Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange som kommentere selv om svaret allerede står der? Av de 168 kommentarene, er det vel ca 160 av dem som sier «nektarin». 

9D4F78FF-9193-4C78-8C15-0F8FC4F0FD39.jpeg

Anonymkode: 2491d...788

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange som kommentere selv om svaret allerede står der? Av de 168 kommentarene, er det vel ca 160 av dem som sier «nektarin». 

9D4F78FF-9193-4C78-8C15-0F8FC4F0FD39.jpeg

Anonymkode: 2491d...788

Fordi mange føler seg nyttige og hjelpsomme når de kan svare på et spørsmål de vet svaret på, som andre ikke vet. Også trenger de å få utløp for den følelsen som en slags bekreftelse, uavhengig om andre allerede har svart. 

Hvertfall handler det Qom bekreftelse og selvfølelse på en eller annen måte, tror  jeg. 

 

Sikkert mange av de samme som har et behov for å dele dersom man har hjulpet en gammel dame over veien en dag, eller gitt tre kr til et barn som akkurat ikke hadde nok til en is. 

Anonymkode: 2134f...923

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Fordi mange føler seg nyttige og hjelpsomme når de kan svare på et spørsmål de vet svaret på, som andre ikke vet. Også trenger de å få utløp for den følelsen som en slags bekreftelse, uavhengig om andre allerede har svart. 

Hvertfall handler det Qom bekreftelse og selvfølelse på en eller annen måte, tror  jeg. 

 

Sikkert mange av de samme som har et behov for å dele dersom man har hjulpet en gammel dame over veien en dag, eller gitt tre kr til et barn som akkurat ikke hadde nok til en is. 

Anonymkode: 2134f...923

Ja altså, jeg vet jo egentlig svaret på spørsmålet jeg stilte. Men blir bare så imponert (ironi) allikevel. 

Og det er nok som du sier de samme som «ikke skal skryte, men må bare fortelle om en opplevelse i dag. Jeg var en helt» 🤣😅

Anonymkode: 2491d...788

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk har behov for å legge ut bilder av seg selv, på en gruppe med over 80 000 ukjente mennesker... Man må virkelig ha et oppmerksomhetsbehov. Beste er når de legger ut bilder og tekst med "jeg er så stygg".

Anonymkode: f6946...04d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2018 den 8.17, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at folk har behov for å legge ut bilder av seg selv, på en gruppe med over 80 000 ukjente mennesker... Man må virkelig ha et oppmerksomhetsbehov. Beste er når de legger ut bilder og tekst med "jeg er så stygg".

Anonymkode: f6946...04d

Hender at jeg tar bilder hvor jeg synes at resultatet er stygt. Men jeg sletter det og tar et nytt. Hvorfor vil jeg laste opp et bilde hvor jeg ser fæl ut? Er tydeligvis mange som gjør det. 😛

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamfør hun som ønsker norsk mellomnavn på barnet sitt - er det bare jeg som ikke vet at «Niamh» uttales «Niv»?

Hvorfor kan ikke folk bare hete normale ting 😭

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Poppie skrev:

Jamfør hun som ønsker norsk mellomnavn på barnet sitt - er det bare jeg som ikke vet at «Niamh» uttales «Niv»?

Hvorfor kan ikke folk bare hete normale ting 😭

Altså, navnet er til datteren til farens kusine - som bor i Irland. Niamh er en helt normal ting å hete i Irland - der det uttales Niv. 

Anonymkode: e3f81...7ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Altså, navnet er til datteren til farens kusine - som bor i Irland. Niamh er en helt normal ting å hete i Irland - der det uttales Niv. 

Anonymkode: e3f81...7ea

Til babyen til datteren til farens kusine for  være presis. Faren til babyen er altså irsk.

Anonymkode: e3f81...7ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes. De som driver på i en tråd nå og forteller hvor snille kjærestene deres er som bruker masse penger på dem. Særlig hun som skryter av at hun fikk dyr kjole til noen tusenlapper av kjæresten sin, forså å utdype at hun fikk tur til Amerika på hans regning ( passer selvsagt på å skrive nøyaktig hvor mye penger han brukte). 

Altså, hvorfor er det noe å være stolt av? Hvorfor er det så nøye hvor mange tusenlapper kjæresten har brukt på dem? 

Anonymkode: 2d2e0...8d0

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, navnet er til datteren til farens kusine - som bor i Irland. Niamh er en helt normal ting å hete i Irland - der det uttales Niv. 

Anonymkode: e3f81...7ea

Ja, jeg skjønner jo at det er et vanlig navn andre steder, men jeg har aldri skjønt folk som skal gi barna navn som blir problematiske i landet de bor i. Finnes mange flotte irske navn som fungerer godt i Norge, men feks Niamh og Shioban er ikke logiske her. Lov å være uenig, bare min mening :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpes. De som driver på i en tråd nå og forteller hvor snille kjærestene deres er som bruker masse penger på dem. Særlig hun som skryter av at hun fikk dyr kjole til noen tusenlapper av kjæresten sin, forså å utdype at hun fikk tur til Amerika på hans regning ( passer selvsagt på å skrive nøyaktig hvor mye penger han brukte). 

Altså, hvorfor er det noe å være stolt av? Hvorfor er det så nøye hvor mange tusenlapper kjæresten har brukt på dem? 

Anonymkode: 2d2e0...8d0

Sikkert de samme som sender inn anonymt at de ikke stoler på kjæresten fordi han sitter mye på tlf/har en work wife/ aldri sier han elsker dem.

Mye fasade ute og går! Og om det ikke er det, så hadde iallefall jeg vært ukomfortabel med å bli spandert så mye på! Dyreste gaven jeg har fått av en kjæreste (Ex nå) er en sykkel for 7 år siden. Bruker den fremdeles 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Poppie skrev:

Ja, jeg skjønner jo at det er et vanlig navn andre steder, men jeg har aldri skjønt folk som skal gi barna navn som blir problematiske i landet de bor i. Finnes mange flotte irske navn som fungerer godt i Norge, men feks Niamh og Shioban er ikke logiske her. Lov å være uenig, bare min mening :)

Men det er jo poenget - babyen som skal hete Niamh bor i Irland, og moren ønsker et norsk navn som kan fungere i Irland og passer til Niamh - derfor har hennes slektning bosatt i Norge lagt ut spørsmålet.

Anonymkode: e3f81...7ea

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo poenget - babyen som skal hete Niamh bor i Irland, og moren ønsker et norsk navn som kan fungere i Irland og passer til Niamh - derfor har hennes slektning bosatt i Norge lagt ut spørsmålet.

Anonymkode: e3f81...7ea

Da missa jeg «bo i Irland-delen» og legger meg flat. Må slutte å scrolle når jeg sitter på do 😆

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Poppie skrev:

Da missa jeg «bo i Irland-delen» og legger meg flat. Må slutte å scrolle når jeg sitter på do 😆

Multitasking gir ikke alltid det beste resultatet 😉

Anonymkode: e3f81...7ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei1f60a.png😊

Jeg hadde et innlegg her i forrige uke som noen visstnok reagerte negativt på, så de valgte å rapportere det inn til admin, og admin valgte da å slette innlegget, og det er greit nok. Men så viser det seg at ei har tatt screenshot av innlegget og sendt til min sjef, og det synes jeg er utrolig leit1f622.png😢
Jeg skjønner jo nå at en kan ikke ha innlegg som tar opp seriøse, verdagslige problemstillinger, og har en det så må vi være klar over at hvis noen ikke liker innlegget så kan sjefen din få beskjed 1f60a.png😊
Og det er visstnok heller ikke tillatt å ta screenshots av innlegg ifølge admin1f622.png😢
Hilsen ei som er utrolig deprimert over dette 1f622.png😢

 

Altså.... Kanskje heller tenkje litt før man legg ut innlegg på ei offentlig gruppe, så slepp sjefen å få melding...?

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, MalloryK skrev:

Hva gjaldt den saken?

Det har eg ikkje fått med meg, innlegget er sletta, men om det er noko som sjefen kan reagere på, så burde det jo ikkje bli lagt ut på ei gruppe i utgangspunktet. Og personleg syns eg det då er bra at sjefen fekk beskjed.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MalloryK skrev:

Hva gjaldt den saken?

Hun skrev et eller annet om at hun syntes ikke noe om å slippe gratispassasjerer på bussen. 

Anonymkode: cb41a...97f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skrev et eller annet om at hun syntes ikke noe om å slippe gratispassasjerer på bussen. 

Anonymkode: cb41a...97f

Hva er gratispassasjerer da? De som ikke betaler for en billett de skulle betalt for? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skrev et eller annet om at hun syntes ikke noe om å slippe gratispassasjerer på bussen. 

Anonymkode: cb41a...97f

Det må jo ha vært noe mer enn det. Håper noen her inne så innlegget. Men jeg ville ikke blitt overrasket om hun hadde kommet med dømmende utsagn om ulike folkegrupper (narkomane, utlendinger osv). Kan ikke se noen annen grunn til at folk skulle reagere dersom innlegget kun handlet om at noen ikke betaler på bussen. 

Anonymkode: 2491d...788

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...