå aldri sett en dame i bikini på stranda squatte mot fjeset til fremmede. 

Anonymkode: 4b8f5...93e

Jeg lurer på om alle de som har lagt ut bilde i trusa ville lagt det ut på sin egen profil. Man vet jo ikke hvem som er medlem i Hønehjørnet.

Det er ei som argumenterer med at dette er ei side kun for damer. Må si noen er korttenkte, altså.

Endret av penny_
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...