Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

«Noen som vet hvilke restauranter i Oslo som serverer kyllingfilet?»

 

🙄🙄🙄

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, Poppie skrev:

«Noen som vet hvilke restauranter i Oslo som serverer kyllingfilet?»

 

🙄🙄🙄

Om hun dropper kravet om restaurant, er det mange å velge i. :Knegg: 

Anonymkode: 913e2...866

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Poppie skrev:

«Noen som er i Bulgaria nå? Er det virkelig regn???»

 

Aaaaand?

Eller, disse som skriver ''skal til tyrkia om to uker, åssen er temperaturen der nå?''

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker de om hvor de var 22 juli.. Mange med gripende historier, men også noen med egosentriske historier...

feks: fikk totalt panikk da sønnen og faren var over svenskegrensa for å kjøpe røyk til meg. heldigvis kom de hjem uten å bli stoppa...

Anonymkode: 864cb...7b1

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå snakker de om hvor de var 22 juli.. Mange med gripende historier, men også noen med egosentriske historier...

feks: fikk totalt panikk da sønnen og faren var over svenskegrensa for å kjøpe røyk til meg. heldigvis kom de hjem uten å bli stoppa...

Anonymkode: 864cb...7b1

Jeg var på jobb. Og trodde det var overdrevent, helt til i åttetiden på kvelden. 

Anonymkode: 0598f...165

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.7.2018 den 17.39, AnonymBruker skrev:

Blitt kasta ut av den gruppa og blokkert. Fordi jeg mente sjefshøna hadde litt høye tanker om seg selv når hun mente at hønehjørnet var så viktig og at hun skulle skrive bok.

Anonymkode: 341ca...42d

Den boka skal jeg ikke kjøpe, men kommer den i bokhylla så skal jeg bla og lese litt i den. Lurer virkelig på hva den boka skal handle om

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå snakker de om hvor de var 22 juli.. Mange med gripende historier, men også noen med egosentriske historier...

feks: fikk totalt panikk da sønnen og faren var over svenskegrensa for å kjøpe røyk til meg. heldigvis kom de hjem uten å bli stoppa...

Anonymkode: 864cb...7b1

Hu som skrev den kommentaren du nevner er jo helt tom i topplokket. Har sett flere innlegg av henne og hun er helt blåst

Anonymkode: 65e60...25f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2018 den 2.04, Amantheia skrev:

Har hørt denne mange gonger før, og syns heller ikkje den er morosam. I dagens Noreg skulle ein tru at eit born på 3 år uansett hadde sett ein mørkhuda person før. Føler kanskje nokon prøver å vere artig, og dikter opp noko som ungen aldri har sagt. 

Eventuelt gjentar barnet noe det har hørt hjemme

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2018 den 13.57, AnonymBruker skrev:

Nå snakker de om hvor de var 22 juli.. Mange med gripende historier, men også noen med egosentriske historier...

feks: fikk totalt panikk da sønnen og faren var over svenskegrensa for å kjøpe røyk til meg. heldigvis kom de hjem uten å bli stoppa...

Anonymkode: 864cb...7b1

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Har et spm til dere høner der ut 1f60a.png😊 vi bygger ny veranda nå 1f60a.png😊 å jeg ønsker ikke at folk skal bruke sko på den når de er på besøk. Gubben var enig helt til vi sa i Fra at vi ville at folk måtte ta av skoene når de kom opp for å kikke 1f60a.png😊 er jeg (å familien min som aldri bruker sko på veranda) helt sprø 1f923.png🤣1f602.png😂?? Fikk beskjed om at det måtte jeg barer tåle..... Hva syns dere stemme under å kom gjærne med kommentarer 1f60a.png😊1f60a.png😊

:sjokkbla: :klo: :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med verandaen leste jeg på vei til jobb i dag, fornøyelig! De må synes jeg er skikkelig rar - jeg tar ofte PÅ sko når jeg skal ut på verandaen! :fnise: 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 hours ago, penny_ said:

:sjokkbla: :klo: :fnise:

Ser ut som den er slettet :( 

Anonymkode: 8c1d5...201

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, NumberSix skrev:

Det med verandaen leste jeg på vei til jobb i dag, fornøyelig! De må synes jeg er skikkelig rar - jeg tar ofte PÅ sko når jeg skal ut på verandaen! :fnise: 

Ja, verandagulvet blir jo fortere skittent enn hele innvendige huset til sammen. Det blir like skittent enten du går med sko, strømper eller barfot.

Hun får litt av et styr med å holde det "rent"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg når de stenger kommentarfeltet til et innlegg. Fordi alle svarene forsvinner jo for faen! 
Noen som vet svaret på "Min datter har fått denne i barnemeny på Burger king og nå klør vi oss begge i hodet... kanskje noen Høner vet. hva er dette?"?

Anonymkode: 32b49...121

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26.7.2018 den 17.45, Honey Dew skrev:

Ja, verandagulvet blir jo fortere skittent enn hele innvendige huset til sammen. Det blir like skittent enten du går med sko, strømper eller barfot.

Hun får litt av et styr med å holde det "rent"

Ja, fordi verandaen er uuuuute, sammen med luft, vær,  støv og rusk... 

Anonymkode: 7d4a8...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Irriterer meg når de stenger kommentarfeltet til et innlegg. Fordi alle svarene forsvinner jo for faen! 
Noen som vet svaret på "Min datter har fått denne i barnemeny på Burger king og nå klør vi oss begge i hodet... kanskje noen Høner vet. hva er dette?"?

Anonymkode: 32b49...121

Dings til å ha over lyset på mobilen så det blir en lampe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Irriterer meg når de stenger kommentarfeltet til et innlegg. Fordi alle svarene forsvinner jo for faen! 
Noen som vet svaret på "Min datter har fått denne i barnemeny på Burger king og nå klør vi oss begge i hodet... kanskje noen Høner vet. hva er dette?"?

Anonymkode: 32b49...121

Det var en mobillampe. Man fester den over lommelykten på mobilen. 

Endret av Ryuk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en diskusjon med samboeren min ang å vaske klær. Han mener mørke klær og lyse klær skal vaskes på 40 og at det krymper om man vasker det på høyere grader og jeg mener det skal vaskes på 60. (Bukser osv selvfølgelig utenom) Hva mener dere??? 40 eller 60??🤯🧐

Anonymkode: 18821...057

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...