Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tok sikkert feil av skattepengene og trygden

Anonymkode: b2c0c...770

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skattepengene kommer ikke denne uken. Men, de som mottar uføretrygd fikk penger i går. Det er skattefri måned, så kanskje hun trodde de ekstra tusenlappene var skattepenger? :tunge1:

Anonymkode: 913e2...866

Hun la ut screenshot av kontoen hvor det sto kemner, sier også at summen samsvarer med skattemelding (uten bevis) og er 110% sikker på at hun har fått skattepengene. 
Synes det er litt rart at de gjør unntak for 1 person. 

Anonymkode: e8469...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg glemmer hele tiden den gruppen. Så hver gang denne tråden dukker opp må jeg inn å lese litt. 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syntes jeg vi alle skal ta 1 minutts stillhet for hun stakkaren som ble fratatt strikkepinnene sine på vei hjem fra ferie i går. Det var nemlig en annen dame på samme fly som hadde fått lov til å ta de med! Dette var veldig sårt for Hønehjørnet jenta, og rett og slett skikkelig urettferdig behandling! La oss håpe sikkerhetskontrolløren mister jobben, ufint å ta fra en charterturist saks og strikkepinner! 

 

Anonymkode: 2491d...788

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nå syntes jeg vi alle skal ta 1 minutts stillhet for hun stakkaren som ble fratatt strikkepinnene sine på vei hjem fra ferie i går. Det var nemlig en annen dame på samme fly som hadde fått lov til å ta de med! Dette var veldig sårt for Hønehjørnet jenta, og rett og slett skikkelig urettferdig behandling! La oss håpe sikkerhetskontrolløren mister jobben, ufint å ta fra en charterturist saks og strikkepinner! 

 

Anonymkode: 2491d...788

😂

Jeg kan ikke annet enn å le. Dette er jo noe alle som strikker vet er en risiko. Trodde jeg. 

Jeg har selv blitt fratatt strikkepinner i sikkerhetskontroll, men hadde sikret meg med å tre en tråd gjennom maskene så arbeidet ikke gikk tapt. Reserve-pinnene i bambus som lå i veska var det ikke så nøye med.

Men i samme slengen tillater jeg meg selv til å anta at denne personen har spurt i samme gruppa om det går greit med strikkepinner og gått for det svaret som passer best. 

 

Nå diskuterer de den truende streiken i Avinor. Å hjelpe meg så synd det er på de som er utslitt og trenger ferie! Betalt mange penger for ferien har de jo tross alt gjort i tillegg! 

Den der pensjonen til fremmede mennesker er det ikke så farlig med.

 

Anonymkode: 0b0ad...0a6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

................

Nå diskuterer de den truende streiken i Avinor. Å hjelpe meg så synd det er på de som er utslitt og trenger ferie! Betalt mange penger for ferien har de jo tross alt gjort i tillegg! 

Den der pensjonen til fremmede mennesker er det ikke så farlig med.

 

Anonymkode: 0b0ad...0a6

Og hun har tross alt ikke vært i utlandet siden i fjor 🙂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, StripetePysjamas said:

Og hun har tross alt ikke vært i utlandet siden i fjor 🙂

Stakkars arme sjel 😥

Anonymkode: 0b0ad...0a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger «nøstet mitt» på Facebook og de la nettopp ut en post der de skriver at strikkepinner er lov å ha med i håndbagasjen og at det ikke er på listen over forbudte gjenstander. Hehehehheh

Anonymkode: 2ac4f...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følger «nøstet mitt» på Facebook og de la nettopp ut en post der de skriver at strikkepinner er lov å ha med i håndbagasjen og at det ikke er på listen over forbudte gjenstander. Hehehehheh

Anonymkode: 2ac4f...486

Men det er jo sant også :) Avinor har strikkepinner på tillat-listen sin - men det mange ikke vil forstå er at selv om det er lov, så er det personen i sikkerhetskontrollen som bestemmer om man får ha med seg pinnene ombord eller ikke :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2018 den 23.25, Frøken_fjong1 skrev:

Jeg glemmer hele tiden den gruppen. Så hver gang denne tråden dukker opp må jeg inn å lese litt. 😂

Det er minst like mange idiotiske diskusjoner her inne, den eneste forskjellen er at i Hønehjørnet er ikke folk anonyme ;) 

Anonymkode: ce134...d1f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Titania skrev:

Men det er jo sant også :) Avinor har strikkepinner på tillat-listen sin - men det mange ikke vil forstå er at selv om det er lov, så er det personen i sikkerhetskontrollen som bestemmer om man får ha med seg pinnene ombord eller ikke :fnise:

Har du strikkepinner i metall, blir de ofte beslaglagt, men pinner i tre og en bitteliten butt saks pleier å gå bra.

Selv om Avinor kan tillate dette, betyr det ikke at pinnene er sikre når du reiser i andre land

Anonymkode: b2c0c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er minst like mange idiotiske diskusjoner her inne, den eneste forskjellen er at i Hønehjørnet er ikke folk anonyme ;) 

Anonymkode: ce134...d1f

Det er faktisk helt sant :fnise: Men mye av underholdningsverdien forsvinner når folk er anonyme. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål om hvor ofte folk vasker dusjen. De fleste svarer en gang i uka, noe jeg syns er alt for ofte for min del, men så leser jeg dette:

Hver gang jeg dusjer1f648.png🙈 har skurekrem og svamp stående i dusjen så sveiper jeg over når jeg er ferdig med å dusje.

Endret av penny_
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
14 timer siden, penny_ skrev:

Spørsmål om hvor ofte folk vasker dusjen. De fleste svarer en gang i uka, noe jeg syns er alt for ofte for min del, men så leser jeg dette:

Hver gang jeg dusjer1f648.png🙈 har skurekrem og svamp stående i dusjen så sveiper jeg over når jeg er ferdig med å dusje.

Kanskje hun bare dusjer en gang i mnd 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, penny_ skrev:

Spørsmål om hvor ofte folk vasker dusjen. De fleste svarer en gang i uka, noe jeg syns er alt for ofte for min del, men så leser jeg dette:

Hver gang jeg dusjer1f648.png🙈 har skurekrem og svamp stående i dusjen så sveiper jeg over når jeg er ferdig med å dusje.

Må gjøre det hver gang jeg dusjer hos svigers, det eeer så tiltak!  De kommer fra et land med mye kalk i vannet så man må visst vaske dusjen hver gang, så de har bare fortsatt med det etter at de kom til Norge🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså...

 

Anonymkode: cb41a...97f

Er den lagt ut både i HH og Kvinnesnakk? 

Anonymkode: c8792...ea5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså...

 

Anonymkode: cb41a...97f

Det her har da ikke stått i Hønehjørnet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, loffen skrev:

Det her har da ikke stått i Hønehjørnet! 

Nei, den er visst fra Kvinnesnakk. Det står det i skjermbildet tatt av innlegget også. Den ligger bare på feil gruppe, så at det var noen som hadde gjengitt saken i gruppa Kvinnesnakk også. 

Anonymkode: c8792...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som forsto denne? 
Det er en vits av noe slag, av en 5 åring vell og merke.

Barnet: "si skjelett mamma...
Mor: skjelett
Barnet: haha rompa di er på Internet"....

Anonymkode: e8469...c1f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen som forsto denne? 
Det er en vits av noe slag, av en 5 åring vell og merke.

Anonymkode: e8469...c1f

Skjelett og internett rimer vel litt. Tror denne går i kategorien "morsom for nærmeste familie, men ingen andre"

Anonymkode: d3d54...34f

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...