Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Statusen om mensen, samboer og dexter ga jo INGEN mening? Hva ville hun frem til? Eier de ingen skam? 

Anonymkode: 3217d...155

Herregud, for noe usammenhengende svada. De andre hønene syns det var bra skrevet. De snakker visst et eget språk der inne som vi andre ikke forstår.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herre Gud :hakeslepp: jeg måtte inn å lese i gruppen nå etter å ha lest her. Jeg ble faktisk flau! Altså JEG som ikke har notert noe i gruppen ble flau av å lese der. Det mensen innlegget og beskrivelsen av situasjonen når hun hadde seg med typen. :klaske: Omg jeg bare:hakeslepp: :overrasket:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg ikke om du tuller, men; 

Skam, sterkt ubehagelig følelse av å ha vist en nedverdigende side av seg selv, og dermed avslørt seg selv som et mislykket, udugelig eller umoralsk individ. Skam er nær knyttet til selvfølelsen, og får en til å føle seg liten, med ønske om å skjule seg («synke i jorden»).

Anonymkode: 3217d...155

De fleste der inne vet nok ikke hva skam betyr en gang ;-) 

Deler jo aaaaaltfor mye svada som egentlig bør bli holdt for seg selv eller lege/psykolog :-) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en som vil brodere tekst på bunaden til barnebarnet. Det er en smart måte å ødelegge en bunad.

Hva hvis den skal selges eller arves av noen andre? Hadde vært bedre å lage et bilde, som barnebarnet kan ha på veggen

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det en som vil brodere tekst på bunaden til barnebarnet. Det er en smart måte å ødelegge en bunad.

Hva hvis den skal selges eller arves av noen andre? Hadde vært bedre å lage et bilde, som barnebarnet kan ha på veggen

Anonymkode: b2c0c...770

Jeg synes det var en kjempekoselig ting, jeg. Hun snakker jo om å brodere et sted det ikke synes, blir jo som å gravere inn på baksiden av sølvet sitt. For min del er mine graverte søljer det kjæreste jeg har på bunaden min, nettopp pga graveringen.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Poppie skrev:

Jeg synes det var en kjempekoselig ting, jeg. Hun snakker jo om å brodere et sted det ikke synes, blir jo som å gravere inn på baksiden av sølvet sitt. For min del er mine graverte søljer det kjæreste jeg har på bunaden min, nettopp pga graveringen.

Bunaden blir ødelagt enten det er på framsiden eller baksiden. Ville aldri brukt en bunad med sitater på

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bunaden blir ødelagt enten det er på framsiden eller baksiden. Ville aldri brukt en bunad med sitater på

Anonymkode: b2c0c...770

Jeg mener ikke man skal ha type "veggord" på bunaden, men om det er et arvestykke så synes jeg det hadde vært fint å ha navnene til eierne brodert på :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dem mener EU som i "Europa", da"

:bond:

Anonymkode: e5587...10b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Poppie skrev:

Jeg mener ikke man skal ha type "veggord" på bunaden, men om det er et arvestykke så synes jeg det hadde vært fint å ha navnene til eierne brodert på :)

Det var et sitat, typisk veggord hun ville brodere inn. Hadde det vært navn, hadde det vært en annen sak, men jeg synes ikke slike sitater er passende

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har de på snapchat? Hva legger de ut der? 

Anonymkode: 3217d...155

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ny som snapper hver dag. Hun i går bare gav seg. Skjønte ikke greia. De deler alt egentlig. 

Anonymkode: 07ec7...505

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som lurer på om det er normalt å ha så høye faste utgifter...så kommer det fram at hun har tatt forbrukslån for å ta (fremtidig) slankeoperasjon 🙄

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Dem mener EU som i "Europa", da"

:bond:

Anonymkode: e5587...10b

Også hun som skulle reise til London, men lurte på hvordan det var nå siden dem ikke er medlem av EU lenger :P

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Poppie skrev:

Hun som lurer på om det er normalt å ha så høye faste utgifter...så kommer det fram at hun har tatt forbrukslån for å ta (fremtidig) slankeoperasjon 🙄

 

fremtidig?? :laugh:

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

fremtidig?? :laugh:

Anonymkode: a1142...84b

Jepp. Så vidt jeg forstår har hun tatt opp et lån nå til en operasjon hun tenker å ta på sikt.

Tror det forklarer mye av de 18 000 hun har i faste utgifter, men jeg kan ta feil 😬

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Poppie skrev:

Jepp. Så vidt jeg forstår har hun tatt opp et lån nå til en operasjon hun tenker å ta på sikt.

Tror det forklarer mye av de 18 000 hun har i faste utgifter, men jeg kan ta feil 😬

Så innlegget hennes nå.

En ting er at man tar lån for noe slikt, men for noe som kanskje skal skje er jo bare tåpelig. Virker jo ikke til at det er bestilt legetime eller gjort andre forberedelser til inngrepet.

Vil tro at det er rundt 1000 kr/mnd. Hun burde da heller betale ut lånet... Hun skulle heller satt tilsvarende beløp på sparekonto også tatt operasjonen uten å ta opp lån! Bakventland :P

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 25.4.2017 den 18.12, FrøkenNordby93 skrev:

Jeg ser dere er like barnslige å henger ut diverse medlemmer i Hønehjørnet enda? :) Vil bare informere om at det meste her inne er printscreenet og sendt til hønehjørnets administratorer :) 

Huff da, nå ble jeg skikkelig redd for hva admin kan finne på å gjøre :skratte:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere har fått dekket tannlege til titusenvis av kroner fordi de tilsynelatende har ekstern tannlegeskrekk. I tillegg virker det som om brorparten av medlemmene er ufør. Fader, tipper halvparten av statsbudsjettet går til medlemmene i høneklubben. 🐔 

Anonymkode: 3eecf...072

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser flere har fått dekket tannlege til titusenvis av kroner fordi de tilsynelatende har ekstern tannlegeskrekk. I tillegg virker det som om brorparten av medlemmene er ufør. Fader, tipper halvparten av statsbudsjettet går til medlemmene i høneklubben. 🐔 

Anonymkode: 3eecf...072

Jeg er ufør. Føler meg ganske så oppegående og normal. Eneste er at jeg har en sykdom som gjør at kroppen min ikke fungerer normalt. Blir ganske oppgitt over at uføre blir sett på som dumme og samfunnssøppel. Naver man, så er det no annet. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...