AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #481 Del Skrevet 12. januar 2017 1 time siden, Lykke_ skrev: Sittet og sett på henne nå, forklaringen på hvorfor hun ikke hadde barn må jeg si var morsom.. Hva var grunnen? Anonymkode: 930f9...315 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #482 Del Skrevet 12. januar 2017 2 timer siden, Sirah skrev: Jeg... så... den.... Deler av den iallefall...... Hun og typen bor i hver sin leilighet.. Nav betaler jo for begges leiligheter uansett så... like barn leker best osv.. Anonymkode: 930f9...315 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #483 Del Skrevet 12. januar 2017 Streamer det ene barnet i bare bleien. Altså, hva faen????Anonymkode: 09885...e6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #484 Del Skrevet 12. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun spurte også jenta om hun skulle være kjæreste kompisen til mora (som var der på besøk). Anonymkode: a1142...84b She did what????? Jeg klarte ikke se på så lenge. Utfordring med leggetider også sitter du å streamer på Facebook? Ungene legger seg ikke magisk av seg selv. Anonymkode: 09885...e6d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 12. januar 2017 #485 Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #486 Del Skrevet 12. januar 2017 3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Kan dere si om dere snakker om hovedgruppen eller stream gruppen? Jeg er bare i den vanlige, orker ikke streamgruppen. Men greit å vite om det bare er å droppe å lete etter hva dere prater om eller ikke Jeg skal spesifisere det neste gang! (Min bleie-kommentar handlet om streame-gruppen) Anonymkode: 09885...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 12. januar 2017 #487 Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) AnonymBruker skrev (På 12.1.2017 den 20.56): Jeg skal spesifisere det neste gang! (Min bleie-kommentar handlet om streame-gruppen) Anonymkode: 09885...e6d Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 12. januar 2017 #488 Del Skrevet 12. januar 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun spurte også jenta om hun skulle være kjæreste kompisen til mora (som var der på besøk). Altså kjæreste med en voksen mann. Slikt gjør meg sint! Anonymkode: a1142...84b Hallo, du reagerer på en sånn kommentar med sinne, men GJØR hva? Om du har navnet på henne, kontakt det lokale BV. Noen vil kanskje kalle det en uskyldig kommentar som ikke beviser noe, men hva om kommentaren bare er isfjellet? Normale folk, gode omsorgspersoner, sier ikke sånt til barn. Alle burde lese dette innlegget fra en blogger som kaller seg Antisupermamma. Det heter "Slik man ikke skal se på et barn" og er selvopplevd. Fantastisk godt skrevet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #489 Del Skrevet 12. januar 2017 Jeg er sjokkert over hva dere forteller! Jeg er som sagt ikke medlem (ennå) men hallo da! Håper både nav og bv har folk som følger litt med der inne! Anonymkode: b447b...3fc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #490 Del Skrevet 12. januar 2017 9 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: takker for forsøket. Synd Må vell melde meg inn i den hvis det er mer underholdning der.. hva er best vanlige eller stream gruppen? Jeg orker ikke følge begge. Det beste er om du midlertidig følger begge i en dag også kan du vurdere hva du vil selv. Det er ikke sånn at du må være permanent medlem av begge til evig tid Jeg har ikke lyst til å oppmuntre til noe da jeg ikke kjenner deg. Begge gruppene har underholdningsverdi, men på hver sin måte Anonymkode: 09885...e6d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #491 Del Skrevet 12. januar 2017 10 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: takker for forsøket. Synd Må vell melde meg inn i den hvis det er mer underholdning der.. hva er best vanlige eller stream gruppen? Jeg orker ikke følge begge. Hadde meldt meg inn i stream-gruppa, er medlem der selv kun for underholdningens skyld. Er en del mennesker der uten filter, de legger ut om ALT. Hun stakkars dama som streama live om nettvett og om at folk måtte skjerpe seg, er blitt kastet ut og blokkert, fordi kjendishønene og sjefshøna selv mente hun mobbet - noe hun ikke gjorde. Hun hadde jo helt rett i det hun sa. I stedet for så brukte de kommentarfeltet under videoen hennes og la ut i det vide og det brede om hvor fæl og grusom hun var. Så ja, de fleste der bør vel feie for egen dør først. Anonymkode: 63060...cf1 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 12. januar 2017 #492 Del Skrevet 12. januar 2017 22 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Kan dere si om dere snakker om hovedgruppen eller stream gruppen? Jeg er bare i den vanlige, orker ikke streamgruppen. Men greit å vite om det bare er å droppe å lete etter hva dere prater om eller ikke Du kan jo gjøre slik at du ikke får opp innleggene på nyhetsoppdateringene dine. Da kan du heller oppsøke livegruppen selv når du vil og du slipper å se den ellers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #493 Del Skrevet 12. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun stakkars dama som streama live om nettvett og om at folk måtte skjerpe seg, er blitt kastet ut og blokkert, fordi kjendishønene og sjefshøna selv mente hun mobbet - noe hun ikke gjorde. Hun hadde jo helt rett i det hun sa. I stedet for så brukte de kommentarfeltet under videoen hennes og la ut i det vide og det brede om hvor fæl og grusom hun var. Så ja, de fleste der bør vel feie for egen dør først. Anonymkode: 63060...cf1 Streame-gruppen: Ja, akkurat den videoen så jeg. Syns den var bra og at hun var tøff som la den ut. Jeg fikk lyst til å gi min støtte til henne, men gruppen er min lille guilty pleasure så jeg våget ikke. Anonymkode: 09885...e6d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorbus Skrevet 12. januar 2017 #494 Del Skrevet 12. januar 2017 Skulle vært en funksjon som skjulte at du var medlem i grupper! Jeg dør av nyskjerrighet, men ønsker ikke å assosieres med Hønehjørnet . Jeg har flere på vennelista mi som er medlemmer. Noen av de sklir rett inn i beskrivelsene på denne tråden. Andre håper jeg at er der fordi de er like nyskjerrige som meg. Og så er jeg redd for å bli så oppslukt at jeg ikke rekker noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 12. januar 2017 #495 Del Skrevet 12. januar 2017 Hjelpes. Var er det dere gjør. Dere gjør jo dette verre. La dem være i fred . Voksne som dere er . Snakker sånn om andre. Er dere bedre selv. Makan. Kanskje Bv kan komme inn her. Kaller folk feite. Lat slapper. Osv... huff.. er så i mot dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #496 Del Skrevet 12. januar 2017 På Wednesday, January 11, 2017 den 1.44, AnonymBruker skrev: Hønehjørnet Live er det SJUKESTE jeg noensinne har sett. Blir seriøst helt satt ut. Her sitter det mennesker som ikke har jobb og er fratatt barna sine og legger ut om helt sinnsyke ting. Noen av de skal i rettsak ang barna sine også. Tenker de ikke på dette?! Sorry, men det er vel en grunn til at mange av dem ikke har omsorgsrett for barna sine.. Jeg blir helt, helt, helt satt ut og skremt. Anonymkode: e43cf...b88 UNNSKYLD MEG! Men ang det med jobb, jeg er en av de som IKKE HAR JOBB der inne. Jeg har utdanning, men det er jævlig vanskelig å få seg jobb nå i dag. Jeg søker på alt jeg kan søke, men det er faen ikke så lett... Det kan også være andre grunner for at de fleste ikke har jobb der inne. Så synes du skal passe på hva du skriver Anonymkode: 89a5a...bf2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #497 Del Skrevet 12. januar 2017 Streame-gruppen: For å ta noe positivt, jeg digger kakedamen Anonymkode: 09885...e6d 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmhe Skrevet 12. januar 2017 #498 Del Skrevet 12. januar 2017 6 minutter siden, Blågrønn skrev: Hjelpes. Var er det dere gjør. Dere gjør jo dette verre. La dem være i fred . Voksne som dere er . Snakker sånn om andre. Er dere bedre selv. Makan. Kanskje Bv kan komme inn her. Kaller folk feite. Lat slapper. Osv... huff.. er så i mot dette her. Er så enig med deg. Folk er jo helt gale her inne. Vil si det er værre her en på hønehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #499 Del Skrevet 12. januar 2017 Streame-gruppen: OMG, for en kake. Håper hun aldri slutterAnonymkode: 09885...e6d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 12. januar 2017 #500 Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) Synes ikke noen som gjør sånn mot andre. Melder seg inn i en gruppe og lager kvalme. Nok netttroll ass... ja jeg er der inne. Liket meg på siden. Ja jeg et hjemme værende på grunn av 3 åt smerter i høyre skulder. Jobbet som kokk i 16 år. Møte veggen i 2014. .. dere må slutte å dømme andre . Hjelpes. Endret 12. januar 2017 av Blågrønn Skrev feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå