AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #1421 Del Skrevet 15. april 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble kastet ut...like greit. Dessuten oppdaget jeg at det kommer opp på fb om du er medlem der. Det vil jeg ikke at folk skal se. Flaut Anonymkode: 3b0e2...0b1 Jeg meldte meg ut fordi det var flaut å stå som medlem 😂 Anonymkode: b447b...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 15. april 2017 #1422 Del Skrevet 15. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg meldte meg ut fordi det var flaut å stå som medlem 😂 Anonymkode: b447b...3fc jeg er medlem, samme er venninner, pleier å sende hverandre screenshots at alt det teite som folk sier der innemye underholding. Er også medlem i Mat Fra Bunnen, Oss som er hekta på interiør,for meg er det bare for å le, kjeder meg aldri lengre. Syns ikke det gjør noe om andre på FB ser at jeg er medlem i disse gruppene, for meg er ikke FB så seriøst, hadde det vært snakk om Linkedin derimot... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1423 Del Skrevet 20. april 2017 Jøss, hva skjedde? Gruppa har blitt arkivert? Anonymkode: 2134f...923 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1424 Del Skrevet 20. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss, hva skjedde? Gruppa har blitt arkivert? Anonymkode: 2134f...923 Sikkert noen som "kom borti en knapp". Regner med arkiveringen kan og vil bli opphevet igjen. Anonymkode: 956f9...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1425 Del Skrevet 20. april 2017 Hva betyr det? Jeg får ikke kommentert eller noe.. Er sikkert oppe å går igjen snart.. Anonymkode: d1110...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1426 Del Skrevet 20. april 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss, hva skjedde? Gruppa har blitt arkivert? Anonymkode: 2134f...923 Det gjør de stadig vekk Anonymkode: 5b8be...1f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1427 Del Skrevet 20. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det gjør de stadig vekk Anonymkode: 5b8be...1f9 Er det for å stenge gruppa om natta slik at de har kontroll? Anonymkode: 956f9...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1428 Del Skrevet 20. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det for å stenge gruppa om natta slik at de har kontroll? Anonymkode: 956f9...ae6 Det skulle faktisk ikke forundre meg. Anonymkode: 5b8be...1f9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1429 Del Skrevet 20. april 2017 Men jeg fikk varsel om det og er første gang jeg har fått det idag. Anonymkode: d1110...e21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #1430 Del Skrevet 21. april 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det for å stenge gruppa om natta slik at de har kontroll? Anonymkode: 956f9...ae6 Tror gruppen er stengt hver dag fra 22.00 til 09.00.. Anonymkode: 93c60...b02 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #1431 Del Skrevet 21. april 2017 De stenger gruppa med å skru på funksjonen "bare admin kan publisere innlegg" hver natt. Gruppa blir arkivert når grunnleggeren får raserianfall Anonymkode: cc822...5fb 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 22. april 2017 #1432 Del Skrevet 22. april 2017 Så at instagrammen til de er "hacket" nå er navnet forandret til "yes_mam" eller noe, samme folka som aktiverte "Honehjornet.no" og siden ble redirigert (tviler det var en bug nå) De har mistet alle bildene fra kontoen..iallefall får vi håpe det, at personene bak ikke har tatt vare på bilder av barna... Så jeg tenker at hønene har glemt å skifte passord, dermed har bare yes__mam logget seg på og forandret. Eller..så har de en muldvarp i hønehjørnet som er der for å gi de kvalme.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bells Skrevet 22. april 2017 #1433 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) 4 timer siden, Chibi skrev: Så at instagrammen til de er "hacket" nå er navnet forandret til "yes_mam" eller noe, samme folka som aktiverte "Honehjornet.no" og siden ble redirigert (tviler det var en bug nå) De har mistet alle bildene fra kontoen..iallefall får vi håpe det, at personene bak ikke har tatt vare på bilder av barna... Så jeg tenker at hønene har glemt å skifte passord, dermed har bare yes__mam logget seg på og forandret. Eller..så har de en muldvarp i hønehjørnet som er der for å gi de kvalme.. Er ikke oss. Hvilke bevis har du og de på at det er oss liksom? At de sier det? Ja. Da mååå jo det være sant. For det første så hadde vi aldri skiftet navn til vår eget navn (hva er poenget med det liksom? Vi har vår egen instagram). For det andre hadde vi hverfall ikke feilstavet det, om vi hadde gjort det for å overta den og bruke den. For det tredje har vi mer å tape på å slette deres instagram enn de har. Ja, de mister en instagram, men vi får et permanent dårlig rykte. Og hvorfor i alle dager skal vi ønske det? Vi har ingen ønske om å ødelegge for Hønehjørnet. Vi vil helst bare være i fred og ikke ha mer med de å gjøre. Vi har til og med prøvd å hjelpe dem med å få tilbake kontrollen på denne kontoen, men er begrenset hva man kan gjøre. Men det sier de jo ingenting om i innlegget sitt. Det er også folk som har sluttet der etter oss. Instagram-ansvarlig og hele hennes "instagjeng" er blant annet sluttet. Så finnes nok flere mistenkte enn oss. Men Hønehjørnet har bestemt seg for at det er oss. Så da må jo det være riktig, eller hva? Endret 22. april 2017 av Bells lagt til informasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 22. april 2017 #1434 Del Skrevet 22. april 2017 29 minutter siden, Bells skrev: Er ikke oss. Hvilke bevis har du og de på at det er oss liksom? At de sier det? Ja. Da mååå jo det være sant. For det første så hadde vi aldri skiftet navn til vår eget navn (hva er poenget med det liksom? Vi har vår egen instagram). For det andre hadde vi hverfall ikke feilstavet det, om vi hadde gjort det for å overta den og bruke den. For det tredje har vi mer å tape på å slette deres instagram enn de har. Ja, de mister en instagram, men vi får et permanent dårlig rykte. Og hvorfor i alle dager skal vi ønske det? Vi har ingen ønske om å ødelegge for Hønehjørnet. Vi vil helst bare være i fred og ikke ha mer med de å gjøre. Vi har til og med prøvd å hjelpe dem med å få tilbake kontrollen på denne kontoen, men er begrenset hva man kan gjøre. Men det sier de jo ingenting om i innlegget sitt. Det er også folk som har sluttet der etter oss. Instagram-ansvarlig og hele hennes "instagjeng" er blant annet sluttet. Så finnes nok flere mistenkte enn oss. Men Hønehjørnet har bestemt seg for at det er oss. Så da må jo det være riktig, eller hva? Ja, men det peker nå til dere 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bells Skrevet 22. april 2017 #1435 Del Skrevet 22. april 2017 Akkurat nå, Chibi skrev: Ja, men det peker nå til dere 😄 Ja, og det burde jo være første varsel på at det ikke er oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #1436 Del Skrevet 22. april 2017 45 minutter siden, Bells skrev: Er ikke oss. Hvilke bevis har du og de på at det er oss liksom? At de sier det? Ja. Da mååå jo det være sant. For det første så hadde vi aldri skiftet navn til vår eget navn (hva er poenget med det liksom? Vi har vår egen instagram). For det andre hadde vi hverfall ikke feilstavet det, om vi hadde gjort det for å overta den og bruke den. For det tredje har vi mer å tape på å slette deres instagram enn de har. Ja, de mister en instagram, men vi får et permanent dårlig rykte. Og hvorfor i alle dager skal vi ønske det? Vi har ingen ønske om å ødelegge for Hønehjørnet. Vi vil helst bare være i fred og ikke ha mer med de å gjøre. Vi har til og med prøvd å hjelpe dem med å få tilbake kontrollen på denne kontoen, men er begrenset hva man kan gjøre. Men det sier de jo ingenting om i innlegget sitt. Det er også folk som har sluttet der etter oss. Instagram-ansvarlig og hele hennes "instagjeng" er blant annet sluttet. Så finnes nok flere mistenkte enn oss. Men Hønehjørnet har bestemt seg for at det er oss. Så da må jo det være riktig, eller hva? Jeg bare lurer, er ikke helt inni dette.. hvem er dere? Skjønner dere ikke er hønehjørnet. Er det en til gruppe på face? Isåfall er jeg interessert🙊 Anonymkode: d1110...e21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bells Skrevet 22. april 2017 #1437 Del Skrevet 22. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg bare lurer, er ikke helt inni dette.. hvem er dere? Skjønner dere ikke er hønehjørnet. Er det en til gruppe på face? Isåfall er jeg interessert🙊 Anonymkode: d1110...e21 Nei, vi er ingen gruppe på facebook :D Vi samarbeidet med Hønehjørnet tidligere om nettsiden deres, men vi ønsket noe annet enn hønehjørnet. Der for sluttet vi og startet vår egen nettside: www.yesmaam.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #1438 Del Skrevet 22. april 2017 11 minutter siden, Bells skrev: Nei, vi er ingen gruppe på facebook :D Vi samarbeidet med Hønehjørnet tidligere om nettsiden deres, men vi ønsket noe annet enn hønehjørnet. Der for sluttet vi og startet vår egen nettside: www.yesmaam.no Okei, rett og slett en nyhetsside for damer:) så dere på Facebook, ikke mange likes da. Men har dere mye seere på nettsiden? Konmer til å titte innom der ja. Anonymkode: d1110...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 22. april 2017 #1439 Del Skrevet 22. april 2017 12 minutter siden, Bells skrev: Nei, vi er ingen gruppe på facebook :D Vi samarbeidet med Hønehjørnet tidligere om nettsiden deres, men vi ønsket noe annet enn hønehjørnet. Der for sluttet vi og startet vår egen nettside: www.yesmaam.no Nå har jo dere fått ett lite dårlig rykte allerede og jeg anbefaler for deres skyld å skifte til ett annet domene, rett og slett fordi dere da kan starta 100% fresht. Og de på hønehjørnet trenger jo ikke å vite hva dere skifter til da, problemet kan jo være på deres side også, at det rett og slett er en person som er hos dere for å spre kvalme. Så skifter dere domene og dette peker igjen mot hønehjørnet, så vet dere at dere har en idiot som sprer kvalme Men uansett, så er nok det beste å skaffe ett nytt navn, rett og slett fordi det tar ei stund å komme over ett dårlig rykte Jeg støtter ikke hønehjørnet på noen måte, er der bare for å få en liten dose drama, når det skjer. Dermed er det jo synd at dere får ufortjent dårlig rykte 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bells Skrevet 22. april 2017 #1440 Del Skrevet 22. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, rett og slett en nyhetsside for damer:) så dere på Facebook, ikke mange likes da. Men har dere mye seere på nettsiden? Konmer til å titte innom der ja. Anonymkode: d1110...e21 Vi har veldig varierende lesertall, ligger jevnt over på 2-400 unike lesere daglig, og innimellom har vi hatt saker som har slått godt an og vært oppe i rundt 1500. Men vi har jo ikke holdt på så veldig lenge enda, så vi håper jo å tilby en nettside som folk ønsker å følge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå