AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #1441 Del Skrevet 22. april 2017 Det er den verste gruppen jeg har sett. For meg fremsto den som en gruppe av: Uføre,arbledig på 3 året,alenemødre på stønad,alle etterlyste trygden Folk uten grenser,når det kommer til offentliggjøring av mann,barn,familie og barn. Utgir personlige ting,som setter mann og fam i forlegenhet. Anonymkode: 3b0e2...0b1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #1442 Del Skrevet 22. april 2017 3 timer siden, Chibi skrev: Nå har jo dere fått ett lite dårlig rykte allerede og jeg anbefaler for deres skyld å skifte til ett annet domene, rett og slett fordi dere da kan starta 100% fresht. Og de på hønehjørnet trenger jo ikke å vite hva dere skifter til da, problemet kan jo være på deres side også, at det rett og slett er en person som er hos dere for å spre kvalme. Så skifter dere domene og dette peker igjen mot hønehjørnet, så vet dere at dere har en idiot som sprer kvalme Men uansett, så er nok det beste å skaffe ett nytt navn, rett og slett fordi det tar ei stund å komme over ett dårlig rykte Jeg støtter ikke hønehjørnet på noen måte, er der bare for å få en liten dose drama, når det skjer. Dermed er det jo synd at dere får ufortjent dårlig rykte Hva med www.kvinner.no? Det ser ut til at dette er ledig Anonymkode: b2c0c...770 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #1443 Del Skrevet 22. april 2017 Anbefaler dere å legge til hønehjørnet på snapchat! Noen ganger dukker det opp gullkorn. Som for eksempel ei jente som skulle ta abort etter en ons, ''detta er hemmelig, men føler jeg må være såppas ærlig når jeg har hønehjørnet sin snap da. Dere som kjenner meg, ikke si dette til noen!!!'' En annen gang var det ei jente som dokumenterte hele dagen, rett før hun skulle legge seg hadde hun en stor krangel med samboeren, og hun satt og grein på snapchat og fortalte at dette skjedde ofte og at de hadde slått opp flere ganger. Men de elsket hverandre da Privatliv, hva er det Anonymkode: 2b57a...446 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1444 Del Skrevet 24. april 2017 Mulig jeg blir halshugd nå, men jeg skjønner ikke helt hvordan man kan rettferdiggjøre å ta ungene sine ut av skolen 1 uke fordi mor "plutselig fikk lyst på impulstur" til Syden. Jeg kan forstå det om det er et nært familiemedlem som ligger for døden og man tar ut barna sine så de skal få være med dem, eller at barna får fri fra skolen en fredag fordi de skal reise i konfirmasjon på lørdag. Men jeg synes det rett og slett er egoistisk å ta ut barna fordi mor (eller far) bare har "lyst" på sydentur. Er jeg på viddene? Er dette innafor? Anonymkode: ae0da...2fe 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1445 Del Skrevet 24. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg blir halshugd nå, men jeg skjønner ikke helt hvordan man kan rettferdiggjøre å ta ungene sine ut av skolen 1 uke fordi mor "plutselig fikk lyst på impulstur" til Syden. Jeg kan forstå det om det er et nært familiemedlem som ligger for døden og man tar ut barna sine så de skal få være med dem, eller at barna får fri fra skolen en fredag fordi de skal reise i konfirmasjon på lørdag. Men jeg synes det rett og slett er egoistisk å ta ut barna fordi mor (eller far) bare har "lyst" på sydentur. Er jeg på viddene? Er dette innafor? Anonymkode: ae0da...2fe Enig med deg. Litt av en holdning. Anonymkode: 2134f...923 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. april 2017 #1446 Del Skrevet 24. april 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg blir halshugd nå, men jeg skjønner ikke helt hvordan man kan rettferdiggjøre å ta ungene sine ut av skolen 1 uke fordi mor "plutselig fikk lyst på impulstur" til Syden. Jeg kan forstå det om det er et nært familiemedlem som ligger for døden og man tar ut barna sine så de skal få være med dem, eller at barna får fri fra skolen en fredag fordi de skal reise i konfirmasjon på lørdag. Men jeg synes det rett og slett er egoistisk å ta ut barna fordi mor (eller far) bare har "lyst" på sydentur. Er jeg på viddene? Er dette innafor? Anonymkode: ae0da...2fe At ikke skolen reagerer... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1447 Del Skrevet 24. april 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg blir halshugd nå, men jeg skjønner ikke helt hvordan man kan rettferdiggjøre å ta ungene sine ut av skolen 1 uke fordi mor "plutselig fikk lyst på impulstur" til Syden. Jeg kan forstå det om det er et nært familiemedlem som ligger for døden og man tar ut barna sine så de skal få være med dem, eller at barna får fri fra skolen en fredag fordi de skal reise i konfirmasjon på lørdag. Men jeg synes det rett og slett er egoistisk å ta ut barna fordi mor (eller far) bare har "lyst" på sydentur. Er jeg på viddene? Er dette innafor? Anonymkode: ae0da...2fe Jeg synes det er helt greit, så lenge ungene ikke sliter på skolen og gjør lekser på turen. Anonymkode: 849a1...f78 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1448 Del Skrevet 24. april 2017 Jeg meldte meg inn i denne gruppen for en ukes tid siden, da den dukket opp og jeg var nysgjerrig. Det jeg nå er nysgjerrig på er: de damene som stiller spørsmål der, er det virkelig så dumme som de fremstår? En legger det frem som om det er verdens undergang at tv kanalene forsvinner (hun må nå begynne å betale for Get). En annen forstår ikke hvorfor andre mennesker ikke bare kan gi fra seg plassen de har betalt for på flyet (nødutgang), til hennes mann på 2 meter. Dette er bare dagens, som jeg kom på i farten. Det er så mye rart der. Men så kan man liksom ikke melde seg ut heller... Anonymkode: ad1d8...db1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #1449 Del Skrevet 25. april 2017 Det ble en lang forlenget helg (sorry, måtte bare) Anonymkode: 2ac4f...486 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenNordby93 Skrevet 25. april 2017 #1450 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg ser dere er like barnslige å henger ut diverse medlemmer i Hønehjørnet enda? Vil bare informere om at det meste her inne er printscreenet og sendt til hønehjørnets administratorer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 Populært innlegg #1451 Del Skrevet 25. april 2017 9 minutter siden, FrøkenNordby93 skrev: Jeg ser dere er like barnslige å henger ut diverse medlemmer i Hønehjørnet enda? Vil bare informere om at det meste her inne er printscreenet og sendt til hønehjørnets administratorer Haha hva skal admin der gjøre da? Kaste ut masse anonyme folk fra kg? Anonymkode: d1110...e21 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #1452 Del Skrevet 25. april 2017 Bestevenner og beste venner er faktisk ikke det samme. Bestevenner er et uttrykk for de aller nærmeste. Beste venner i denne samhengen betyr bare at de 40000 er bedre enn alle de andre. Ergo beste venner. Anonymkode: cc822...5fb 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenNordby93 Skrevet 25. april 2017 #1453 Del Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De 40000 tusen BESTE vennene. Ikke bestevennene. To ulike måter å beskrive noe på. Anonymkode: b447b...3fc Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bestevenner og beste venner er faktisk ikke det samme. Bestevenner er et uttrykk for de aller nærmeste. Beste venner i denne samhengen betyr bare at de 40000 er bedre enn alle de andre. Ergo beste venner. Anonymkode: cc822...5fb Forsåvidt akkurat det der driter jeg i - poenget er at å baksnakke folk for innlegg dem legger ut er så sinnsykt barnslig er jo akkurat som å lese gjennom innlegg til fjortiser på ungdomsskolen dette jo skjerp dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #1454 Del Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, FrøkenNordby93 skrev: Forsåvidt akkurat det der driter jeg i - poenget er at å baksnakke folk for innlegg dem legger ut er så sinnsykt barnslig er jo akkurat som å lese gjennom innlegg til fjortiser på ungdomsskolen dette jo skjerp dere! Det var jo du som hang deg opp i det? Anonymkode: b447b...3fc 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenNordby93 Skrevet 25. april 2017 #1455 Del Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var jo du som hang deg opp i det? Anonymkode: b447b...3fc Javel det var et eksempel på hvor dumt det er å være så teit å dele og skrive om hønehjørnets medlemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #1456 Del Skrevet 25. april 2017 3 minutter siden, FrøkenNordby93 skrev: Forsåvidt akkurat det der driter jeg i - poenget er at å baksnakke folk for innlegg dem legger ut er så sinnsykt barnslig er jo akkurat som å lese gjennom innlegg til fjortiser på ungdomsskolen dette jo skjerp dere! Som i hønehjørnet er det sikkert noen innlegg her inne som er litt på kanten. Men mener du at alt som står i denne tråden er mobbing og baksnakking? At det ikke er noe som helst grunnlag for noe kritikk av hønehjørnet? Anonymkode: 2134f...923 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenNordby93 Skrevet 25. april 2017 #1457 Del Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som i hønehjørnet er det sikkert noen innlegg her inne som er litt på kanten. Men mener du at alt som står i denne tråden er mobbing og baksnakking? At det ikke er noe som helst grunnlag for noe kritikk av hønehjørnet? Anonymkode: 2134f...923 Okok.. La oss si at du hadde lagt ut et innlegg på Hønehjørnet.. og fått masse svar osv. Så kikker du rundt på nettet og kommer inn på KG og ser at dem sitter å skriver om innlegget ditt. Og det er både hånelige kommentarer samt kritikk.. Hvordan hadde du følt det tror du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #1458 Del Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, FrøkenNordby93 skrev: Javel det var et eksempel på hvor dumt det er å være så teit å dele og skrive om hønehjørnets medlemmer Jeg er ikke medlem lenger, men reagerer på mye av det som legges ut der.... meldte meg ut fordi det var flaut å være medlem faktisk. Så litt rart å henge seg opp i noe du trodde var feilstavet fra noen som gav deg råd kanskje? Å skrive her på kg er noe helt annet enn å legge ut privatlivet sitt, og barn og ektefellers privatliv, for hele verden og forvente at ingen reagerer negativt på all denne delingen.... slik hønehjørnets medlemmer gjør. Noe som altså blir kritisert her. Nettvett.... Anonymkode: b447b...3fc 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenNordby93 Skrevet 25. april 2017 #1459 Del Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke medlem lenger, men reagerer på mye av det som legges ut der.... meldte meg ut fordi det var flaut å være medlem faktisk. Så litt rart å henge seg opp i noe du trodde var feilstavet fra noen som gav deg råd kanskje? Å skrive her på kg er noe helt annet enn å legge ut privatlivet sitt, og barn og ektefellers privatliv, for hele verden og forvente at ingen reagerer negativt på all denne delingen.... slik hønehjørnets medlemmer gjør. Noe som altså blir kritisert her. Nettvett.... Anonymkode: b447b...3fc Og da spør jeg.. gjør det deg egentlig til en bedre person om du følger med her, gjemmer deg som en drittunge bak AnonymBruker og er med å kritiserer dem? Hvorfor er det så jævelig gøy egentlig? Virker jo som hele gjengen som kritiserer her sitter med hodet i ræva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #1460 Del Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, FrøkenNordby93 skrev: Okok.. La oss si at du hadde lagt ut et innlegg på Hønehjørnet.. og fått masse svar osv. Så kikker du rundt på nettet og kommer inn på KG og ser at dem sitter å skriver om innlegget ditt. Og det er både hånelige kommentarer samt kritikk.. Hvordan hadde du følt det tror du ? Jeg legger kun ut på nettet ting jeg kan stå fullt og helt for, og som jeg like gjerne kunne hengt opp på oppslagstavlen på Kiwi, så mest sannsynlig ville jeg ikke hatt det problemet. Og jeg synes andre også bør tenke over hva de legger ut, spesielt når de omtaler andre personer igjen (noe det jo har vært litt av inne på gruppen). Trakassering og mobbing er aldri greit, men å kunne bli stilt kritikk til - det må man tåle når man legger ut noe i en offentlig gruppe. Anonymkode: 2134f...923 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå